Volgensmij moet dat heel lang geleden zijn, want sinds men bij de FIFA rankings meerekent is het nooit eerder gebeurd dat de nummer 1 de runner-up kon loten...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef TLC het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat een WK finale van een vorig WK ook gelijk een groepsduel was het WK erna ?
Of stel dat Nederland Spanje loot, is dat dan een unicum ?
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef SRWR3 het volgende:
Ik hoop dat Iran de kwartfinales haalt
Robben(fit), van Persie(fit) , Strootman, Veltmanquote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef TLC het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat een WK finale van een vorig WK ook gelijk een groepsduel was het WK erna ?
Of stel dat Nederland Spanje loot, is dat dan een unicum ?
Gezellig in de avondquote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe laat begint de eerste wedstrijd? Er staat 17:00 lokale tijd (-3). Is dat dan 20:00 uur? Want op andere sites lees ik 21:00 / 22:00 omdat het verschil 5 a 6 uur is.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe laat begint de eerste wedstrijd? Er staat 17:00 lokale tijd (-3). Is dat dan 20:00 uur? Want op andere sites lees ik 21:00 / 22:00 omdat het verschil 5 a 6 uur is.
http://www.fifa.com/worldcup/matches/quote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Oh nice, waar haal je dat schema vandaan?
Dankquote:Op donderdag 5 december 2013 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
http://www.fifa.com/worldcup/matches/
like a bossquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef MolFan het volgende:
Louis stylicoon#TEAMSWAG
[ afbeelding ]
Wat een baas is het ookquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef MolFan het volgende:
Louis stylicoon#TEAMSWAG
[ afbeelding ]
Frankrijk en Brasil mark my wordsquote:Op vrijdag 6 december 2013 00:05 schreef Anonymousz het volgende:
Zwitserland
Algerije
Honduras
Nederland
MARK MY WORDS
fc bayern fc bayernquote:
Durf te wedden dat we bij de échte loting zwaar de pineut zijnquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:03 schreef Dr.Smoke het volgende:
Opnieuw goede proefloting Oranje
Ook bij de tweede proefloting voor het WK voetbal in Brazilië was het lot Oranje goed gezind. Op de generale repetitie werd Nederland gekoppeld aan Uruguay, Costa Rica en Bosnië-Herzegovina.
Bij de repetitie van woensdagochtend kwamen nog groepshoofd Colombia, Kameroen en Honduras uit de koker.
http://nos.nl/artikel/583(...)efloting-oranje.html
Zou weer typisch zijn ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Durf te wedden dat we bij de échte loting zwaar de pineut zijn
Zou ik geweldig vinden, weer een heel jankend Nederland over de corruptie van de FIFA. De carnavalsacts kunnen dan lekker wegblijven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ging ook al door mijn hoofd heen, 3x op rij mee zitten in het voetbal?quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |