Die kans lijkt mij toch ook wel klein omdat je na een groepsronde sowieso nog een hele reeks knock-out wedstrijden tot de finale hebt ...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Tja en zo krijg je finales tussen Barcelona en Viktoria Plzen of Bayern en FC Kopenhagen. Nee dankje
Finalesss. Dus achtste, kwartfinales en halve finales meegerekendquote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij toch ook wel klein omdat je na een groepsronde sowieso nog een hele reeks knock-out wedstrijden tot de finale hebt ...
Idd wat een corrupte bende is het toch ook, ze doen er niets een de moeite meer voor om het te verbergen.quote:
Goh, en waarom zou zo'n Barcelona - Kopenhagen dan in de 1/8ste finale een miskleun zijn ? In pakweg de FA-cup in Engeland zijn in die fases net de leukste wedstrijden de wedstrijden waarin een kleiner team zijn kans kan grijpen tegen een topper ...quote:Op woensdag 4 december 2013 13:05 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Finalesss. Dus achtste, kwartfinales en halve finales meegerekend
Het alternatief (nu dus) is dat je ieder jaar met 80% zekerheid de teams kunt zeggen die de halve finales spelen. Het moet raar lopen willen hier niet de 4 halve finalisten van de CL tussenstaan: Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen, Dortmund, Manchester United, Arsenal, Juventus, Man City.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:47 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Tja en zo krijg je finales tussen Barcelona en Viktoria Plzen of Bayern en FC Kopenhagen. Nee dankje
Nouja absurd, als je poules krijgt met alleen maar amerikaanse, zuid amerikaanse of europese ploegen, kun je het WK net zo goed meteen afschaffen en de top 4 van het EK, de Afrika Cup, de Copa America en de Asian Cup als 'kwalificatie'voor het WK gebruiken... en dan ook meteen de confederations cup afschaffen. Die potten zijn ook daarvoor bedoeld, dat je niet in de ene poule met vier landen uit het zelfde continent opgescheept word.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef Elfletterig het volgende:
Het lijkt de Champions League wel; de loting wordt zodanig in banen geleid dat je het amper nog een loting kunt noemen. Waarom zou er van de 8 poules niet eentje kunnen zijn met drie Europese ploegen erin? Wat is daar precies zo erg aan? Als het zo loopt, heeft het lot dat zo bepaald.
De benoeming van de groepshoofden is absurd; de plaatsing op de wereldranglijst is een dubieuze momentopname. De klacht van de KNVB is trouwens terecht: Nederland heeft zich overtuigend en ongeslagen gekwalificeerd en zou dan alsnog in pot 2 kunnen terechtkomen.
Nee, dat kwam omdat ze door die lastige wedstrijden al moe waren. Makkelijke poule dus, ben je fitter tegen de moeilijkere tegenstanders.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef -Ciske- het volgende:
Doe maar een zware poule voor NL, anders krijgen we weer die "dat doen we wel even" houding, waardoor ze in 2008 van Rusland verloren omdat ze met hun kop al bij de kwartfinale zaten.
Want het WK 2010 hadden we ook zo'n zware poulequote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef -Ciske- het volgende:
Doe maar een zware poule voor NL, anders krijgen we weer die "dat doen we wel even" houding, waardoor ze in 2008 van Rusland verloren omdat ze met hun kop al bij de kwartfinale zaten.
Mooi, dan haal ik het nog.quote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef sausagin het volgende:
[..]
Om 18.55 loten ze pas
2 uur en 25 minuten show
Vrij klote was dat.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef -Ciske- het volgende:
Het toernooi word juist spannender als de goede teams elkaar later tegenkomen lijkt me...quote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het alternatief (nu dus) is dat je ieder jaar met 80% zekerheid de teams kunt zeggen die de halve finales spelen. Het moet raar lopen willen hier niet de 4 halve finalisten van de CL tussenstaan: Barcelona, Real Madrid, Bayern Munchen, Dortmund, Manchester United, Arsenal, Juventus, Man City.
Dan kijk ik liever eens per paar jaar naar een iets minder aantrekkelijke finale (op papier dan) maar wel met een toernooi wat spannender geweest is.
Waren ze maar met hun kop bij de kwartfinale.. dan hadden we de halve finale misschien wel gehaald.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef -Ciske- het volgende:
Wat? krijgen we dan sjek te zien? of Arno die zit te wachten?quote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef sausagin het volgende:
[..]
Om 18.55 loten ze pas
2 uur en 25 minuten show
Sjek gaat een showtje makenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat? krijgen we dan sjek te zien? of Arno die zit te wachten?
Ik hoop het niet zeg. hopelijk loot Nederland goed anders gaat het weer zo een klote week worden .quote:Op woensdag 4 december 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjek gaat een showtje maken
[ afbeelding ]
Het klopt dat ze tegen Rusland met hun kop bij de kwartfinale zaten. Dat was namelijk de kwartfinale.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef -Ciske- het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjek gaat een showtje maken
[ afbeelding ]
Wat een geweldige content, ik heb mij direct geabonneerd op SdVfan.quote:
Die gozer heeft leuke filmpjes geplaatst, kijk deze maar eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een geweldige content, ik heb mij direct geabonneerd op SdVfan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |