Idd, erg verrassend als dat het resultaat zou zijnquote:
Sjek zag dat Johan D. in Brazilië geweest was dus wilde hij het ook.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef eight het volgende:
Sjek heeft weer een mooi snoepreisje te pakken
Wat heb jij nou met je UI gedaan johquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjek zag dat Johan D. in Brazilië geweest was dus wilde hij het ook.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat heb jij nou met je UI gedaan joh
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat word ik moe van die gozer.
Nou het is nog lang geen vrijdag dus ik kick het nog maar evenquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mijn mooie topic wat minder onder spammen?
Dankjewel.
Vanaf nu tot vrijdag elke uur zo'n kick graag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou het is nog lang geen vrijdag dus ik kick het nog maar even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Lig ik niet wakker van, je moet van iedereen kunnen winnen op een WKquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:08 schreef Jivis het volgende:
Hele grote kans dat we een gemakkelijke poule krijgen :-).
We zullen dus wel in de poule des doods terechtkomen.
Nee, je moet vooral geluk hebben. Zoals we dat in 2010 hadden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lig ik niet wakker van, je moet van iedereen kunnen winnen op een WK
Nee, je moet van iedereen kunnen winnen. Ook van Brazilië dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, je moet vooral geluk hebben. Zoals we dat in 2010 hadden bijvoorbeeld.
Bij die wedstrijd kwam ook een hoop geluk kijken, bijvoorbeeld de faalreddingen van Julio Cesar. In de eerste helft werden we compleet overlopen door Brazilië en daarvoor hebben we louter makkelijke tegenstanders gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je moet van iedereen kunnen winnen. Ook van Brazilië dus.
Het is elf tegen elf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lig ik niet wakker van, je moet van iedereen kunnen winnen op een WK
Daarom, dit keer is die 2,5 uur show acceptabel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
Lange zit met veel dansende Braziliaanse dames waarschijnlijk.
Ja dat idee had ik alquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom, dit keer is die 2,5 uur show acceptabel.
Helaas voor je is Gianni Infantino er niet bij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik alHopelijk zitten er ook wat leuke mannen bij.
En Zlatan ook nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas voor je is Gianni Infantino er niet bij.
Maar dan moet je nog steeds van iedereen kunnen winnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd kwam ook een hoop geluk kijken, bijvoorbeeld de faalreddingen van Julio Cesar. In de eerste helft werden we compleet overlopen door Brazilië en daarvoor hebben we louter makkelijke tegenstanders gehad.
Hoewel het een wereldprestatie was, heeft het echt dik mee gezeten op het afgelopen WK hoor.
Maar het is zo'n nietszeggende dooddoener omdat het lang niet de enige factor is die meespeelt om ver te kunnen komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds van iedereen kunnen winnen.
Jack zal toch niet gelijk gebruik maken van het moment om even bij Clarence Seedorf langs te gaan voor een diepte interview? ten voordele van Studio Voetbal? Jack is nogal erg close met (oud)Ajacieden van weleer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjek zag dat Johan D. in Brazilië geweest was dus wilde hij het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |