Idd, erg verrassend als dat het resultaat zou zijnquote:
Sjek zag dat Johan D. in Brazilië geweest was dus wilde hij het ook.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef eight het volgende:
Sjek heeft weer een mooi snoepreisje te pakken
Wat heb jij nou met je UI gedaan johquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjek zag dat Johan D. in Brazilië geweest was dus wilde hij het ook.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat heb jij nou met je UI gedaan joh
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat word ik moe van die gozer.
Nou het is nog lang geen vrijdag dus ik kick het nog maar evenquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mijn mooie topic wat minder onder spammen?
Dankjewel.
Vanaf nu tot vrijdag elke uur zo'n kick graag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nou het is nog lang geen vrijdag dus ik kick het nog maar even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Lig ik niet wakker van, je moet van iedereen kunnen winnen op een WKquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:08 schreef Jivis het volgende:
Hele grote kans dat we een gemakkelijke poule krijgen :-).
We zullen dus wel in de poule des doods terechtkomen.
Nee, je moet vooral geluk hebben. Zoals we dat in 2010 hadden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lig ik niet wakker van, je moet van iedereen kunnen winnen op een WK
Nee, je moet van iedereen kunnen winnen. Ook van Brazilië dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee, je moet vooral geluk hebben. Zoals we dat in 2010 hadden bijvoorbeeld.
Bij die wedstrijd kwam ook een hoop geluk kijken, bijvoorbeeld de faalreddingen van Julio Cesar. In de eerste helft werden we compleet overlopen door Brazilië en daarvoor hebben we louter makkelijke tegenstanders gehad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, je moet van iedereen kunnen winnen. Ook van Brazilië dus.
Het is elf tegen elf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lig ik niet wakker van, je moet van iedereen kunnen winnen op een WK
Daarom, dit keer is die 2,5 uur show acceptabel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:00 schreef Karina het volgende:
Lange zit met veel dansende Braziliaanse dames waarschijnlijk.
Ja dat idee had ik alquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarom, dit keer is die 2,5 uur show acceptabel.
Helaas voor je is Gianni Infantino er niet bij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik alHopelijk zitten er ook wat leuke mannen bij.
En Zlatan ook nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Helaas voor je is Gianni Infantino er niet bij.
Maar dan moet je nog steeds van iedereen kunnen winnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd kwam ook een hoop geluk kijken, bijvoorbeeld de faalreddingen van Julio Cesar. In de eerste helft werden we compleet overlopen door Brazilië en daarvoor hebben we louter makkelijke tegenstanders gehad.
Hoewel het een wereldprestatie was, heeft het echt dik mee gezeten op het afgelopen WK hoor.
Maar het is zo'n nietszeggende dooddoener omdat het lang niet de enige factor is die meespeelt om ver te kunnen komen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds van iedereen kunnen winnen.
Jack zal toch niet gelijk gebruik maken van het moment om even bij Clarence Seedorf langs te gaan voor een diepte interview? ten voordele van Studio Voetbal? Jack is nogal erg close met (oud)Ajacieden van weleer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sjek zag dat Johan D. in Brazilië geweest was dus wilde hij het ook.
Nee, die heeft alles al bij JD gezegd. Ik zie Jack ervoor aan om Romario of Ronaldo op te zoeken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jack zal toch niet gelijk gebruik maken van het moment om even bij Clarence Seedorf langs te gaan voor een diepte interview? ten voordele van Studio Voetbal? Jack is nogal erg close met (oud)Ajacieden van weleer.
Sjek wil een grootheid opzoeken die nog meer tot de verbeelding spreekt: André Bahia.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heeft alles al bij JD gezegd. Ik zie Jack ervoor aan om Romario of Ronaldo op te zoeken.
Dat is ook wel typisch voetbal, je kan 8x op de paal schieten en de tegenstander compleet overlopen en dan alsnog door een lullig countertje met 0-1 verliezen. Alhoewel dit in de praktijk natuurlijk zelden gebeurt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:02 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bij die wedstrijd kwam ook een hoop geluk kijken, bijvoorbeeld de faalreddingen van Julio Cesar. In de eerste helft werden we compleet overlopen door Brazilië en daarvoor hebben we louter makkelijke tegenstanders gehad.
Hoewel het een wereldprestatie was, heeft het echt dik mee gezeten op het afgelopen WK hoor.
Jack is sinds de 'revolutie' bij Ajax niet meer zo close hoor. Nu ook zijn lek David Endt er niet meer zit is de liefde helemaal bekoeld.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:57 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jack zal toch niet gelijk gebruik maken van het moment om even bij Clarence Seedorf langs te gaan voor een diepte interview? ten voordele van Studio Voetbal? Jack is nogal erg close met (oud)Ajacieden van weleer.
Elke ploeg kan in principe ook van elke ploeg winnen, ook al zijn de kansverhoudingen nog zo laag.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog steeds van iedereen kunnen winnen.
Arno Vermeulen is gemachtigd door Maradona.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trouwens, er wordt geschreven alle 8 wereldkampioenen?
Ik tel er in die tekst maar 7...
Waar is Argentinië dan?
Nu doe je Nederland tekort. Geen ultieme kanshebber, maar om nou Portugal in dat rijtje boven Nederland te zetten is ook wat overdreven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Elke ploeg kan in principe ook van elke ploeg winnen, ook al zijn de kansverhoudingen nog zo laag.
Normaal gezien maken er een 10 tal landen kans op de wereldtitel que selectiekracht. Een aantal valt af omdat het team niet optimaal functioneert en een aantal stijgt op het toernooi buiten zichzelf uit.
Zover ik het kan inschatten zijn Duitsland en Spanje de sterkste ploegen gevolgd door Brazilië, Argentinië, Italië en Portugal. Ploegen als België, Nederland, Uruguay, Colombia zijn redelijk maar hebben niet op elke positie even sterke spelers.
Engeland en Frankrijk zijn vrij onvoorspelbaar, goede brede selecties en met een goede vorm en teamgeest zeker kandidaten.
Portugal schat ik inderdaad wat hoger in, zelfs de selecties van Engeland en Frankrijk zijn simpelweg kwalitatief sterker dan Nederland.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nu doe je Nederland tekort. Geen ultieme kanshebber, maar om nou Portugal in dat rijtje boven Nederland te zetten is ook wat overdreven.
Je zegt dat Nederland niet op elke positie even sterke spelers heeft. Dat vind je bij Portugal wel? Op basis van?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Portugal schat ik inderdaad wat hoger in, zelfs de selecties van Engeland en Frankrijk zijn simpelweg kwalitatief sterker dan Nederland.
We hebben echt meer spelers nodig die in een sterke competitie spelen.
Het is met name de Nederlandse verdediging die ervaring en niveau te kort komt. Vergelijk dat eens met Pepe, Coentrão, Ricardo Costa, Pereira en Alves. Het Nederlandse middenveld is dan wel iets sterker.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zegt dat Nederland niet op elke positie even sterke spelers heeft. Dat vind je bij Portugal wel? Op basis van?
En de aanval is met Robben en Van Persie minstens net zo sterk als CR7. Winnen we op punten dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is met name de Nederlandse verdediging die ervaring en niveau te kort komt. Vergelijk dat eens met Pepe, Coentrão, Ricardo Costa, Pereira en Alves. Het Nederlandse middenveld is dan wel iets sterker.
Net zoals op het afgelopen EK of eigenlijk alle wedstrijden tussen Nederland en Portugal?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de aanval is met Robben en Van Persie minstens net zo sterk als CR7. Winnen we op punten dus.
Volgens mij gaat het om een vergelijking op papier.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:54 schreef Kekster het volgende:
[..]
Net zoals op het afgelopen EK of eigenlijk alle wedstrijden tussen Nederland en Portugal?
Akkoord, wat ik bedoel ik dat de Nederlandse verdediging zover achterblijft dat het een echter achilleshiel is.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En de aanval is met Robben en Van Persie minstens net zo sterk als CR7. Winnen we op punten dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |