Ik dacht meer aan PJ Rens.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Indruk maken op de meisjes, Karina. Net als Rob de Nijs.
Laten we hem in de waan laten. Hij heeft het al zwaar genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat er op FOK! geen meisjes zijn, dat zijn allemaal mannenJij en ik ook.
Ja al dat geslowchat in de FB, zwaar leven.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we hem in de waan laten. Hij heeft het al zwaar genoeg.
En allemaal over hem. Hij gaat er vast van blozen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja al dat geslowchat in de FB, zwaar leven.
Dat is dan wel weer schattig, een man die bloostquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En allemaal over hem. Hij gaat er vast van blozen.
Dat maakt het weer een beetje goed dat ie oud is.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer schattig, een man die bloost
Nu gaat hij nog meer blozen natuurlijk, want het gaat nog steeds over hemquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat maakt het weer een beetje goed dat ie oud is.
Hij is zijn bezem aan het zoeken. We moeten stoppen voor we ervan langs krijgen met de wandelstok.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu gaat hij nog meer blozen natuurlijk, want het gaat nog steeds over hem
Oe kinky maar wij kunnen toch harder rennen dan die ouwe kerelquote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is zijn bezem aan het zoeken. We moeten stoppen voor we ervan langs krijgen met de wandelstok.
Ik niet, en ik heb geen zin in een pak ransel en een stapel notes. Jij bent mod, jij mag dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe kinky maar wij kunnen toch harder rennen dan die ouwe kerel
Neuh hier ben ik gewoon user hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet, en ik heb geen zin in een pak ransel en een stapel notes. Jij bent mod, jij mag dit.
Hij zit nu gewoon stilletjes de overtredingen te tellen en dan gaat ie een ban aanvragen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh hier ben ik gewoon user hoorZometeen geeft hij me nog een note.
Ik ben groot!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het aandoenlijk dat hij nog steeds doet alsof hij ijshockeyt. Hij houdt zich groot.
Als er niet te veel pucks het goal ingaan, wil ik proberen om het vol te houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben groot!
Besides ...
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ste-ijshockeyer.html
Gelukkig zijn jij en corrie vrouwen die weten niets van SPorT
Ahum ... wat is deze sc hier allemaal?
terug ontopic potverdikkeme!!!!
Hij draait alleen jouw ridicule gedachtegang om en heeft wel degelijk een punt. Dat jij daar vervolgens niet op ingaat maakt jou ook niet bepaald geloofwaardiger. Dat je dan ook nog pedoseksuelen loopt af te branden met de felheid waar Hitler jaloers op zou zijn, roept al helemaal enig begrip op voor Straatcommando.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Pedoseksueel Sytze van der V. alweer weg uit Amsterdam
Straatcommando, puur aan het trollen, persoonlijke opmerkingen maken, kortom, voegt niks toe aan de discussie.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij draait alleen jouw ridicule gedachtegang om en heeft wel degelijk een punt. Dat jij daar vervolgens niet op ingaat maakt jou ook niet bepaald geloofwaardiger. Dat je dan ook nog pedoseksuelen loopt af te branden met de felheid waar Hitler jaloers op zou zijn, roept al helemaal enig begrip op voor Straatcommando.
quote:
quote:Prima ad hominem wel. Verder nog steekhoudende argumenten of is't onderbuikje alweer tevreden?
quote:geoden trollz
![]()
Ja, dat is echt inhoudelijk ingaan op de discussie inderdaad.quote:Kwaliteitstrolletje dit.
Plaats dan ook direct de hele quotes in plaats dit suggestieve knip- en plakwerk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, dat is echt inhoudelijk ingaan op de discussie inderdaad.
Geen wonder dat je dan kinderachtige meuk terugkrijgt. Dat je dan al helemaal zo kinderachtig bent daar over te gaan zeiken omdat hij heel bijdehand jouw rare manier van denken omdraait en jij het daar schijnbaar moeilijk mee hebt, is geen reden om meteen naar meester modje te lopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima pleidooi, je zou de man actief kunnen helpen met het zoeken naar huisvesting. Heb je niet iets in de buurt vrij voor hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |