Een zijtje, wederom een hele mooie! Goed afgebakkenquote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef Cee het volgende:
Is 't een hijtje of een zijtje geworden Minthy?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
IK BEN WEER TANTE GEWORDEN!!![]()
Dank je!quote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Er word wat afgeketst in die familie van jouw!
Vanmiddag geboren, grapjasquote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dus dan is de jongste een half? Maximaal 0,75
Geeft niks, ik ben blond. Ik heb empathie voor mensen die net als ik dat soort bloopertjes makenquote:
Beterschap!quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
grrr, 40 graden koorts, daarom voel ik me zo raar denk ik
Beterschap.quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
hoe heet ze?quote:Op maandag 2 december 2013 21:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Een zijtje, wederom een hele mooie! Goed afgebakken
Gadver, daar kan je je behoorlijk woozy van voelen ja... Beterschap!quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 20:41 schreef minthy het volgende:
*haalt een teug adem*
IK BEN WEER TANTE GEWORDEN!!![]()
ik ben blij dat ik mn lenzen niet heb ingedaan vanochtendquote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Gadver, daar kan je je behoorlijk woozy van voelen ja... Beterschap!
mooie naamquote:
Niks aan de hand lijkt mequote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
quote:
Sterkte jong!!quote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik ga op zwart, vlekken voor mn ogen en degelijke fukeduk
beterschapquote:Op maandag 2 december 2013 22:25 schreef Againzender het volgende:
ik ga op zwart, vlekken voor mn ogen en degelijke fukeduk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |