abonnement Unibet Coolblue
pi_134005024
Jeuj.
జ్ఞ‌ా
pi_134007339
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef µ het volgende:
Jeuj.
*O*
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:04:31 #103
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134007385
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef robin007bond het volgende:
Positieve feedback:

Het subforum loopt echt goed vind ik. Weinig problemen ook. Goed werk allemaal! ^O^
Dank! Ik deel je mening volledig!
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134007498
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:04 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Dank! Ik deel je mening volledig!
Het gaat ook vrij aardig. Ook leuk om dat soort oude topics terug te lezen.
KLB / Bitcoin hype

Oh boy were they wrong!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:13:02 #105
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134007612
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het gaat ook vrij aardig. Ook leuk om dat soort oude topics terug te lezen.
KLB / Bitcoin hype

Oh boy were they wrong!
Ik had dat topic laatst al gevonden ja O+

Iets anders, jij hebt veel ervaring met markten en traden enzo, wat is jouw visie op de prijscorrectie die de afgelopen paar uur aan de gang is?
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134007723
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:13 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Ik had dat topic laatst al gevonden ja O+

Iets anders, jij hebt veel ervaring met markten en traden enzo, wat is jouw visie op de prijscorrectie die de afgelopen paar uur aan de gang is?
Doodnormaal. Het is al bijna weer 3 jaar geleden dat ik nachten lang alleen maar koersen voor mijn scherm had en de hele nacht door ging.

Het gaat met name interessant worden over een week of 2, met kerst op het vooruitzicht. Normaliter zijn dat, rustige, niet volatiele weken onder lage volumes. Misschien gaat BTC wel iets geks doen die weken. Dat zou voor de statistieken en het onderliggende verhaal wel leuk zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:23:17 #107
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134007918
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Doodnormaal. Het is al bijna weer 3 jaar geleden dat ik nachten lang alleen maar koersen voor mijn scherm had en de hele nacht door ging.

Het gaat met name interessant worden over een week of 2, met kerst op het vooruitzicht. Normaliter zijn dat, rustige, niet volatiele weken onder lage volumes. Misschien gaat BTC wel iets geks doen die weken. Dat zou voor de statistieken en het onderliggende verhaal wel leuk zijn.
Precies mijn idee ^O^
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134008398
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 22:45 schreef robin007bond het volgende:
Positieve feedback:

Het subforum loopt echt goed vind ik. Weinig problemen ook. Goed werk allemaal! ^O^
Vind ik ook. ^O^ Blijvertje toch? Hulde aan de users en mods
Uitvinder van de biersmiley.
pi_134011242
Kan deze hernoemd worden; BIT / Bitcoin en andere cryptocurrencies #75 | Nu met eigen subforum! ? Bv naar gewoon [COIN]Bitcoin?

Ik verwar het namelijk regelmatig met BIT / [SC] Cryptocurrencies #57 - Volatiliteit

Plus het 'andere cryptocurrencies' heeft niet veel zin meer in eerste topic toch? Zit nu vaak in eigen topic of kan in SC.
pi_134011424
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 10:20 schreef Loveless85 het volgende:
Kan deze hernoemd worden; BIT / Bitcoin en andere cryptocurrencies #75 | Nu met eigen subforum! ? Bv naar gewoon [COIN]Bitcoin?

Ik verwar het namelijk regelmatig met BIT / [SC] Cryptocurrencies #57 - Volatiliteit

Plus het 'andere cryptocurrencies' heeft niet veel zin meer in eerste topic toch? Zit nu vaak in eigen topic of kan in SC.
Agreed.
జ్ఞ‌ా
pi_134011507
Thanks!
  zaterdag 7 december 2013 @ 13:41:27 #112
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134014854
De modjes zijn leuk O+
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134014911
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
De modjes zijn leuk O+
You single? B-)
జ్ఞ‌ా
  zaterdag 7 december 2013 @ 17:55:38 #114
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134021542
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:43 schreef µ het volgende:

[..]

You single? B-)
Ja :@
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134030181
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
De modjes zijn leuk O+
Uiteraard. Moderatorschap is dan ook erg leuk ;) :')

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 8 december 2013 @ 00:48:13 #116
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134037042
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
De modjes zijn leuk O+
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 december 2013 13:43 schreef µ het volgende:

[..]

You single? B-)
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
pi_134074021
Waarom staat BIT ding bij "Tijdelijke Fora?" of "Tijdelijk" als in "Gmail beta tijdelijk"?
pi_134074099
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 10:13 schreef Wijnbo het volgende:
Waarom staat BIT ding bij "Tijdelijke Fora?" of "Tijdelijk" als in "Gmail beta tijdelijk"?
Omdat er eerst een proef periode van het sub forum komt eer het permanent is. Zo permanent is Bitcoin nog niet. Althans als subforum. ^O^
Redacted
  maandag 9 december 2013 @ 14:48:25 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_134080930
op blabla blijven zulke topique sgewoon open en dan moeten wij hier mieterig gaan doen over een topique over bitcoins in space?!

[ Bericht 43% gewijzigd door Opa.Bakkebaard op 09-12-2013 20:23:10 (Doorlinken) ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_134085568
Omdat dat niet de intentie van dit bitcoin forum is Maanvis. Iets met Bitcoins en aliens kan bijvoorbeeld in TRU. Dat willen we hier niet.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 december 2013 @ 17:18:20 #121
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134085940
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Omdat dat niet de intentie van dit bitcoin forum is Maanvis. Iets met Bitcoins en aliens kan bijvoorbeeld in TRU. Dat willen we hier niet.
Dit dus, verder heeft het ook geen zin om via DM topics weer proberen open te krijgen.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  maandag 9 december 2013 @ 17:25:12 #122
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_134086175
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef sitting_elfling het volgende:
Omdat dat niet de intentie van dit bitcoin forum is Maanvis. Iets met Bitcoins en aliens kan bijvoorbeeld in TRU. Dat willen we hier niet.
Het gaat niet over de aliens maar over blockchains als die gemerged worden. Kan ook zijn dat bijv. mensen mars gaan koloniseren hoe die blockchains dan apart werken of juist samen moeten werken. Dus kortom hoe bitcoins in de toekomst gebruikt gaan worden als de netwerken fysiek verder van elkaar af liggen en dan ineens kan blijken dat er een grote hoeveelheid bitcoins op de markt komt die er voorheen nog niet waren.

Kortom het gaat gewoon over de techniek, niet over of aliens wel of niet kunnen bestaan. Zulke discussies kunnn ook uitkristalliseren wat er bijv. gebeurt als noord-korea het internet afsluit voor zijn bevolking maar ondertussen wel blijft minen met een nationaal bitcoinnetwerk,w at er dan gebeurt als die bitcoins ineens weer beschikbaar komen voor de rest van het netwerk.

Bitcoin is de enige grondstof waarvan iedereen in het universum precies weet hoeveel er van is, en niet afhankelijk is van grondstoffen die op de ene planeet meer zijn dan op de andere planeet. daarom is bitcoin uitermate geschikt als intergalactisch betaalmiddel. Dat maakt zulke discussies juist interessant en die moet je niet de kop indrukken omdat ze nu een ver van je bed show zijn. Stel dat een scifi schrijver het bitcoin als intergalactisch betaalmiddel overneemt nav een discussie die we hier voeren, dan is dat toch mooi meegenomen en gratis reclame voor bitcoin lijkt me.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maanvis op 09-12-2013 17:31:09 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 9 december 2013 @ 20:25:15 #123
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_134093282
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Maanvis het volgende:
Het gaat niet over de aliens maar over blockchains als die gemerged worden. Kan ook zijn dat bijv. mensen mars gaan koloniseren hoe die blockchains dan apart werken of juist samen moeten werken. Dus kortom hoe bitcoins in de toekomst gebruikt gaan worden als de netwerken fysiek verder van elkaar af liggen en dan ineens kan blijken dat er een grote hoeveelheid bitcoins op de markt komt die er voorheen nog niet waren.

Kortom het gaat gewoon over de techniek, niet over of aliens wel of niet kunnen bestaan. Zulke discussies kunnn ook uitkristalliseren wat er bijv. gebeurt als noord-korea het internet afsluit voor zijn bevolking maar ondertussen wel blijft minen met een nationaal bitcoinnetwerk,w at er dan gebeurt als die bitcoins ineens weer beschikbaar komen voor de rest van het netwerk.

Bitcoin is de enige grondstof waarvan iedereen in het universum precies weet hoeveel er van is, en niet afhankelijk is van grondstoffen die op de ene planeet meer zijn dan op de andere planeet. daarom is bitcoin uitermate geschikt als intergalactisch betaalmiddel. Dat maakt zulke discussies juist interessant en die moet je niet de kop indrukken omdat ze nu een ver van je bed show zijn. Stel dat een scifi schrijver het bitcoin als intergalactisch betaalmiddel overneemt nav een discussie die we hier voeren, dan is dat toch mooi meegenomen en gratis reclame voor bitcoin lijkt me.
Topic weer open.
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  maandag 9 december 2013 @ 20:26:03 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_134093323
thanks!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_134143046
Is het misschien een idee de boel in de SC iets meer proberen uit te smeren of daadwerkelijke topics aangaande bv. die coin of exchange? Ten eerste gaat voor een hoop mensen die maar een paar keer per dag op FOK kijken dat topic véél te hard. Ten tweede is naar mijn idee een SC vaak juist voor een beetje off-topic geouwehoer over de dagelijkse dingetjes, en niet een reeks zoals we hier nu in BIT hebben.

Sowieso is het natuurlijk echt een doodsteek voor heel BIT dat één reeks 95% (!!) van alle posts in dit forum bevat. Verhuis die reeks, het bitcointopic en het beginnerstopic naar AEX en wat blijft er over? Kan best begrijpen dat zo'n reeks veel posts pakt door de snelheid en laagdrempeligheid, maar als je de reeks wegdenkt zijn er een schamele 679 posts geplaats in BIT, net 2 topicjes vol dus. Merk ook aan het BTC topic dat dat vrijwel tot stilstand is gekomen, paar postjes per dag. Verder vindt zo'n beetje ALLES plaats in het SC topic, koersen, strategieën, wie welke positie heeft, nieuwtjes, ervaringen met exchanges, potentieel van bepaalde coins, etc. etc. Dat is wellicht best over wat specifiekere topics uit te smeren.

Geen klacht dus, maar kan me voorstellen dat de critici dit nu een beetje als hun gelijk gaan zien en gezegd kan gaan worden dat het inderdaad een clubje voor insiders is, met een reeks die een idiote meerderheid van posts verzorgd, en dat geen subforum rechtvaardigt.

Stats via: BIT / Het BIT-forum: de stats.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')