Moet ik even een blog erbij zoeken.quote:
Dat is toch geen eigenschap van een valuta? Ligt er maar net aan hoe de gebruikers ermee omgaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:09 schreef Amun90 het volgende:
Als de prijzen zo volatiel blijven is het hele bitcoin concept waardeloos. Een goede valuta moet tenminste stabiel zijn.
Stel dat je iets op silkroad met bitcoins wil kopen(quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat is toch geen eigenschap van een valuta? Ligt er maar net aan hoe de gebruikers ermee omgaan.
Ik snap je punt, maar dat ligt niet aan de techniek Bitcoin, maar aan het gebrek van gebruikers en de intentie van gebruikers om te speculeren in plaats van het te gebruiken.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:18 schreef Amun90 het volgende:
[..]
Stel dat je iets op silkroad met bitcoins wil kopen(), maar de prijs schommelt telkens op en neer, dan kan je nauwelijks normaal zaken doen.
Het wordt voornamelijk gebruikt door criminelen en belastingontduikers.quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:20 schreef Starm het volgende:
Bitcoin is leuk maar vrij nutteloos op het moment. Ik kan het in mijn dagelijks leven nog niet gebruiken
quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Moet ik even een blog erbij zoeken.
http://www.geenstijl.nl/m(...)itcoin_by_seven.html
Feitelijk incorrect.quote:De miners vangen een fee over elke toekomstige transactie/uitgave met hun bitcoins binnen het bitcoinnetwerk. De eerste miners vangen exponentieel meer fees dan latere.
Dat stuk van GS is dus inderdaad een fairy tale, ja.quote:
Ze hebben het steeds over feeën, maar dat begrijp ik niet in die context.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:23 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat stuk van GS is dus inderdaad een fairy tale, ja.
quote:Op zondag 14 april 2013 00:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ze hebben het steeds over feeën, maar dat begrijp ik niet in die context.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |