Het informatietopic zou erg helpful moeten zijnquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:49 schreef Karina het volgende:
Succes jongensHopelijk kom ik er eindelijk achter hoe die shit werkt.
Ik ga zeker effekes kijkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:49 schreef µ het volgende:
[..]
Het informatietopic zou erg helpful moeten zijn.
En je bent uiteraard welkom in het vragentopic.
BIT / µ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:50 schreef Robuustheid het volgende:
Eerste request!
Kan de forumnaam BIT veranderd worden in BTC?
BITs en bytes.. Daar zijn alle cryptocurrencies van gemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:50 schreef Robuustheid het volgende:
Eerste request!
Centraal misschien? Sticky lijkt mij wat overdreven?quote:
Maar centraal dan komt ie onderaan te staan toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:52 schreef µ het volgende:
[..]
Centraal misschien? Sticky lijkt mij wat overdreven?
"CC" misschien nog beter, het gaat over meer dan alleen Bitcoin toch?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:50 schreef Robuustheid het volgende:
Eerste request!
ooohquote:Op maandag 2 december 2013 14:03 schreef µ het volgende:
Als we het tegenwoordig over bitcoin hebben, gaat het voornamelijk over Bitcoin.
Lijkt me een goede ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
"CC" misschien nog beter, het gaat over meer dan alleen Bitcoin toch?
Aangepastquote:
Gewoon blijven posten, dan blijft hij vanzelf bovenaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Maar centraal dan komt ie onderaan te staan toch?Ik wilde hem juist bovenaan hebben
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:57 schreef µ het volgende:
[..]
Gewoon blijven posten, dan blijft hij vanzelf bovenaan
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
In alle lijstje zie je "BIT" ervoor staan. Lijkt mij goed genoeg?quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zag dat die tag voor Peercoin weg is gehaald. Op zich zou het wel handig zijn als er tags worden gebruikt voor de munt-topics. Zoals [COIN] of iets dergelijks.
CreditCard?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tags zijn beter te onderscheiden. De naam zegt hetzelf al. Je tagged het topic. [COIN] Peercoin [COIN] Bitcoin [COIN] Litecoin etc. etc. Zo hou je overzicht.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:22 schreef µ het volgende:
[..]
In alle lijstje zie je "BIT" ervoor staan. Lijkt mij goed genoeg?
Neem ik mee naar achteren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tags zijn beter te onderscheiden. De naam zegt hetzelf al. Je tagged het topic. [COIN] Peercoin [COIN] Bitcoin [COIN] Litecoin etc. etc. Zo hou je overzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop