Dat mag niet op zondag.quote:Op maandag 2 december 2013 08:41 schreef Mutant01 het volgende:
Ik werd gister achtervolgd door een Street View auto van google.
Helaas voor je blijft dat bij dromen.quote:Op maandag 2 december 2013 11:05 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, en straks de beklaagden publiekelijk te executeren.
Nee, zo links ben ik niet.quote:Op maandag 2 december 2013 11:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Helaas voor je blijft dat bij dromen.
Zoals de FED de Bitcoins trolltquote:
Met dank aan Allah, en de verbrandingsmotor.quote:
Ga werken! Tuig!quote:Op maandag 2 december 2013 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Met dank aan Allah, en de verbrandingsmotor.
Land met de meeste dikkerds.quote:
Dit boek staat nog op mijn to-do-list:quote:Op maandag 2 december 2013 12:09 schreef waht het volgende:
[..]
Met dank aan Allah, en de verbrandingsmotor.
Maarten van Rossem haat Amerika, hij is mijn idool.quote:Op maandag 2 december 2013 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit boek staat nog op mijn to-do-list:
[ afbeelding ]
Het is een zure linkse lul.quote:Op maandag 2 december 2013 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maarten van Rossem haat Amerika, hij is mijn idool.
Stigmatiserend weer dit.quote:Op maandag 2 december 2013 12:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maarten van Rossem haat Amerika, hij is mijn idool.
Met dezelfde stylist als Spekman: Roy Donders.quote:
Het is de laatste jaren vooral een beetje meer van hetzelfde.quote:
Hij zou eens een bezoek moeten brengen aan de kapper van Dennis van Ek.quote:Op maandag 2 december 2013 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met dezelfde stylist als Spekman: Roy Donders.
Schoppen is wel het laatste dat ik van hem verwacht.quote:Op maandag 2 december 2013 12:34 schreef Mutant01 het volgende:
Hij is mijn idool. Zuur of links, dat boeit mij niets. Klaar.
Lekker overal tegenaan schoppen, heerlijk!
Nieuwbouw en nu alweer verbouwen?quote:Op maandag 2 december 2013 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben vrij, zit midden in een verbouwing men.
Ter vermaak of uit interesse? Als het dat laatste is zijn er mogelijke betere bronnen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit boek staat nog op mijn to-do-list:
[ afbeelding ]
HUILIE! Je weet wat ik bedoel APPELTJE!quote:Op maandag 2 december 2013 12:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nieuwbouw en nu alweer verbouwen?
Waar is de gebedsruimte?quote:Op maandag 2 december 2013 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HUILIE! Je weet wat ik bedoel APPELTJE!
[ afbeelding ]
Weet je al waar je de waterpijp gaat zetten?quote:Op maandag 2 december 2013 12:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
HUILIE! Je weet wat ik bedoel APPELTJE!
[ afbeelding ]
Zolder.quote:Op maandag 2 december 2013 12:45 schreef Boze_Appel het volgende:
En waar is de aparte kamer waar je je vrouw heen kan sturen als je matties langskomen?
http://nieuws.nl.msn.com/(...)ij-arabische-leidersquote:ERUZALEM (AN) - De Israëlische president Shimon Peres heeft via een videoverbinding deelgenomen aan een conferentie van politieke leiders uit de Arabische Golfstaten. Peres zat in zijn kantoor en sprak de conferentie in Abu Dhabi van bijna 30 ministers en andere topfiguren toe, onder wie een zoon van de koning van Saudi-Arabië. Ook prominenten van de Arabische Liga en van de Organisatie van de Islamitische Conferentie waren aanwezig.
Het Israëlische dagblad Yediot Aharonot meldde maandag dat de deelname van Peres aan het Arabische forum van afgelopen maand te danken was aan de Noorse ondersecretaris-generaal van de VN, Terje Larsen, en de Amerikaanse diplomaat Martin Indik. Over wat Peres zei en wat hem werd gevraagd, is niets meegedeeld. Peres' bijdrage zou met applaus in Abu Dhabi zijn begroet.
Vermaak.quote:Op maandag 2 december 2013 12:38 schreef waht het volgende:
[..]
Ter vermaak of uit interesse? Als het dat laatste is zijn er mogelijke betere bronnen.
Vermaak is een blanke hobbyquote:
Wat dat betreft hebben moslims het zo slecht nog niet geregeld.quote:
Wat conservatieve invloeden zijn welkom inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 13:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft hebben moslims het zo slecht nog niet geregeld.
Klepje dicht.quote:Op maandag 2 december 2013 13:07 schreef waht het volgende:
[..]
Wat conservatieve invloeden zijn welkom inderdaad.
EUSSRquote:De Europese Unie heeft maandag besloten definitief een importheffing op te leggen voor Chinese zonnepanelen.
De maatregelen gaan op 6 december in en moeten twee jaar gelden. In juni legde de EU al een tijdelijke importheffing op.
Met de heffing bestraft de EU de Chinese dumpingpraktijken. Ook moet er zo een einde komen aan Chinese subsidies voor zonnepanelen, die daardoor goedkoper op de Europese markt kunnen worden gebracht.
De Chinese staatssteun is nadelig voor de Europese zonnepanelensector, meent de EU.
Brussel maakt een uitzondering voor Chinese exporteurs die hebben afgesproken de zonnepanelen tegen een bepaalde minimumprijs aan te bieden.
http://www.nu.nl/economie(...)se-zonnepanelen.html
Nah ja, het is natuurlijk wel oneerlijk dat ze daar zonnepanelen goedkoop kunnen maken door enorm veel subsidies ertegenaan te gooien. Zo kunnen wij nooit een competitieve sector opbouwen.quote:
Ik en mijn moslimvrienden gaan je hunebedden stelen en in onze woestijn leggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |