SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vrees dat Taylor over van gerwen heen walst gelijk een trein over een konijntje in de koplampenquote:
quote:
Ik ben er ook bang voor, maar je weet het maar nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vrees dat Taylor over van gerwen heen walst gelijk een trein over een konijntje in de koplampen
Is nog nooit gebeurd als in 11-1 ofzo, nu ook niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, maar je weet het maar nooit.
Helemaal gek toenquote:
Als je op Youtube naar de Engelse versie zoekt is dat van die 17 darts nog leuker, daar hoor je het publiek er ook bij wat totaal uit z'n plaat gingquote:
Ik stond echt te schreeuwen en springen in de woonkamer, ongelooflijk jammer dat die 18e niet viel.quote:
Maak jij het nieuwsbericht?quote:Op zondag 1 december 2013 22:16 schreef heywoodu het volgende:
BREAKING NEWS ROLAND NEEMT EEN SABBATICAL
Ik zat wild heen en weer te klikken en kijken waar ik nou wat moest gaan typen enzo en toen kwam er nog een 180 en nog een 180 en nog 2 darts raak en alles helemaal wausquote:Op zondag 1 december 2013 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik stond echt te schreeuwen en springen in de woonkamer, ongelooflijk jammer dat die 18e niet viel.
Zijn wereldtitelquote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is jullie favoriete Roland moment?
quote:
Tijdens zulke wedstrijden ga je toch niet typen. Dan zit ik er echt helemaal in.quote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zat wild heen en weer te klikken en kijken waar ik nou wat moest gaan typen enzo en toen kwam er nog een 180 en nog een 180 en nog 2 darts raak en alles helemaal waus
Ik ook niet.quote:Op zondag 1 december 2013 22:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij nog speelde dit jaar
Dat denk ik ook. Sowieso vind ik hem altijd wel goed nuchter analyseren. Beter dan Co die alleen in cliches praat en niets controversieels durft te zeggen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef MolFan het volgende:
Ronald zou een goeie zijn om jonge gasten te begeleiden tijdens toernooien.
Vos haalde o.a. kwartfinale Winmau die kan wel dartenquote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Vos en Michels zijn 1 ronde voer al overleefde Hendriks de 1e ronde vorig jaar.
Vos moet eerst Lam verslaan zelfs.quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef hafcfan het volgende:
Vos en Michels zijn 1 ronde voer al overleefde Hendriks de 1e ronde vorig jaar.
Bij de PDC nog niks gepresteerd.quote:Op zondag 1 december 2013 22:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vos haalde o.a. kwartfinale Winmau die kan wel dartenVersloeg Taylor al paar keer, is beter dan Hendriks. Veel rustiger, constanter.
Alleen te weinig verrassingen. Vond over het hele jaar de GSOD het mooiste toernooi.quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / PDC World Darts Championship #37 Van Gerwen - Wade
Ik geniet weerWat een WK
WK 2013 was echt een van de moisten
Versloeg Taylor al meerdere malen (is bij de PDC). Doet het goed op de vloertoernooien, maar jij hangt prestaties alleen aan de tv toernooien zo te zien en volgt het daarbuiten totaal nietquote:
Ook zonder verrassingen was het echt leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen te weinig verrassingen. Vond over het hele jaar de GSOD het mooiste toernooi.Dit jaar staat de Matchplay tot nu toe bovenaan bij mij.
Painter Taylor WK Finale was veel zieker man. Kijk die pot aub helemaal terugquote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zonder verrassingen was het echt leuk.
mvg - lewis op het wk blijft voor mij de mooiste pot ooit
Kijk GGMM eens los gaan, wat een darts hooligan is het ook.quote:Op zondag 1 december 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / PDC World Darts Championship #37 Van Gerwen - Wade
Ik geniet weerWat een WK
WK 2013 was echt een van de moisten
Heel VBL zat in het dartstopic.quote:Op zondag 1 december 2013 22:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kijk GGMM eens los gaan, wat een darts hooligan is het ook.
Ze hadden wel een wat langere pauze tussen de laatste partij en deze mogen houden.quote:Op zondag 1 december 2013 22:26 schreef RemcoW23 het volgende:
LOL daar mag ie alweer het podium op. Bagger structuur.
Zeik toch niet man. Op de vloer doet die het niet zo goed anders plaatste die zich wel voor de 1e ronde want hij heeft ook nog scheit mazzel met de EOOM en zelfs daar lukte het hem niet mee. Stijn zeg het hem. Die mongool zeikt altijd toen ook al met zijn stream gelulquote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef MolFan het volgende:
[..]
Versloeg Taylor al meerdere malen (is bij de PDC). Doet het goed op de vloertoernooien, maar jij hangt prestaties alleen aan de tv toernooien zo te zien en volgt het daarbuiten totaal nietMet een leuke loting kan die wel paar rondes overleven en van daaruit verder. Dat soort gasten hebben amper tot geen sponsors etc, is een heel stuk lastiger om de wereld rond te reizen voor punten etc.
Eensquote:Op zondag 1 december 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zonder verrassingen was het echt leuk.
mvg - lewis op het wk blijft voor mij de mooiste pot ooit
Is ook gewoon een goede speler zoals Co dat ook is. Ronald is wel steadier denk ik in zijn prestaties.quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Darter Scholten neemt een sabbatical
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij heeft toch best wat leuke dingen voor elkaar gekregen in zijn carrière
Snel in elkaar gebouwd. Nicequote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij heeft toch best wat leuke dingen voor elkaar gekregen in zijn carrière
Hij zal ook wel moetenquote:Op zondag 1 december 2013 22:33 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Phil gaat volop gas geven in zijn eigen legs. Voordeel van het beginnen.
Volgensmij is Scholten al jaren geleden gestopt met darten op het hoogste niveau.quote:Op zondag 1 december 2013 22:31 schreef heywoodu het volgende:
Nee hoor, speelde paar weken terug nog een vloertoernooi.quote:Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgensmij is Scholten al jaren geleden gestopt met darten op het hoogste niveau.
Niet helemaal juist, hij heeft dit jaar nog meerdere Players Championships gespeeld, evenals diverse toernooien om zich, met succes, voor de UK Open te kwalificeren. Zo won hij dit jaar al van Robert Thornton, kinderlokker Denis Ovens, Dennis Smiffy Smith, Fast Vinnie vd Voort, dit en de altijd olijke Mensur Suljovic.quote:Op zondag 1 december 2013 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgensmij is Scholten al jaren geleden gestopt met darten op het hoogste niveau.
Als je ziet wat voor finishes hij allemaal gooit, dan is dat ook levensgevaarlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 22:38 schreef hafcfan het volgende:
Mike deed toen ook biggy in de Pl en Phil gooide hem wel
Wel irritant dat Shag Nieuwlaat het ELKE keer moet benoemen, echt flikker op met je aidscommentaar.quote:
Ja hij is de enige bij wie ik het niet zal doen. En bij Hamilton in topvorm moet je ook oppassen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor finishes hij allemaal gooit, dan is dat ook levensgevaarlijk.
Ik mag ze welquote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Koos en Roland zijn het weinig eens vanavond
En Manting weerquote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Met het WK gewoon iedere dag Koos, Roland en Niels zeker
Dat is de indruk die ik een tijd terug kreeg toen ik hem op tv het podium op zag lopen. Onverzorgd gezicht, beetje vies baardje, smoezelige kleren. Het zag er perfect uit als iemand die een paar lekkere snoepjes op zak heeft als hij door zijn woonplaats gaat lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou van Gerwen hoeft alleen nog met z'n hoofd te gaan schudden en we noemen 'm Barney 2
Hij heeft nu al bijna meer legsquote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou van Gerwen hoeft alleen nog met z'n hoofd te gaan schudden en we noemen 'm Barney 2
quote:Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is de indruk die ik een tijd terug kreeg toen ik hem op tv het podium op zag lopen. Onverzorgd gezicht, beetje vies baardje, smoezelige kleren. Het zag er perfect uit als iemand die een paar lekkere snoepjes op zak heeft als hij door zijn woonplaats gaat lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
U MAD?
is toch mooi man, hij drijft die andere spelers tot het hoogste niveau om van hem te kunnen winnen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef IbanMayo het volgende:
God wat ik hoop ik dat Taylor na het WK stopt. Maar hij zal nog wel tien jaar doorgaan.![]()
![]()
Omdat hij steeds Lewis tegenkomt die iedere keer nog beter gooit en Taylor alleen maar 115 gooit maakt hij het niet waarquote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou nog niet echt. Wachten blijft op de WK titel. Maar ik denk wel dat die een keer komt.
Tja, dat deed Barney 1 wél in 2007.quote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij steeds Lewis tegenkomt die iedere keer nog beter gooit en Taylor alleen maar 115 gooit maakt hij het niet waar
Ook zijn enige bij de PDCquote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dat deed Barney 1 wél in 2007.
Ja, makkelijk praten. Dat niveau was te kinderachtig voor woorden. Toen volstond 90 gemiddeldquote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, dat deed Barney 1 wél in 2007.
Haha nee volgens mij zei de ene commentator iets over zakelijk darten. En toen VG eenmaal raak smeet moest de ander er ff een opmerking over maken. Echt op zo`n kutmanier.quote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die opmerking zeker dat niet nadenken het sterkste punt van van Gerwen was.
Oke en nu?quote:Op zondag 1 december 2013 22:55 schreef MolFan het volgende:
[..]Heeft hem al 3x verslagen waar die 2 legs of meer achterstond
Nou heb je het gejinxedquote:Op zondag 1 december 2013 23:00 schreef IbanMayo het volgende:
Taylor breekt gelijk terug. Dan weten jullie dat vast.
Lewis vs van Gerwen potjes zijn de mooiste van alles.quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Dan zijn die potjes tegen Lewis mooi als het qua scoren goed gaat. Gaat zo retesnel
quote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Lewis vs van Gerwen potjes zijn de mooiste van alles.
Van Gerwen is de enige man ter wereld die niet kansloos is tegen Philquote:
Gaat lekker weer die beker pakken jaquote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dan komt het WK en rest weet je wel.
Lewis ook niet alleen die heeft pech dat Phil tegen hem alles raakt.quote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Van Gerwen is de enige man ter wereld die niet kansloos is tegen Phil
Hou nou toch op met je Lewis. Lewis wint 2 legs tegen Taylorquote:Op zondag 1 december 2013 23:06 schreef hafcfan het volgende:
L
[..]
Lewis ook niet alleen die heeft pech dat Phil tegen hem alles raakt.
Is ook lastig om er 8 tegen te krijgen in al die wedstrijden van first to 6quote:Op zondag 1 december 2013 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Taylor heeft het hele jaar nog niet zoveel legs tegen gehad geloof ik
Rot toch op man. Lewis gooide tegen Phil nog 2x zo goed als Mike vandaag.quote:Op zondag 1 december 2013 23:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hou nou toch op met je Lewis. Lewis wint 2 legs tegen TaylorMVG is de enige die Taylor doet zweten, niemand anders.
Hoe vaak heeft Lewis van Taylor gewonnen dan? MVG is de enige nogmaals waar Taylor altijd moeite mee heeft en niet 1x zoals Lewis laatst.quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rot toch op man. Lewis gooide tegen Phil nog 2x zo goed als Mike vandaag.
MVG zelf hahahquote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel knap hoor, welke speler heeft voor het laatst zes legs op rij van Taylor gewonnen?
Godver dat gifjequote:
Dit.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
Het toernooi stelde weinig voor, maar de wedstrijden van Mike tegen Lewis en de finale maken een hoop goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |