Wel irritant dat Shag Nieuwlaat het ELKE keer moet benoemen, echt flikker op met je aidscommentaar.quote:
Ja hij is de enige bij wie ik het niet zal doen. En bij Hamilton in topvorm moet je ook oppassen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je ziet wat voor finishes hij allemaal gooit, dan is dat ook levensgevaarlijk.
Ik mag ze welquote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef Slobeend het volgende:
Koos en Roland zijn het weinig eens vanavond
En Manting weerquote:Op zondag 1 december 2013 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Met het WK gewoon iedere dag Koos, Roland en Niels zeker
Dat is de indruk die ik een tijd terug kreeg toen ik hem op tv het podium op zag lopen. Onverzorgd gezicht, beetje vies baardje, smoezelige kleren. Het zag er perfect uit als iemand die een paar lekkere snoepjes op zak heeft als hij door zijn woonplaats gaat lopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou van Gerwen hoeft alleen nog met z'n hoofd te gaan schudden en we noemen 'm Barney 2
Hij heeft nu al bijna meer legsquote:Op zondag 1 december 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou van Gerwen hoeft alleen nog met z'n hoofd te gaan schudden en we noemen 'm Barney 2
quote:Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is de indruk die ik een tijd terug kreeg toen ik hem op tv het podium op zag lopen. Onverzorgd gezicht, beetje vies baardje, smoezelige kleren. Het zag er perfect uit als iemand die een paar lekkere snoepjes op zak heeft als hij door zijn woonplaats gaat lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
U MAD?
is toch mooi man, hij drijft die andere spelers tot het hoogste niveau om van hem te kunnen winnen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef IbanMayo het volgende:
God wat ik hoop ik dat Taylor na het WK stopt. Maar hij zal nog wel tien jaar doorgaan.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |