SBSquote:Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef Travel. het volgende:
[..]
De slachtoffers zijn ook acteurs he
http://glamora.ma/2013/11/pas_opgelicht_sbs_licht_kijker.html
inderdaad, de nieuwsbrief en high miles van t wijnboerkequote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vond de highmiles het hoogtepunt van de afgelopen SBS6 maand :/
Iemand eraf slaanquote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Karina het volgende:
Een scooter jatten kan toch veel makkelijker.
Had liever gezien dat ze die jurk omlaag trok hehequote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
EN Alberto een goedlopende zaak kapotmakenquote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik vond de highmiles het hoogtepunt van de afgelopen SBS6 maand :/
Dat ook nog eens inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 21:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Alsof iemand sowieso 150 euro geeft aan 2 vreemden omdat iemand anders hem 300 euro belooft (kan net zo goed terugkomen op de belofte).
Vind het oprecht sneu voor die gast dat zn bedrijf is opgedoektquote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
inderdaad, de nieuwsbrief en high miles van t wijnboerke
Om vreemde te helpen jaquote:Op zondag 1 december 2013 21:57 schreef Autodrop het volgende:
Ja, ik laat ook altijd mijn scooter midden op straat staan. Met sleutel in het contact. Heel logisch.
quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
WAAROM DOE JIJ DIT. ONSCHULDIGE TV KIJKERS OPLICHTTEN!
Dat was ik niet!
POTTVERDIKME!
ja inderdaad, alles was zo mooi opgezet, landelijk actief. mooi spaarsysteem. goede service. kunnen veel 'legale' winkels nog iets van lerenquote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vind het oprecht sneu voor die gast dat zn bedrijf is opgedoekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |