Ik vind het ook nogal uit de hoogte, denken dat mijn moeder dagelijks de FB van mn ooms in de gaten zit te houden. Mensje keek daar nooit op.quote:Op maandag 2 december 2013 09:27 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
ja hoooor ??? van je familie moet je het maar weer hebben grgrgr en terwijl je ook iemand kan blokkeren zonder vriend te zijn op fb
Ja logisch helaas, maar hoe oud was je opa geworden? soms kan je beter goeie vrienden hebben als familie :/quote:Op maandag 2 december 2013 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal uit de hoogte, denken dat mijn moeder dagelijks de FB van mn ooms in de gaten zit te houden. Mensje keek daar nooit op.
Nu wel, nu houden we die FB's echt goed in de gaten natuurlijk.
Opa was al oud, was al 90 .quote:Op maandag 2 december 2013 09:31 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ja logisch helaas, maar hoe oud was je opa geworden? soms kan je beter goeie vrienden hebben als familie :/
Oke mooie leeftijdquote:Op maandag 2 december 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opa was al oud, was al 90 .
Hoop gewoon dat hij vredig is gegaan.
Wat the fuck!?quote:Op maandag 2 december 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog erger!!
Na jaren geen contact tussen mn ooms en mijn moeder kreeg mijn moeder eind oktober opeens een vriendschapsverzoek op FB van haar jongste broer. Toen ze die accepteerde was hij opeens weg. Blijkt nu dat hij dat deed zodat hij haar kon blokkeren zodat ze niet zou kunnen ontdekken dat haar vader dood is.
Sorry hoor maar dan ben je echt zo zielig bezig, dan ben je het niet waard om te leven!
Welcome to my familyquote:
Je bent aan de spetter?quote:
Motorboatenquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Je kent het of je kent het niet... arme knul.
Wil dat zeggen dat ik het wel ken?quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet van het motorboatenquote:Op maandag 2 december 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Weet ik veel of jij het wel kent, ik ken hetquote:Op maandag 2 december 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ik het wel ken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |