Me dochter zei vroeger (toen 2 jaar of zo) pling plongsquote:
En niemand die van de gelegenheid gebruik heeft gemaakt om een 'Paul-Walker' te doen?quote:Op maandag 2 december 2013 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze hebben in Arnhem Paul Walker herdacht.
Lees: ze hadden weer een excuus om met getunede auto's bij de lokale McD te patsen.
Vind het ook een beetje overtrokken maargoed dat zei ik gisteren al hier.quote:Op maandag 2 december 2013 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Lees: ze hadden weer een excuus om met getunede auto's bij de lokale McD te patsen.
Ik ken die hele acteur niet zal wel aan mij liggen, idd dit gun je niemand.quote:Op maandag 2 december 2013 09:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het ook een beetje overtrokken maargoed dat zei ik gisteren al hier.
Neemt niet weg dat het niet erg is trouwens.
Tot op zekere hoogte. Als je met zo'n snelheid (mee)rijdt met zo'n auto dan weet je dat je bewust een risico neemt. Daar kan ik weinig medelijden mee hebben als het dan fout afloopt.quote:Op maandag 2 december 2013 09:11 schreef Ronnie1970 het volgende:
Ik ken die hele acteur niet zal wel aan mij liggen, idd dit gun je niemand.
Acteur van The Fast and the Furious, veel van de tuning scene is daardoor hier gestart, bedrijven begonnen etc.quote:Op maandag 2 december 2013 09:11 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ik ken die hele acteur niet zal wel aan mij liggen, idd dit gun je niemand.
Nou inderdaad maarja dat zijn geen beroemde acteurs, zelfde als er bij een bekend persoon of koning gezind lid K..... wordt geconstateerd dat is wereld nieuws terwijl het bij vele onbekende mensen dagelijks geconstateerd wordt maar daar hoor je niks van in het nieuwsquote:Op maandag 2 december 2013 09:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Acteur van The Fast and the Furious, veel van de tuning scene is daardoor hier gestart, bedrijven begonnen etc.
Ik snap het wel maar aan de ene kant vergeet iedereen opeens Syrië de Philipijnen en bijvoorbeeld gisteren dat trein ongeluk in NYC. Dan ben je gewoon hypocriet/verkeerd bezig.
Ohhhh dat is ook prettige comunicatie, not dusquote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Na enig uitzoekwerk zijn we er iig achter dat mijn opa dus inderdaad dood is. Crematie was op 23 oktober.
Ik haat mijn ooms
quote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Na enig uitzoekwerk zijn we er iig achter dat mijn opa dus inderdaad dood is. Crematie was op 23 oktober.
Ik haat mijn ooms
Het is nog erger!!quote:Op maandag 2 december 2013 09:21 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ohhhh dat is ook prettige comunicatie, not dus
ja hoooor ??? van je familie moet je het maar weer hebben grgrgr en terwijl je ook iemand kan blokkeren zonder vriend te zijn op fbquote:Op maandag 2 december 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog erger!!
Na jaren geen contact tussen mn ooms en mijn moeder kreeg mijn moeder eind oktober opeens een vriendschapsverzoek op FB van haar jongste broer. Toen ze die accepteerde was hij opeens weg. Blijkt nu dat hij dat deed zodat hij haar kon blokkeren zodat ze niet zou kunnen ontdekken dat haar vader dood is.
Sorry hoor maar dan ben je echt zo zielig bezig, dan ben je het niet waard om te leven!
Niet alleen in Arnhem, ook in Rotterdam en vast in nog wel mee plaatsen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het ook nogal uit de hoogte, denken dat mijn moeder dagelijks de FB van mn ooms in de gaten zit te houden. Mensje keek daar nooit op.quote:Op maandag 2 december 2013 09:27 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
ja hoooor ??? van je familie moet je het maar weer hebben grgrgr en terwijl je ook iemand kan blokkeren zonder vriend te zijn op fb
Ja logisch helaas, maar hoe oud was je opa geworden? soms kan je beter goeie vrienden hebben als familie :/quote:Op maandag 2 december 2013 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal uit de hoogte, denken dat mijn moeder dagelijks de FB van mn ooms in de gaten zit te houden. Mensje keek daar nooit op.
Nu wel, nu houden we die FB's echt goed in de gaten natuurlijk.
Opa was al oud, was al 90 .quote:Op maandag 2 december 2013 09:31 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ja logisch helaas, maar hoe oud was je opa geworden? soms kan je beter goeie vrienden hebben als familie :/
Oke mooie leeftijdquote:Op maandag 2 december 2013 09:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opa was al oud, was al 90 .
Hoop gewoon dat hij vredig is gegaan.
Wat the fuck!?quote:Op maandag 2 december 2013 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nog erger!!
Na jaren geen contact tussen mn ooms en mijn moeder kreeg mijn moeder eind oktober opeens een vriendschapsverzoek op FB van haar jongste broer. Toen ze die accepteerde was hij opeens weg. Blijkt nu dat hij dat deed zodat hij haar kon blokkeren zodat ze niet zou kunnen ontdekken dat haar vader dood is.
Sorry hoor maar dan ben je echt zo zielig bezig, dan ben je het niet waard om te leven!
Welcome to my familyquote:
Je bent aan de spetter?quote:
Motorboatenquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Je kent het of je kent het niet... arme knul.
Wil dat zeggen dat ik het wel ken?quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben niet van het motorboatenquote:Op maandag 2 december 2013 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Weet ik veel of jij het wel kent, ik ken hetquote:Op maandag 2 december 2013 10:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat ik het wel ken?
Ja, ik dacht zaterdag; Huh, waar was Rival afgelopen dagen?quote:
Ik was vorige week ziek dus lag lekker op de bank / in bed vanaf woensdagmiddagquote:Op maandag 2 december 2013 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik dacht zaterdag; Huh, waar was Rival afgelopen dagen?
Goed bezig die Huppelquote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja na die post van huppel ken jij het ook
Vandaar. Nu weer goed te pas?quote:Op maandag 2 december 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was vorige week ziek dus lag lekker op de bank / in bed vanaf woensdagmiddag
Yes, heeft me goed gedaan paar dagen rust. Nu weer fris en fruitigquote:Op maandag 2 december 2013 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar. Nu weer goed te pas?
Fijnquote:Op maandag 2 december 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
Yes, heeft me goed gedaan paar dagen rust. Nu weer fris en fruitig
Jawel. Last van mn nekquote:Op maandag 2 december 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat ik gemist werd wel
Alles goed verder?
Klopt, ik moet nog ff kijken, heb een afspraak staan die ik moet verschuiven.quote:
Wat heb je met je nek gedaan? Of werd je zo wakker?quote:Op maandag 2 december 2013 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel. Last van mn nekMaar verder goed
![]()
Daar?
Ik ben zaterdag uitgeweest -> headbangen -> zere nekquote:Op maandag 2 december 2013 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heb je met je nek gedaan? Of werd je zo wakker?
Ik ben helemaal zen
Goed hoor. Gisteren voor het eerst daar gekookt, smaakte zowaar nog goed ookquote:Op maandag 2 december 2013 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En, hoe is het om op jezelf te wonen?
Ah oke, tijd zatquote:Op maandag 2 december 2013 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, ik moet nog ff kijken, heb een afspraak staan die ik moet verschuiven.
Was je naar een concert oid?quote:Op maandag 2 december 2013 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag uitgeweest -> headbangen -> zere nek
quote:Op maandag 2 december 2013 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan nu naar mijn moeder om fijn een dagje notarissen, advocaten, crematorium enz te bellen
Nice!quote:Op maandag 2 december 2013 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoor. Gisteren voor het eerst daar gekookt, smaakte zowaar nog goed ook
Ben er wel achter gekomen dat de indeling van het gasfornuis niet ideaal is, de 2 grote pitten zitten achter elkaar. Maarja
En moet even de laatste 2 luxaflex ophangen, want daardoor is het nogal rommelig
Goed weekend gehad?
Nee, gewoon uitquote:
Ah, nice. Wel lekker geslapen?quote:Op maandag 2 december 2013 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nice!
Ik had ook de eerste maand dat ik er woonde nog een rommel in mijn huisje. Dat is ook heel normaal![]()
Mjawel. Volop gewerkt en uitgeweest. Gisteren rond half 10 naar bed gegaan - want kapot - en vanmorgen rond 9 uur wakker geworden
[..]
Nee, gewoon uit
Nicequote:
Ik helaas niet. Al helemaal niet sinds ik niet meer doordeweeks blowquote:
Wat zou helpen is het eerst een maandje oid helemaal niet doen....quote:Op maandag 2 december 2013 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik helaas niet. Al helemaal niet sinds ik niet meer doordeweeks blow
Een maandje. Maar mijn slaapprobleem is juist de reden dat ik blowquote:Op maandag 2 december 2013 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Wat zou helpen is het eerst een maandje oid helemaal niet doen....
Hoelang bezig nu?
Je doet dat ook alleen voor het slapen gaan?quote:Op maandag 2 december 2013 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een maandje. Maar mijn slaapprobleem is juist de reden dat ik blow
Jaquote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Je doet dat ook alleen voor het slapen gaan?
Min of meer. Ik word niet moe. Dan slaap ik hooguit een uur of 2 per nachtquote:
Dat hou je ook maar ff vol.. Na enkele dagen ga je dan toch wel weer genoeg slapen. gewoon omdat het moetquote:Op maandag 2 december 2013 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meer. Ik word niet moe. Dan slaap ik hooguit een uur of 2 per nacht
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 2 december 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hou je ook maar ff vol.. Na enkele dagen ga je dan toch wel weer genoeg slapen. gewoon omdat het moet
terugkerende nachtmerries?quote:Op maandag 2 december 2013 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja.
Wat het probleem is, is dat ik dan wel slaap maar heel actief droom. Dus niet uitgerust wakker word en vaak zijn die dromen ook meer nachtmerries.
Niet echt. Wel zelfde onderwerpen over het algemeen - dood, moord, werk, achtervolgen, etc.quote:
Dat dus ja en dan maar hopen dat ze terug bellenquote:Op maandag 2 december 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Please leave a message after the beep *beep*
Bwaaarrrppp
Misschien daar eens met een expert over praten?quote:Op maandag 2 december 2013 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet echt. Wel zelfde onderwerpen over het algemeen - dood, moord, werk, achtervolgen, etc.
Heb net bijna 10 jaar aan therapie achter de rug. Kwestie van tijd heelt de wonden nu. Ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien daar eens met een expert over praten?
Na 10 jaar ben je daar wel eens klaar mee jaquote:Op maandag 2 december 2013 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb net bijna 10 jaar aan therapie achter de rug. Kwestie van tijd heelt de wonden nu. Ofzo.
Bel nog een keer vanaf een ander nummer of met je nummerherkenning uit...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |