Nou, het is een kleine verandering in het proces en makkelijk te managen voor die autistjes.quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef 2014 het volgende:
[..]
Hallo je hebt het wel over het domste baantje wat er is, werken bij een fastfood met bijbehorend dom personeel
Ik heb eens gevraagd aan hem ga eens bij de mac langs, durft hij gewoon niet.quote:Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur dat Rob met de Smaakpolitie is gestopt.
Brian was een baasquote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens, ik vind het zwaar klote van Paul WalkerMensen haatten op Fast&Furious serie, maar die laatste 2 films waren zo ongeveer mn favoriete films. Kut dat het nu zo moet eindigen :/
Inderdaad!quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef tralalala het volgende:
Een nieuw seizoen Smaakpolitie abroad zou mij wel leuk lijken.
Waren vermakelijke films inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Trouwens, ik vind het zwaar klote van Paul WalkerMensen haatten op Fast&Furious serie, maar die laatste 2 films waren zo ongeveer mn favoriete films. Kut dat het nu zo moet eindigen :/
twitter:robgeus_sbs twitterde op woensdag 27-11-2013 om 21:24:26@arminvanbuuren Beste Armin ik wil je uitnodigen voor speciale presentatie in jou stadje!! Hoe kan ik dat doen ? Gr reageer retweet
brainquote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
crematorium?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=148666
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, deel 5 was genieten. Over the top, maar dan wel consequent en goed! Die kluis uit dat buro jattenquote:
Deel 6 ookquote:Op zondag 1 december 2013 21:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja, deel 5 was genieten. Over the top, maar dan wel consequent en goed! Die kluis uit dat buro jatten
Jaaaaaquote:Op zondag 1 december 2013 21:44 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zou wel cool zijn als ze een programma met Alberto, Koos en Rob samen makenEn dan 2 uur lange afleveringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |