Ja daarom heeft ze geld nodigquote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je weet dat ze pokert he, en lang niet slecht

Feel good TV? Wat is er feel good aan de gemiddelde zondag avond?quote:Op zondag 1 december 2013 21:37 schreef n00b13 het volgende:
dat pas oplichters vind ik niet echt feel good TV wat ik van SBS verwacht

Kom op. Van SBS verwacht je toch dat ze boeven vangen en niet dat ze onschuldige mensen 'oplichten' en vervolgens doorrijden.quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Feel good TV? Wat is er feel good aan de gemiddelde zondag avond?

Durven ze niet want dat waren dus geen acteursquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef n00b13 het volgende:
En dat bij de Macdonalds doorrijden vind ik ook niet echt sociaalmaatschappelijk geaccepteerd.
Wees dan een vent en confronteer die mensen en geef ze hun eten.

Jup, moet je maar eesn kijken waar de X-Games gehouden worden!quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef AF_ het volgende:
Is de ziggo dome nou zo groot dat ze daar nitro circus in kwijt kunnen?

Of gewoon even vragen wat je het eerst hebt besteld.quote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef 2014 het volgende:
Gewoon nummertje trekken bij het bestellen

Beter slecht gejat, dan matig verzonnenquote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef AF_ het volgende:
Slechter dan het origineel, Het motto van SBS

dat ookquote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Beter slecht gejat, dan matig verzonnen

Ik neem aan dat die fastfood gewoon aanneemt dat ze bij elkaar horen en een geintje uithalen..quote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef SunChaser het volgende:
De fastfood kost t geld niet de mensen erachter

Kijk dat was een leuk SBS programma. Lekker over de top. Feelgood.quote:Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Zuur dat Rob met de Smaakpolitie is gestopt.

Ja dat was leuk en zo lekker voorspelbaar met de rubbertjes en zo.quote:Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:

Serieus?? Dacht dat kwam wel weer eens terug. Achja, in red mijn vakantie is hij ook wel okquote:Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:

Hallo je hebt het wel over het domste baantje wat er is, werken bij een fastfood met bijbehorend dom personeelquote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Of gewoon even vragen wat je het eerst hebt besteld.
'hamburgers' staat dan bovenaan de bon.

The hot foot is too kolt, en the colt foot is too hot!quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was leuk en zo lekker voorspelbaar met de rubbertjes en zo.

Overleden kitrandjesquote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat was leuk en zo lekker voorspelbaar met de rubbertjes en zo.

ja. ook leuk. Al vind ik die mensen ook altijd gompies die daarin zitten.quote:Op zondag 1 december 2013 21:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Serieus?? Dacht dat kwam wel weer eens terug. Achja, in red mijn vakantie is hij ook wel ok

Wat?quote:Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |