ik kende zijn naam niet maar zijn films vond ik klotequote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Gekkenhuis jongens, ik wist helemaal niet wie Paul Walker was.
Nu nog steeds niet.
Wow.quote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Gekkenhuis jongens, ik wist helemaal niet wie Paul Walker was.
Nu nog steeds niet.
Gaat dit over the simpsons?quote:Op zondag 1 december 2013 20:56 schreef sp3c het volgende:
maar goed, ik denk dat er gewoon weer doden gaan vallen hoor
Beth dood, die middelmatige baby dood, Hershel dood, Glenn en/of Maggie dood zo gaat dat denk ik
en die nieuwe excuusneger mag ook dood, zijn zus mag blijven ... voorlopig
als iemand gister iets aan je vroeg over Paul Walker dan wist je over wie je het ging wil je zeggen??quote:
nee over de Walking Deadquote:
Nee wist ook niet wie het was hoor. Maar specularium deed zo geschrokkenquote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
als iemand gister iets aan je vroeg over Paul Walker dan wist je over wie je het ging wil je zeggen??
dat geloofd helemaal niemand
Oh dat kijk ik niet. Zombiesquote:
FUCK YEAH!!!quote:Op zondag 1 december 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
ik zeg het niet graag maar hier komtie hoor
'murica
quote:Op zondag 1 december 2013 21:04 schreef Specularium het volgende:
http://blackfridaydeathcount.com/
.
Jeweetzellufquote:Op zondag 1 december 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
HugoCool nu achter zijn scherm.
[ afbeelding ]
Ik moet morgen vroeger beginnen dan jij wed ik en daarna ga ik niet meer kijken, ik heb er genoeg vanquote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
Jian gaat het morgenvroeg gelijk kijken, ik ga eerst werken en daarna kijken
game on bitches
Misschien kijk ik morgenavond, maar als het weer niet opschiet, dan kap ik er echt mee, gezeik met die ledematenquote:Op zondag 1 december 2013 21:29 schreef sp3c het volgende:
en je gaat het natuurlijk gewoon kijken
die dude heeft een fucking tank, de ff normaal
We zijn gek, we moeten fatsoenlijk werk vinden ......quote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
ik ga ook om 5 uur weg en ik begin stipt om 6 uur dus ik win
op zich waar natuurlijk maar ik vind het wel fijn om s'middags al vrij te zijn dus er gebeurt nietsquote:Op zondag 1 december 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
[..]
We zijn gek, we moeten fatsoenlijk werk vinden ......
Ah, ik dacht dat die serie al dood wasquote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
The walking dead, graaaaghullggggglll, hgggglooghhhgrrrrrr, je weet wel.
Goeie.quote:Op zondag 1 december 2013 21:36 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat die serie al dood was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |