Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
De tiran van Iran.quote:Op zondag 1 december 2013 19:48 schreef Grifte het volgende:
Welke bijnaam heeft die gast eigenlijk? 'De ... van Iran'?
In de lijn van de Noorse Iniesta en Cruijff van de Balkan.
Strootmanquote:Op zondag 1 december 2013 19:48 schreef Grifte het volgende:
Welke bijnaam heeft die gast eigenlijk? 'De ... van Iran'?
In de lijn van de Noorse Iniesta en Cruijff van de Balkan.
Kamphuis en Makkelie ookquote:
quote:
Om 20:20 De Kwisquote:
Stompé?quote:
Ik ga 1x proberen, als het kut is kan ie zo weer uit.quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad als je niet wilt lachen
Dit vroeg ik hem laatst ook al.quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Tralalala?
Ja.quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vroeg ik hem laatst ook al.
Ik ving bot.
Was tralalala voor Ajax?
quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Tralalala?
Waarom denken jullie dat ik een kloon ben?quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vroeg ik hem laatst ook al.
Ik ving bot.
Was tralalala voor Ajax?
Je weet teveel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie dat ik een kloon ben?
Kwaliteitsjournalistiek.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Kansloos dat ze het opstootje in het Journaal lieten zien net. Oh wat is de NOS toch blij dat ze het op camera hebben
In het journaal? Serieus?quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Kansloos dat ze het opstootje in het Journaal lieten zien net. Oh wat is de NOS toch blij dat ze het op camera hebben
Ja, op het einde. 'Opnieuw een opstootje in de spelerstunnel van De Kuip' Verder geen beelden van de wedstrijdquote:
Voor meneer Marcouch zal dit wel een legitimatie zijn voor onbeperkte oplegging van combi's.quote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, op het einde. 'Opnieuw een opstootje in de spelerstunnel van De Kuip' Verder geen beelden van de wedstrijd
quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor meneer Marcouch zal dit wel een legitimatie zijn voor onbeperkte oplegging van combi's.
Vooruitziende blikken hier.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef alors het volgende:
Ik weet de eindstanden nog niet, maar dat gaat hier ongetwijfeld op schijtlollige wijze worden verteld.
5-4quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef alors het volgende:
Ik weet de eindstanden nog niet, maar dat gaat hier ongetwijfeld op schijtlollige wijze worden verteld.
PSV heeft zeker gewonnen. Ze hebben alweer praatjes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
In de ArenA hebben ze uitgebreid naar 90 minuten stilte.
Terugkeer van PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik denk dat PSV gaat verrassen vandaag
hmmquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik denk dat PSV gaat verrassen vandaag
welk filmpje?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Ties02 het volgende:
Waarom zendt de NOS dat ene filmpje niet uit
Past niet meer met alle goalsquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef Ties02 het volgende:
Waarom zendt de NOS dat ene aanmoedigingsfilmpje niet uit
SPOILER ALERTquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Past niet meer met alle goals
meerquote:
Ja, tweede helft even zinnige dingen gedaan (lees burgerlijk 2)quote:
Ben de essentie kwijt, ken alleen nog de naamquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, tweede helft even zinnige dingen gedaan (lees burgerlijk 2)
Kun jij wat zinnigs zeggen over HR Eindhoven/Allianz?
Oh sorry hoor :S :Squote:Op zaterdag 7 december 2013 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben de essentie kwijt, ken alleen nog de naam
dus nee
En ik ben verdomme voetbal aan het kijken blaag
Die had er wel af gemoeten.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond die 2-6 tegen Twente 100x erger
Gquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vond die 2-6 tegen Twente 100x erger
Talpa-praktijken, het beste voor het laatste bewaren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wachten op de reactie van Cocu
De Wedstrijdenquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Talpa-praktijken, het beste voor het laatste bewaren.
Mentaal erg zwak jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef Againzender het volgende:
tering, wat een instelling bij PSV als hetr ff tegenzit.
De NOS begint niet eens met RKC - Cambuur, flopshowquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Stijn barst natuurlijk weer van de Vitessespelers in zijn teamquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Ik zou Propper kopen, maar toen kocht ik Duarte
Dat was anders beter dan tegenwoordig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
hij is aan het zuipen ergens in eindhovenquote:
Ja iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stijn barst natuurlijk weer van de Vitessespelers in zijn team
quote:
Tijdens de wedstrijd was hij in het stadion aan het FOK!ken. (quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij erbij was dus nu op weg naar huis is.
viel juist mee vandaag, vooral onderste ring lege plekken, tweede ring was goed vol.quote:
Wehehequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd was hij in het stadion aan het FOK!ken. ()
Blijft raar om te zien dat ajacieden blij zijn dat Vitesse hun voorbij gaat.quote:
Vitesse is een leukere club dan PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijft raar om te zien dat ajacieden blij zijn dat Vitesse hun voorbij gaat.
Oh nee verlies PSV is belangrijker dan koploper zijn.
Oh, zoals?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vitesse is een leukere club dan PSV
okquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:58 schreef Ties02 het volgende:
Lekker balletje van Fischer
zo doe ik dat altijd met FIFA (L1 en driehoekje)
Dit is dus precies wat boeren en kakkerlakken altijd doen, het maakt niet uit wat hun eigen droevige clubje presteert, als Ajax maar verliest, nu is het een keer andersom en is het vreemd? Ik geniet intens van de ellende bij psv en feyenoord, couldn't care less wat je er van vindt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Blijft raar om te zien dat ajacieden blij zijn dat Vitesse hun voorbij gaat.
Oh nee verlies PSV is belangrijker dan koploper zijn.
hihahotwitter:StudioSporf twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:58:50Bij PSV thuis is echt moeilijk te winnen. Zelfs PSV lukt het niet. reageer retweet
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Ties02 het volgende:
hihahotwitter:StudioSporf twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:58:50Bij PSV thuis is echt moeilijk te winnen. Zelfs PSV lukt het niet. reageer retweet
"Ja maar zij doen dat ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat boeren en kakkerlakken altijd doen, het maakt niet uit wat hun eigen droevige clubje presteert, als Ajax maar verliest, nu is het een keer andersom en is het vreemd? Ik geniet intens van de ellende bij psv en feyenoord, couldn't care less wat je er van vindt.
quote:
quote:
quote:
quote:
Het is gewoon Chelsea B. Dat zouden ze moeten verbieden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ze hebben Chelsea-spelers. Chelsea
Dus als hypocriet klaag je over de hypocrisie van andere?quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:59 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat boeren en kakkerlakken altijd doen, het maakt niet uit wat hun eigen droevige clubje presteert, als Ajax maar verliest, nu is het een keer andersom en is het vreemd? Ik geniet intens van de ellende bij psv en feyenoord, couldn't care less wat je er van vindt.
Jong Ajax/PSV/Twente spelen ook gewoon in de Jupiler League, niets mis meequote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef alors het volgende:
[..]
Het is gewoon Chelsea B. Dat zouden ze moeten verbieden.
Beter lezen, hoor je mij klagen? Nee hoor, gewoon gevalletje wie de bal kaatst..quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus als hypocriet klaag je over de hypocrisie van andere?
Goede vergelijking.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Jong Ajax/PSV/Twente spelen ook gewoon in de Jupiler League, niets mis mee
Ik moest lachen.twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 07-12-2013 om 22:42:58Vitesse is een serieuze kampioenskandidaat. Als je ook tegen die écht zwakke ploegen de punten gewoon pakt... #psvvit reageer retweet
Nee hoor, prachtige overwinning vanavond.quote:
Vond ik ook, prima tweede helftquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee hoor, prachtige overwinning vanavond.
okéquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:02 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Daahaag jochie, veel plezier in de jupiler league!
Ik wacht ook op Cocu, kijken of hij weer alleen lucht verplaatst.quote:
Bij FOX heeft hij al gereageerdquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik wacht ook op Cocu, kijken of hij weer alleen lucht verplaatst.
Naar FOX kijkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij FOX heeft hij al gereageerd
Ik ook, maar MOTD begint zo ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Benieuwd wat Cocu te zeggen heeft.
Nou kan dat wat minder?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Jezus wat een tiefusherrie die goaltune
Waalwijk hèquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Jezus wat een tiefusherrie die goaltune
Ik heb vanmiddag niets kunnen zien, maar aan de uitslagen te zien wordt het een topshowquote:
Zeker, verlies United is altijd leuk.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag niets kunnen zien, maar aan de uitslagen te zien wordt het een topshow
Chelsea evenzeerquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zeker, verlies United is altijd leuk.
Speciaal?quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens heb ik gvd zin in een frikandel
Ik ook goffetomme, emoties wegvreten wil ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens heb ik gvd zin in een frikandel
PSV - Vitesse heeft alles goed gemaaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook goffetomme, emoties wegvreten wil ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |