Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
De tiran van Iran.quote:Op zondag 1 december 2013 19:48 schreef Grifte het volgende:
Welke bijnaam heeft die gast eigenlijk? 'De ... van Iran'?
In de lijn van de Noorse Iniesta en Cruijff van de Balkan.
Strootmanquote:Op zondag 1 december 2013 19:48 schreef Grifte het volgende:
Welke bijnaam heeft die gast eigenlijk? 'De ... van Iran'?
In de lijn van de Noorse Iniesta en Cruijff van de Balkan.
Kamphuis en Makkelie ookquote:
quote:
Om 20:20 De Kwisquote:
Stompé?quote:
Ik ga 1x proberen, als het kut is kan ie zo weer uit.quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk inderdaad als je niet wilt lachen
Dit vroeg ik hem laatst ook al.quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Tralalala?
Ja.quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vroeg ik hem laatst ook al.
Ik ving bot.
Was tralalala voor Ajax?
quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon? Tralalala?
Waarom denken jullie dat ik een kloon ben?quote:Op zondag 1 december 2013 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vroeg ik hem laatst ook al.
Ik ving bot.
Was tralalala voor Ajax?
Je weet teveel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Waarom denken jullie dat ik een kloon ben?
Kwaliteitsjournalistiek.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Kansloos dat ze het opstootje in het Journaal lieten zien net. Oh wat is de NOS toch blij dat ze het op camera hebben
In het journaal? Serieus?quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Kansloos dat ze het opstootje in het Journaal lieten zien net. Oh wat is de NOS toch blij dat ze het op camera hebben
Ja, op het einde. 'Opnieuw een opstootje in de spelerstunnel van De Kuip' Verder geen beelden van de wedstrijdquote:
Voor meneer Marcouch zal dit wel een legitimatie zijn voor onbeperkte oplegging van combi's.quote:Op zondag 1 december 2013 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, op het einde. 'Opnieuw een opstootje in de spelerstunnel van De Kuip' Verder geen beelden van de wedstrijd
quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voor meneer Marcouch zal dit wel een legitimatie zijn voor onbeperkte oplegging van combi's.
Vooruitziende blikken hier.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef alors het volgende:
Ik weet de eindstanden nog niet, maar dat gaat hier ongetwijfeld op schijtlollige wijze worden verteld.
5-4quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:37 schreef alors het volgende:
Ik weet de eindstanden nog niet, maar dat gaat hier ongetwijfeld op schijtlollige wijze worden verteld.
PSV heeft zeker gewonnen. Ze hebben alweer praatjes.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
In de ArenA hebben ze uitgebreid naar 90 minuten stilte.
Terugkeer van PSVquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik denk dat PSV gaat verrassen vandaag
hmmquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik denk dat PSV gaat verrassen vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |