FARC-rebel, drugshandelaar, of beide.quote:Op zondag 1 december 2013 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geef hem een Chè Guevara-shirt en een AK-47 en hij valt niet op tussen de FARC-rebellen.
Omdat het een machtsgeile sekte is. Een ontzettende kwal aan het roer hebben die vooral aan zichzelf denkt.quote:Op zondag 1 december 2013 22:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom?
Waarom niet op de VVD of het CDA?
Hitler & Chamberlain doen het altijd goed bij presentaties.quote:Op zondag 1 december 2013 22:49 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat over Mark "¤1000" Rutte.
Gelukkig heeft de SP helemaal geen last van sektarische trekjes.quote:Op zondag 1 december 2013 22:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Omdat het een machtsgeile sekte is. Een ontzettende kwal aan het roer hebben die vooral aan zichzelf denkt.
Elke partij die solidariteit en het sociale vangnet wil aftakelen mogen van mij de boot "Kateri i radës" nemen.
Sterk.quote:Op zondag 1 december 2013 22:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de SP helemaal geen last van sektarische trekjes.
Inderdaad, aangezien de VVD dat type mensen aantrekt.quote:Op zondag 1 december 2013 22:51 schreef waht het volgende:
[..]
Hitler & Chamberlain doen het altijd goed bij presentaties.
Kneuzenkermis.quote:Op zondag 1 december 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen als men enkel de splinter in andermans oog ziet en niet de balk bij zichzelf.quote:Op zondag 1 december 2013 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Sterk.![]()
Doe je dat in Eindhoven ook? Kritiek wegwuiven met: "Ja, maar jullie dan?"
Puik, zelfs inclusief snor op het einde.quote:Op zondag 1 december 2013 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Type Hitler of type Chamberlain?quote:Op zondag 1 december 2013 22:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien de VVD dat type mensen aantrekt.
Bron?quote:Op zondag 1 december 2013 22:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Alleen als men enkel de splinter in andermans oog ziet en niet de balk bij zichzelf.
Bij de SP bepaalt het partijbestuur van bovenaf wel wie fractievoorzitter mag worden en of men mag onderhandelen voor een coalitie.
Ze lachen als een boer met kiespijn, ze snappen er geen hol van wat die persoon aan het blaten is.quote:Op zondag 1 december 2013 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Het doet mij denken aan Beavis & Butthead.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)positie-voeren.dhtmlquote:
Wat ik al zei, daar wordt je lid van als je de ontgroening van het corps niet aandurft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef remlof het volgende:
Wat een kneuzenstropdassenclub, die JOVD
Klinkt als iets voor Voorschrift dan.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat ik al zei, daar wordt je lid van als je de ontgroening van het corps niet aandurft.
Die is geen JOVD'er uit zelfbescherming meende ik te begrijpen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Klinkt als iets voor Voorschrift dan.
Het is een "das" remlof.quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef remlof het volgende:
Wat een kneuzenstropdassenclub, die JOVD
Ik begreep dat ie liever linkse lovers heeft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die is geen JOVD'er uit zelfbescherming meende ik te begrijpen.
Als je er de bloedtoevoer naar je hersens mee afknijpt is het een stropdas, gekke Pruis.quote:
Nee remlof, het heet gewoon een "das".quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je er de bloedtoevoer naar je hersens mee afknijpt is het een stropdas, gekke Pruis.
Aha, klinkt als iets voor eurofielen en sociaaldemocraten.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, met een strop hang je mensen op.
Inderdaad, die hangen graag andersdenkenden op.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, klinkt als iets voor eurofielen en sociaaldemocraten.
Alleen in jouw kringen. De rest noemt het gewoon een stropdas.quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee remlof, het heet gewoon een "das".
Die zit ook alleen maar in het kabinet om de bordesfoto wat op te fleuren.quote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
Hennis-Plastuit nu in Oog in oog op NPO2
Ik vind Edith Schippers een mooiere vrouwquote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die zit ook alleen maar in het kabinet om de bordesfoto wat op te fleuren.
Ik vind ze allebei unthinkable.quote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Edith Schippers een mooiere vrouw
Jij bent ook nog niet oud genoeg om schoonheden van middelbare leeftijd te kunnen onderscheiden.quote:
Ik had anders wel een crush op een Duitse vrouw van minstens veertig op een Spaans strand.quote:Op zondag 1 december 2013 23:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet oud genoeg om schoonheden van middelbare leeftijd te kunnen onderscheiden.
Ik niet /no homoquote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Edith Schippers een mooiere vrouw
quote:Op zondag 1 december 2013 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik had anders wel een crush op een Duitse vrouw van minstens veertig op een Spaans strand.
Ik vind de uitstraling van Jeanine veel aantrekkelijker.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Edith een veel aantrekkelijker gezicht van zichzelf hebben. Jeanine moet teveel plamuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edith lijkt een beetje teveel op een van m'n medescholieren.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Edith een veel aantrekkelijker gezicht van zichzelf hebben. Jeanine moet teveel plamuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typische rechtse snol.quote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind de uitstraling van Jeanine veel aantrekkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |