Het is een "das" remlof.quote:Op zondag 1 december 2013 23:08 schreef remlof het volgende:
Wat een kneuzenstropdassenclub, die JOVD
Ik begreep dat ie liever linkse lovers heeft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die is geen JOVD'er uit zelfbescherming meende ik te begrijpen.
Als je er de bloedtoevoer naar je hersens mee afknijpt is het een stropdas, gekke Pruis.quote:
Nee remlof, het heet gewoon een "das".quote:Op zondag 1 december 2013 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je er de bloedtoevoer naar je hersens mee afknijpt is het een stropdas, gekke Pruis.
Aha, klinkt als iets voor eurofielen en sociaaldemocraten.quote:Op zondag 1 december 2013 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, met een strop hang je mensen op.
Inderdaad, die hangen graag andersdenkenden op.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, klinkt als iets voor eurofielen en sociaaldemocraten.
Alleen in jouw kringen. De rest noemt het gewoon een stropdas.quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee remlof, het heet gewoon een "das".
Die zit ook alleen maar in het kabinet om de bordesfoto wat op te fleuren.quote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef remlof het volgende:
Hennis-Plastuit nu in Oog in oog op NPO2
Ik vind Edith Schippers een mooiere vrouwquote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Die zit ook alleen maar in het kabinet om de bordesfoto wat op te fleuren.
Ik vind ze allebei unthinkable.quote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Edith Schippers een mooiere vrouw
Jij bent ook nog niet oud genoeg om schoonheden van middelbare leeftijd te kunnen onderscheiden.quote:
Ik had anders wel een crush op een Duitse vrouw van minstens veertig op een Spaans strand.quote:Op zondag 1 december 2013 23:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet oud genoeg om schoonheden van middelbare leeftijd te kunnen onderscheiden.
Ik niet /no homoquote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Edith Schippers een mooiere vrouw
quote:Op zondag 1 december 2013 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik had anders wel een crush op een Duitse vrouw van minstens veertig op een Spaans strand.
Ik vind de uitstraling van Jeanine veel aantrekkelijker.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Edith een veel aantrekkelijker gezicht van zichzelf hebben. Jeanine moet teveel plamuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edith lijkt een beetje teveel op een van m'n medescholieren.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind Edith een veel aantrekkelijker gezicht van zichzelf hebben. Jeanine moet teveel plamuren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Typische rechtse snol.quote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik vind de uitstraling van Jeanine veel aantrekkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |