Gekke Hongaren.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef betyar het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de vloerverwarming door hebben laten lopen in de wc of hebben er een radiatortje hangen.
Daar ben ik nooit getuige van geweest, maar ik vind het bere-dapper.quote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
OUD is al vaker het doelwit van de POL-SC geweest.
3 dagen max.quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eén dag zonder Fok is voor jou hetzelfde als één week zonder water in de woestijn voor een gewone sterveling.
Eens probeerde ik mij aan te melden voor een OUD-meet, samen met mijn man VS en onze Filipijnse adoptiedochter Amber.quote:Op zondag 1 december 2013 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit getuige van geweest, maar ik vind het bere-dapper.
Ja ik heb vandaag ook al zoveel gepostquote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eén dag zonder Fok is voor jou hetzelfde als één week zonder water in de woestijn voor een gewone sterveling.
Jij hebt een duur abbo op Fok, dat zegt al genoeg.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja ik heb vandaag ook al zoveel gepost
Was het maar waar.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Dit is jouw wc thuis:
[ afbeelding ]??????????
Aww, jammer dat ik dat heb gemistquote:Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens probeerde ik mij aan te melden voor een OUD-meet, samen met mijn man VS en onze Filipijnse adoptiedochter Amber.
¤4 per maand, mijn god wat duurquote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij hebt een duur abbo op Fok, dat zegt al genoeg.
Er loopt dan een weg tussen de WC en mijn huis. Te link als ik slaapdronken naar de pot wankel.quote:
Als je een normale huurprijs zou betalen dan piepte je wel anders.quote:
Whehe, mooie scene had dat kunnen worden..quote:Op zondag 1 december 2013 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens probeerde ik mij aan te melden voor een OUD-meet, samen met mijn man VS en onze Filipijnse adoptiedochter Amber.
Koop dat stukje weg en zet het af. Ooh wacht, dat kan alleen in je sprookjeswereld.quote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Er loopt dan een weg tussen de WC en mijn huis. Te link als ik slaapdronken naar de pot wankel.
Bij de volgende POL-meet verschijnen we gewoon stiekem op een OUD-meet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:18 schreef waht het volgende:
[..]
Whehe, mooie scene had dat kunnen worden..
Dat is zoals de linksen zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je ook andere mensen helpen, maar jij egoïst denkt liever aan jezelf.
Hoe oud was je ook al weer?quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Zou dit al een note opleveren? OUD / Oké, ik ga dus vader worden......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |