Jup, daar ga ik heel duidelijk in zijn vanaf het moment dat we 't gaan zeggen. Maar ik denk dat dat nutteloze pogingen gaan zijn. Mijn schoonbroer heeft ook al vaker tegen mijn schoonma gezegd dat ie zijn vrouw niet teveel moest vertroetelen tijdens haar zwangerschap (en toen was het nog niet eens haar eigen dochter), en hun kleine niet zo de kont moest nadragen bij het kleinste kuchje of korte huiltje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:40 schreef Copycat het volgende:
Gefeliciteerd!
En je bent er zelf bij om je grenzen bij je schoonmoeder aan te geven. Kun je maar beter zo snel mogelijk mee beginnen.
Ik speel ook met de gedachte om te gaan huren, of een wooncontainer te kopen. Die zijn ook al te krijgen voor ¤2000 en dan heb je een mooie woonoppervlakte en alle rust, plus dat ik die op de bouwgrond kan zetten en 't 's avonds nog wat kan gaan klussen......quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:54 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerd!!!![]()
Kan me de situatie voorstellen dat je geen zin hebt in dat geval om bij je schoonouders in te trekken.
Is het geen idee om tijdelijk wat anders te huren, misschien zelfs een bungalowtje op een park of zo, om die tijd te overbruggen.
Zal niet ideaal zijn maar idealer dan bij je schoonouders en lekker met jullie 3-en op jezelf.
De kosten van je eigen woning vallen dan weg, dus misschien dat dat dan wel te bekostigen is?
Blij dat ik het word: ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:58 schreef Moonah het volgende:
Buiten de praktische zorgen (die reuze meevallen imo...), ben je blij dat je vader gaat worden?
Volgens mij is er niet zoiets als het juiste moment. Dat maak je zelf, in de gegeven omstandigheden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Blij dat ik het word: ja.
Blij met het moment: nee.
Wie is er dan nog een Brabo met jequote:Op zaterdag 23 november 2013 17:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet zoiets als het juiste moment. Dat maak je zelf, in de gegeven omstandigheden.
Mede-Brabo.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wie is er dan nog een Brabo met je![]()
Ja dat in eerste geval, wie weet is het helemaal niet nodig.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
als het al zover gaat komen dat we daar gaan verblijven. Ik speel ook met de gedachte om te gaan huren, of een wooncontainer te kopen. Die zijn ook al te krijgen voor ¤2000 en dan heb je een mooie woonoppervlakte en alle rust.....
Moonah, iigquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie is er dan nog een Brabo met je![]()
Limbo
Iets zegt me dat je de moeite niet hebt genomen de OP te lezen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:14 schreef Brummetje_ het volgende:
Je bent er zelf bij geweest om het alleen met pil en dus zonder condoom te doen.
gevalletje TL;DR voor jequote:Op zaterdag 23 november 2013 20:14 schreef Brummetje_ het volgende:
Je bent er zelf bij geweest om het alleen met pil en dus zonder condoom te doen.
+1quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Sinister, adem in adem uit. Echt, het komt goed. Er zullen altijd wel dingen zijn waardoor je denkt: heel graag, maar nu nog even niet.
Maar dit avontuur ga je aan samen met je vrouw. En alles komt als vanzelf op zijn pootjes terecht. Ik denk dat als je over een jaar jouw post terug leest, dat je dan denkt: heb ik me daar nu zo druk over gemaakt?
En misschien is die woonkeet niet zo stom bedacht!
Geniet van alles.
Nee hoor, heb het net nogmaals gelezen (toen ook al) en blijf erbij dat je er zelf bij bent geweest om het zonder condoom te doen. Iedereen weet dat de pil niet 100% veilig is en zeker niet als mevrouw 'm vergeet.quote:
Je opmerkingen komen anders over alsof je je richt op een 17 jarige die na zijn ontmaagding erachter is gekomen dat zijn 15 jarig vriendinnetje zwanger is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:45 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Nee hoor, heb het net nogmaals gelezen (toen ook al) en blijf erbij dat je er zelf bij bent geweest om het zonder condoom te doen. Iedereen weet dat de pil niet 100% veilig is en zeker niet als mevrouw 'm vergeet.
En ben je altijd van het type ''de man is de schuldige''quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Wij zijn al 13 jaar bijeen met z'n 2en, wonen al 3 jaar samen en zijn 2 jaar getrouwd. Ik ben ondertussen ook al 30 jaar, en mijn vrouw 28, dus het zou er ook eens van moeten komen in de loop van de komende jaren. Wat dat betreft vind ik het dus absoluut niet erg.
Stiekem in mijn MyAt zitten neuzenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef Geralt het volgende:
Hey pik, gecondoleerd. Je leven is over nu
Nee ik FOK! altijd via de AT-list en zag dit topic voorbij komen en dacht daar moet ik even op reageren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Stiekem in mijn MyAt zitten neuzen![]()
En merci hè
Ja die recorder is er al, en nee tijdens wedstrijden ververs ik niet!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee ik FOK! altijd via de AT-list en zag dit topic voorbij komen en dacht daar moet ik even op reageren.
Heb je al een recorder zodat je de F1 op pauze kunt zetten zodra er luiers verschoond moeten worden? Zo nee dan zou ik die maar vlug kopen!!!
Dat lijkt mij persoonlijk zo een beetje het enige leuke van het hebben van een kind om samen te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Over enkele jaren met die kleine op de schouders langs Kemmel-straight struinen
Mij viel dit gewoon op. Als je beide écht niet wil dat de vrouw zwanger raakt kun je ook double dutch doen. Dáárom zei ik dat jij er zelf bij bent geweest toen jullie zonder condoom vreeën.quote:De afspraak die mijn vrouw en ik halverwege het jaar al gemaakt hadden, was dan ook om het komende jaar geen serieuze pogingen te ondernemen om zwanger te raken.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef Brummetje_ het volgende:
Wel een lullige manier trouwens om erachter te komen dat je je vrouw blijkbaar niet kan vertrouwen op netjes de pil slikken én op het vertellen (opbiechten) van de pil te zijn vergeten...
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef Brummetje_ het volgende:
Wel een lullige manier trouwens om erachter te komen dat je je vrouw blijkbaar niet kan vertrouwen op netjes de pil slikken én op het vertellen (opbiechten) van de pil te zijn vergeten...
quote:
Thnxquote:
Zodra die kleine eruit is ben je 10 jaar ouder. De eerste vijf jaar door het gezeur van je vrouw 9 maanden lang.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef remlof het volgende:
Gecondoleerd, de komende 18 jaar van je leven zullen in het teken van je kind staan en daarna ben je oud.
En dan heb je een kleine, komt Pennywise hem halen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Zodra die kleine eruit is ben je 10 jaar ouder. De eerste vijf jaar door het gezeur van je vrouw 9 maanden lang.
Mijn komend carnavalskostuum.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan heb je een kleine, komt Pennywise hem halen.![]()
[ afbeelding ]
Doe ik nu al, want kinderen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga je dan ook in het riool bivakkeren?
Een beetje bananen in de gang gooien, na de geboorte van de kinderen is er bij je vrouw namelijk genoeg ruimte om een vrachtwagen te parkeren.quote:
Twee hechtingen extra vragen, kost niks.quote:Op zondag 1 december 2013 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een beetje bananen in de gang gooien, na de geboorte van de kinderen is er bij je vrouw namelijk genoeg ruimte om een vrachtwagen te parkeren.
Jij loopt hier te huilen dat het niet het juiste moment is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Goed bezig [ afbeelding ]
Eerst wat het nonnetje uithangen en preken over condooms, en daarna mijn vrouw wat uitmaken dat ze niet te vertrouwen is...
Trap het af wil je, want je hebt blijkbaar niet begrepen waarom ik dit topic heb geopend in eerste instantie.
als het was voor te huilen dan zat ik wel te miepen in KLBquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Jij loopt hier te huilen dat het niet het juiste moment is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |