Dat lijkt mij persoonlijk zo een beetje het enige leuke van het hebben van een kind om samen te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Over enkele jaren met die kleine op de schouders langs Kemmel-straight struinen
Mij viel dit gewoon op. Als je beide écht niet wil dat de vrouw zwanger raakt kun je ook double dutch doen. Dáárom zei ik dat jij er zelf bij bent geweest toen jullie zonder condoom vreeën.quote:De afspraak die mijn vrouw en ik halverwege het jaar al gemaakt hadden, was dan ook om het komende jaar geen serieuze pogingen te ondernemen om zwanger te raken.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef Brummetje_ het volgende:
Wel een lullige manier trouwens om erachter te komen dat je je vrouw blijkbaar niet kan vertrouwen op netjes de pil slikken én op het vertellen (opbiechten) van de pil te zijn vergeten...
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:44 schreef Brummetje_ het volgende:
Wel een lullige manier trouwens om erachter te komen dat je je vrouw blijkbaar niet kan vertrouwen op netjes de pil slikken én op het vertellen (opbiechten) van de pil te zijn vergeten...
quote:
Thnxquote:
Zodra die kleine eruit is ben je 10 jaar ouder. De eerste vijf jaar door het gezeur van je vrouw 9 maanden lang.quote:Op zondag 1 december 2013 20:19 schreef remlof het volgende:
Gecondoleerd, de komende 18 jaar van je leven zullen in het teken van je kind staan en daarna ben je oud.
En dan heb je een kleine, komt Pennywise hem halen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Zodra die kleine eruit is ben je 10 jaar ouder. De eerste vijf jaar door het gezeur van je vrouw 9 maanden lang.
Mijn komend carnavalskostuum.quote:Op zondag 1 december 2013 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan heb je een kleine, komt Pennywise hem halen.![]()
[ afbeelding ]
Doe ik nu al, want kinderen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ga je dan ook in het riool bivakkeren?
Een beetje bananen in de gang gooien, na de geboorte van de kinderen is er bij je vrouw namelijk genoeg ruimte om een vrachtwagen te parkeren.quote:
Twee hechtingen extra vragen, kost niks.quote:Op zondag 1 december 2013 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een beetje bananen in de gang gooien, na de geboorte van de kinderen is er bij je vrouw namelijk genoeg ruimte om een vrachtwagen te parkeren.
Jij loopt hier te huilen dat het niet het juiste moment is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Goed bezig [ afbeelding ]
Eerst wat het nonnetje uithangen en preken over condooms, en daarna mijn vrouw wat uitmaken dat ze niet te vertrouwen is...
Trap het af wil je, want je hebt blijkbaar niet begrepen waarom ik dit topic heb geopend in eerste instantie.
als het was voor te huilen dan zat ik wel te miepen in KLBquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Jij loopt hier te huilen dat het niet het juiste moment is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |