Alles omhoog graag.quote:Op zondag 1 december 2013 15:42 schreef flesjewater88 het volgende:
Vergeet niet. Morgen is het crazyy mondayyy.
Neem je posities in voor morgen:), want morgen gaat het weer los.
Geen idee.quote:Op zondag 1 december 2013 15:42 schreef iLycaon het volgende:
Heb net een aantal Quarkcoins van Bter.com overgeboekt naar Cryptsy.. Als ik ga kijken bij 'Withdrawal records' staat er echter 'Unable to connect.' .. Moet ik dan wachten of worden m'n QRK geretourneerd?
Ik zit vuistdiep in de ColossusCoinquote:Op zondag 1 december 2013 15:42 schreef flesjewater88 het volgende:
Neem m'n gok op ltc en quarksquote:Op zondag 1 december 2013 15:42 schreef flesjewater88 het volgende:
Vergeet niet. Morgen is het crazyy mondayyy.
Inderdaad, heel de nacht bezig geweest met het aanschaffen van munten, site valt niet tegen. Kan sneller maar momenteel kun je er al prima op handelenquote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef Toto69 het volgende:
cryptsy is al wel stukken sneller en er komen servers aan
quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef wfoes1989 het volgende:
Ik verwacht verwacht dat maandag en dinsdag de bitcoins omhoog gaan, op naar de 1300 dollar![]()
Dinsdag en woensdag zal het primetime zijn op litecoins![]()
En eind van de week is het de tijd voor alle altcoins![]()
Dit zijn mijn wekelijkse voorspellingen, hier zult u het mee moeten doen
Ja zoiets denk ik ook maar op een of andere manier is er ook veel vertrouwen in quark door de communityquote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef wfoes1989 het volgende:
Ik verwacht verwacht dat maandag en dinsdag de bitcoins omhoog gaan, op naar de 1300 dollar![]()
Dinsdag en woensdag zal het primetime zijn op litecoins![]()
En eind van de week is het de tijd voor alle altcoins![]()
Dit zijn mijn wekelijkse voorspellingen, hier zult u het mee moeten doen
PPC, buy & hold strategie.quote:Op zondag 1 december 2013 15:52 schreef probeer het volgende:
Ben de rest van de dag weg zometeen, BTC, LTC of fiat?
Ze hebben ook geen emailadres dus dat is mooi kut.quote:Op zondag 1 december 2013 15:51 schreef iLycaon het volgende:
Nou goed in het geval dat Bter.com mijn transactie niet doorzet en alleen 'Unable to connect' blijft weergeven, lijkt het erop dat ik ze kwijt ben. Lekker dan.
ook met zeta?quote:Op zondag 1 december 2013 15:57 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon holden jongens alles komt goed morgen en overmorgen.
Hebben ze wel (support@bter.com). Maar is de laatste keer dat ik daarop iets heb geplaatst. Vanaf nu only BTC-e en Cryptsy.quote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen emailadres dus dat is mooi kut.
QRK en ZETquote:Op zondag 1 december 2013 15:56 schreef S95Sedan het volgende:
http://www.cryptocoincharts.info/v2/
Nice
Relax misschien nog onderwegquote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef iLycaon het volgende:
[..]
Hebben ze wel (support@bter.com). Maar is de laatste keer dat ik daarop iets heb geplaatst. Vanaf nu only BTC-e en Cryptsy.
De gokker vraagt de gokker.quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk zit er met 30000 stuks in dus moet wel goedkomen toch ?
30000quote:Op zondag 1 december 2013 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk zit er met 30000 stuks in dus moet wel goedkomen toch ?
*bookmarked*quote:Op zondag 1 december 2013 16:03 schreef S95Sedan het volgende:
Die site is wel fucking handig zeg![]()
http://www.cryptocoincharts.info/v2/markets/info
Nicequote:
1 | Meer exchanges plus de marktposities vind je [url=http://www.cryptocoincharts.info/v2/markets/info]hier[/url]. |
Done mate.quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nice
Wil je hem in de OP erbij zetten?
Onder 'Welke exchanges zijn er?', iets als:
[ code verwijderd ]
Laat t maar dalen tot 25 en dan lekker goedkoop inkopenquote:
Welnee.quote:
Ergens een account maken en zo je ltc naar je andere wallet zetten. Het is echt nog geen kwartier werk.quote:Op zondag 1 december 2013 16:37 schreef anti-loper het volgende:
Hmm ik wil ook al die andere coins maar ben te lui om via btc-e naar een andere site te gaan
OT: ltc down
Wat vind je van Zeta (quote:Op zondag 1 december 2013 16:42 schreef ZetaOS het volgende:
Goldcoin is nog steeds een echte aanrader.
11 cent per stuk en zullen zeker nog gaan stijgen.
Vorige weer waren ze een stuk goedkoper en kocht je er 2000 voor een tientje.
Goldcoin heeft een sterke naam een heeft potentie om naar de 1 dollar te stijgen.
Wat raad je aan en waar ?quote:Op zondag 1 december 2013 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ergens een account maken en zo je ltc naar je andere wallet zetten. Het is echt nog geen kwartier werk.
Ik ben zelf nu naar bter gegaan. Gewoon omdat daar meer altcoins zijn. Maar er zitten hier ook een hoop bij crypty ofzo.quote:
Cent!! Die gaan straks als een baas. Let op mensen!quote:
Bijna 0.00005000 btcquote:Op zondag 1 december 2013 16:44 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haha, ja hoe staat het met mijn eigen munt?
Scamcoin.quote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Cent!! Die gaan straks als een baas. Let op mensen!
Goldcoin is een scamquote:Op zondag 1 december 2013 16:42 schreef ZetaOS het volgende:
Goldcoin is nog steeds een echte aanrader.
11 cent per stuk en zullen zeker nog gaan stijgen.
Vorige weer waren ze een stuk goedkoper en kocht je er 2000 voor een tientje.
Goldcoin heeft een sterke naam een heeft potentie om naar de 1 dollar te stijgen.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef MichaelScott het volgende:
Net wat CUMcoin gekocht.
CUM gaat het helemaal worden.Mijn hele wallet zit nu vol met CUM.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:51 schreef anti-loper het volgende:
fck dit net al mijn geld in LTC gezet
zie jullie over 1 week
Hater..quote:
Is het moeilijk om een coin te ontwikkelenquote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Fuck, alleen al voor de naam zou ik een altcoin willen ontwikkelen.
Think of the possibilities.![]()
Waarom moet bitcointalk net nu offline zijn?
Thatswhatshesaidcoinquote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef MichaelScott het volgende:
Fuck, alleen al voor de naam zou ik een altcoin willen ontwikkelen.
Think of the possibilities.![]()
Waarom moet bitcointalk net nu offline zijn?
Pump en dump, jeweet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef MichaelScott het volgende:
Net wat CUMcoin gekocht.
Hater!quote:
dit, er is goed geld aan verdient!quote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hater..
Kan je ook eens positiefs reageren op mijn reacties hier?
4 mensen uit dit topic hebben goed verdient aan Goldcoin.
(XPM is dan ook een scam coin)
wordt beter/verbeterdquote:Op zondag 1 december 2013 16:55 schreef mike-amersfoort het volgende:
Wat is cryptsy een ongelofelijke schijt-site, minuten wachten op een transactie...
edit: QRK, here we come...
quote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef MichaelScott het volgende:
Net wat CUMcoin gekocht.
Ik ben bang dat QRK een momentrage is. Zal wel snel vallen en niet meer recoveren.quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Hmmm, waar zal ik mijn BTC op btc-e.com eens op zetten ... Géén van de grafieken oogt echt 'kansrijk' vind ik. Misschien PPC.
Op Cryptsy nog 56 QRK staan, benieuwd of die de grens met 0,0003 BTC kan doorbreken.
PPC is gunstig. Ik heb ook ingekocht, alleen dan iets te hoog.quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Hmmm, waar zal ik mijn BTC op btc-e.com eens op zetten ... Géén van de grafieken oogt echt 'kansrijk' vind ik. Misschien PPC.
Op Cryptsy nog 56 QRK staan, benieuwd of die de grens met 0,0003 BTC kan doorbreken.
Das alleen btc?quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat een gejank over zwarte zaterdag.
Kijk naar deze grafiek, en zoek de dip..![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze aangekocht omdat Max Kaiser erover begon.quote:Op zondag 1 december 2013 17:06 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Ik ben bang dat QRK een momentrage is. Zal wel snel vallen en niet meer recoveren.
Wat voor voordelen heeft die QRK nou?
Ja, zit ook erover te denken nu in te stappen. Actuele koers: 0,0065 BTC ...quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
PPC is gunstig. Ik heb ook ingekocht, alleen dan iets te hoog.
We zijn inderdaad te verwend geraakt met continue stijgingen. Dit valt relatief gezien hartstikke mee.quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat sowieso nog naar de 8, dusja.quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik heb ze aangekocht omdat Max Kaiser erover begon.Wellicht hebben ze een effectieve hefboomwerking om mijn BTC-aandeel te vergroten, voor de langere termijn lijken ze me overigens niet gunstig.
[..]
Ja, zit ook erover te denken nu in te stappen. Actuele koers: 0,0065 BTC ...
quote:Op zondag 1 december 2013 17:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
0.00696 6156.03301398 42.84598977quote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik heb ze aangekocht omdat Max Kaiser erover begon.Wellicht hebben ze een effectieve hefboomwerking om mijn BTC-aandeel te vergroten, voor de langere termijn lijken ze me overigens niet gunstig.
[..]
Ja, zit ook erover te denken nu in te stappen. Actuele koers: 0,0065 BTC ...
Cnc heb ik ook. Omdat.quote:Op zondag 1 december 2013 17:19 schreef SosuaCafe het volgende:
Megacoin Worldcoin en CNC zijn voor mij de alternatieven.
PVV - de Partij en munt Van de Vrijheid. Je zou Geertje eens moeten mailen.quote:
Ja, heb ik gedaan. Ging goedquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft iemand hier wel eens direct op een BTC-e account laten storten door Bitonic?
Dus niet eerst via je eigen wallet, of kan dat niet?
Kan, maar wordt door Bitonic afgeraden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft iemand hier wel eens direct op een BTC-e account laten storten door Bitonic?
Heb uurtje geleden deze zeta coins gekocht...best een boelquote:
Hoe veel?quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heb uurtje geleden deze zeta coins gekocht...best een boel![]()
-------------------
Even wat anders, Cryptsy is niet de enige complete altcoin trader hé en is ook nog coinex.pw
Die site werkt zeer soepel en heeft een boel coins (niet zo veel als Cryptsy)
Aanrader dus
Ja, werkt perfect.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef MichaelScott het volgende:
Hmm, ziet er wel goed uit op zich.quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
-------------------
Even wat anders, Cryptsy is niet de enige complete altcoin trader hé en is ook nog coinex.pw
Aanrader dus
Ik zit op Bterquote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
-------------------
Aanrader dus
Ja ik gil dat het omhoog moetquote:
Ohquote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zit op Bter
[..]
Ja ik gil dat het omhoog moet
Gil ook even voor PPC dan. Thanks!quote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja ik gil dat het omhoog moet
Nu hopen dat dat wat wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
Alles in ZET gegooid, tenminste niet 3 exchanges open
Kut ltc.quote:
Dan kunnen we zo dadelijk goedkoop inkopen voordat die morgen ontploft.quote:
Harder stijgen, op naar 1 USDquote:Op zondag 1 december 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stijgt nog steeds en dat tegen BTC in.
ik zit nog vast in mijn btc fmlquote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan kunnen we zo dadelijk goedkoop inkopen voordat die morgen ontploft.
kan je nog wel ff wachten, gezien die sell wall voordat ie uberhaupt in de buurt van 7 komtquote:Op zondag 1 december 2013 17:52 schreef Duuc-nl het volgende:
Wil nu wel is een keer van me ppc af die ik voor 0.00749 had ingekocht
Waar zie je die sell wall? die 42k?quote:Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan je nog wel ff wachten, gezien die sell wall voordat ie uberhaupt in de buurt van 7 komt
wachten op een pump
Ik had wel meer van Zeta verwacht. Doet niet veel.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
Zeta BTC volume al met 200 afgenomen, is dat goed of slecht
quote:Fontas @fontase 10u
Regarding the pump on Monday, it'll be a coin I never pumped before.
Beetje mak inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had wel meer van Zeta verwacht. Doet niet veel.
BTC China trade geen LTCquote:Op zondag 1 december 2013 17:46 schreef Robuustheid het volgende:
LTC is op BTChina nog 'maar' 24 dollar.
Zie ook niet in waarom LTC de toekomst heeft, als de block mining/transactie bevestigingen bij PPC sneller zijn. En het is bruikbaarder voor de financiële sector, daar niemand PPC wilt vasthouden. Net als dollars/euroś, maar om uit te geven of te investeren.
qrk zekerquote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
iemand hier al een idee over?
[quote]
Fontas @fontase 10u
Regarding the pump on Monday, it'll be a coin I never pumped before.
{/quote]
Minder volume? Geen waarde stijging? Dus geen vraag naar? Dat zou mijn redenatie zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
Zeta BTC volume al met 200 afgenomen, is dat goed of slecht
Too soon...quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Invest in the new WKC
The Walkercoin.
Ik zag hem eerder vandaag ook al voorbij komenquote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef MichaelScott het volgende:
Net wat CUMcoin gekocht.
quote:babyshaka77: Hey guys let's pump CUM coin it's the best I love CUM so much and the best part is how much CUM there is. I'm mining CUM from my HP CUMBOX 2000 and I have so much CUM now. Please pump CUM in my asshole
Holy shit, that price is getting too fast & furious!quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Invest in the new WKC
The Walkercoin.
Gewoon BTC.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
iemand hier al een idee over?
[..]
Duurt 30-45 minquote:Op zondag 1 december 2013 18:01 schreef xTraFresh het volgende:
Kut Crypsy. Half uur geleden BTC gedeposit. Is al 15 minuten 100% confirmed, en toch staat er bij Cryptsy nog dat ik geen BTC heb.
nee vrouwquote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Ticootje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan je nog wel ff wachten, gezien die sell wall voordat ie uberhaupt in de buurt van 7 komt
wachten op een pump
[/quote
Echt die sell walls zijn zo fake.
Ltcquote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef retorbrapi het volgende:
LTC houdt zich nog goed ondanks de sell wall
Dus morgen weer gewoon omhoog. Hoop ik danquote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef strbo het volgende:
De zondag dip wordt nu wel erg grootMaargoed, het volume is ook bizar laag nu.
Mee eens!quote:Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus morgen weer gewoon omhoog. Hoop ik dan
Het geld moet toch ergens heen. Uitcashen op bijvoorbeeld mt. gox gaat amper dus die mensen gaan weer gewoon BTC kopen als de dip geweest is. Plus morgen instroom van nieuw geld. Banken werken immers niet in het weekendquote:
Lekker, misschien volgend weekend ook maar uitstappenquote:
Ach de koersen van elke munt gaan toch omhoog, kwestie van geduld. Had alleen gewild dat btc-e quark en zeta eens zouden implementerenquote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het geld moet toch ergens heen. Uitcashen op bijvoorbeeld mt. gox gaat amper dus die mensen gaan weer gewoon BTC kopen als de dip geweest is. Plus morgen instroom van nieuw geld. Banken werken immers niet in het weekend![]()
Beetje wishful thinking trouwens
Heb wel wat verlies vandaag hoor, maar wordt weer goedgemaakt door de dalende btc.quote:Op zondag 1 december 2013 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker, misschien volgend weekend ook maar uitstappen
quark gaat morgen gepumpt worden door fontasquote:
Maar afwachten nog natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 18:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
quark gaat morgen gepumpt worden door fontas
Heeft dat wel zin voor hem? Z'n gevolg zit toch voornamelijk op btc-e. Als die eerst nog funds naar cryptsy moeten overmaken is dat misschien net een stap te ver voor zequote:Op zondag 1 december 2013 18:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
quark gaat morgen gepumpt worden door fontas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ook eigenlijk niet serieus,quote:Op zondag 1 december 2013 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft dat wel zin voor hem? Z'n gevolg zit toch voornamelijk op btc-e. Als die eerst nog funds naar cryptsy moeten overmaken is dat misschien net een stap te ver voor ze
quote:Op zondag 1 december 2013 18:22 schreef Toto69 het volgende:
BREAKING NEWS: BTC gecrasht op gigantisch hoofd. Duizenden mensen met verlies!she can give "great" headSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
quote:Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef daankes het volgende:
Volgende keer voor het weekend alles omzetten naar USD en zondag avond alles terugkopen.
Weekend dips....
quote:Op zondag 1 december 2013 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zei de man tegen zijn ongewenste boner...
Kopen en elders verkopen GO GO GOquote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Robuustheid het volgende:
$880 voor een bitcoin?
Op Bitstamp zijn ze nog $980, op MtGox nog $1150.
Ik ga jou verkopen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Kopen en elders verkopen GO GO GO
Je moet ook maar op 1 website kijken, dan raak je niet zo in de warquote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Robuustheid het volgende:
$880 voor een bitcoin?
Op Bitstamp zijn ze nog $980, op MtGox nog $1150.
Balen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.coinion.com/20(...)foundation-says.html
Geen idee hoe legit die paper is.
edit: volgens mij is het een troll krant.
edit2: ja dus.![]()
De litecoin.quote:
Ligt aan de fees die je kwijt bentquote:Op zondag 1 december 2013 18:47 schreef doo. het volgende:
10btc kopen elders en daar verkopen = easy money
Inderdaad, ik kap ook maar met holden, heb 1,5 BTC en wordt hier niet vrolijk van :/quote:Op zondag 1 december 2013 18:25 schreef daankes het volgende:
Volgende keer voor het weekend alles omzetten naar USD en zondag avond alles terugkopen.
Weekend dips....
quote:Op zondag 1 december 2013 18:50 schreef knep het volgende:
[..]
Inderdaad, ik kap ook maar met holden, heb 1,5 BTC en wordt hier niet vrolijk van :/
Ja gvdquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef xTraFresh het volgende:
Gvd, uurtje geleden nog 100 euro aan BTC gekocht -_-
quote:Op zondag 1 december 2013 18:54 schreef MxM het volgende:
Rustig aan mensen. Rond woensdag is alle 'verlies' weer hersteld.
Dat is echt kut manquote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef xTraFresh het volgende:
Gvd, uurtje geleden nog 100 euro aan BTC gekocht -_-
M'n doelstelling 43 om gelijk te spelen ben ik aan het laten varen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik had al 20 keer mijn LTC verkocht
het is dom om nu je btc te verkopenquote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef StephanL het volgende:
Echt stom van die mensen die hun btc houden.
Hoog verkopen, laag weer inkopen.
Wat betekent dit?quote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef dreamerbulk het volgende:
28 7240.56478403 202735.81395284
soon
Probleem is. Als je nu verkoopt zal je net zien dat het weer omhoog schietquote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef StephanL het volgende:
staat een buy order voor 7240 litecoins @ 28 dollarquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
staat een buy order voor 7240 litecoins @ 28 dollar
omlaag of omhoog?quote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef MxM het volgende:
Morgen gaat die koers ontploffen. Verticale lijnen. Mark my words!
Wel ingekocht op die prijsquote:Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
Je zou je LTC maar op 28 verkocht hebben
Soms heb je geen tijd om alles continu te volgen, zoals bv dit weekend ;p.quote:Op zondag 1 december 2013 19:00 schreef StephanL het volgende:
Prima. Wel binnen niet te lange tijd.quote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef MichaelScott het volgende:
Eerst naar 25 en dan naar 65.
Deal?
Scamcoin.quote:
lol idd, het gaat bij die alt coins nou voor het grootst gedeelte hoe snel je in een pump kan zitten en hoe snel je er weer uit kan komen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zijn enkel scamcoins buiten BTC en LTC volgens mij.
You has been banned. 2379 min leftquote:Op zondag 1 december 2013 19:19 schreef mike-amersfoort het volgende:
rofl @ trollbox, wat een mensen...
"winroll: I'm tempted to buy bitcoins and immediately sell them for less, not sure why"
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
You has been banned. 2379 min left
riep wat over quark coins, instant banquote:
Dat doen ze bij alle coins die niet op btc-e kunnen worden verhandeldquote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
riep wat over quark coins, instant ban
En terecht, quarkcoin spam op btc-e is irriquote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
riep wat over quark coins, instant ban
haha logisch ook, ze willen niet dat mensen naar bter of cryptsy gaanquote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat doen ze bij alle coins die niet op btc-e kunnen worden verhandeld
iemand heeft hier grote winsten misgelopen .. en is madquote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
En terecht, quarkcoin spam op btc-e is irri
FOK > trollboxquote:Op zondag 1 december 2013 19:27 schreef dreamerbulk het volgende:
eigenlijk is dit het verlengde van trollbox of niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |