quote:Fontas @fontase 10u
Regarding the pump on Monday, it'll be a coin I never pumped before.
Beetje mak inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had wel meer van Zeta verwacht. Doet niet veel.
BTC China trade geen LTCquote:Op zondag 1 december 2013 17:46 schreef Robuustheid het volgende:
LTC is op BTChina nog 'maar' 24 dollar.
Zie ook niet in waarom LTC de toekomst heeft, als de block mining/transactie bevestigingen bij PPC sneller zijn. En het is bruikbaarder voor de financiėle sector, daar niemand PPC wilt vasthouden. Net als dollars/euroś, maar om uit te geven of te investeren.
qrk zekerquote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
iemand hier al een idee over?
[quote]
Fontas @fontase 10u
Regarding the pump on Monday, it'll be a coin I never pumped before.
{/quote]
Minder volume? Geen waarde stijging? Dus geen vraag naar? Dat zou mijn redenatie zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
Zeta BTC volume al met 200 afgenomen, is dat goed of slecht
Too soon...quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Invest in the new WKC
The Walkercoin.
Ik zag hem eerder vandaag ook al voorbij komenquote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef MichaelScott het volgende:
Net wat CUMcoin gekocht.
CUM gaat het helemaal worden.Mijn hele wallet zit nu vol met CUM.
quote:babyshaka77: Hey guys let's pump CUM coin it's the best I love CUM so much and the best part is how much CUM there is. I'm mining CUM from my HP CUMBOX 2000 and I have so much CUM now. Please pump CUM in my asshole
Holy shit, that price is getting too fast & furious!quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Invest in the new WKC
The Walkercoin.
Gewoon BTC.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
iemand hier al een idee over?
[..]
Duurt 30-45 minquote:Op zondag 1 december 2013 18:01 schreef xTraFresh het volgende:
Kut Crypsy. Half uur geleden BTC gedeposit. Is al 15 minuten 100% confirmed, en toch staat er bij Cryptsy nog dat ik geen BTC heb.
nee vrouwquote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Ticootje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan je nog wel ff wachten, gezien die sell wall voordat ie uberhaupt in de buurt van 7 komt
wachten op een pump
[/quote
Echt die sell walls zijn zo fake.
Ltcquote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef retorbrapi het volgende:
LTC houdt zich nog goed ondanks de sell wall
Dus morgen weer gewoon omhoog. Hoop ik danquote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef strbo het volgende:
De zondag dip wordt nu wel erg grootMaargoed, het volume is ook bizar laag nu.
Mee eens!quote:Op zondag 1 december 2013 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus morgen weer gewoon omhoog. Hoop ik dan
Het geld moet toch ergens heen. Uitcashen op bijvoorbeeld mt. gox gaat amper dus die mensen gaan weer gewoon BTC kopen als de dip geweest is. Plus morgen instroom van nieuw geld. Banken werken immers niet in het weekendquote:
Lekker, misschien volgend weekend ook maar uitstappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |