quote:Fontas @fontase 10u
Regarding the pump on Monday, it'll be a coin I never pumped before.
Beetje mak inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had wel meer van Zeta verwacht. Doet niet veel.
BTC China trade geen LTCquote:Op zondag 1 december 2013 17:46 schreef Robuustheid het volgende:
LTC is op BTChina nog 'maar' 24 dollar.
Zie ook niet in waarom LTC de toekomst heeft, als de block mining/transactie bevestigingen bij PPC sneller zijn. En het is bruikbaarder voor de financiėle sector, daar niemand PPC wilt vasthouden. Net als dollars/euroś, maar om uit te geven of te investeren.
qrk zekerquote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
iemand hier al een idee over?
[quote]
Fontas @fontase 10u
Regarding the pump on Monday, it'll be a coin I never pumped before.
{/quote]
Minder volume? Geen waarde stijging? Dus geen vraag naar? Dat zou mijn redenatie zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
Zeta BTC volume al met 200 afgenomen, is dat goed of slecht
Too soon...quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Invest in the new WKC
The Walkercoin.
Ik zag hem eerder vandaag ook al voorbij komenquote:Op zondag 1 december 2013 16:48 schreef MichaelScott het volgende:
Net wat CUMcoin gekocht.
CUM gaat het helemaal worden.Mijn hele wallet zit nu vol met CUM.
quote:babyshaka77: Hey guys let's pump CUM coin it's the best I love CUM so much and the best part is how much CUM there is. I'm mining CUM from my HP CUMBOX 2000 and I have so much CUM now. Please pump CUM in my asshole
Holy shit, that price is getting too fast & furious!quote:Op zondag 1 december 2013 17:59 schreef xTraFresh het volgende:
[..]
Invest in the new WKC
The Walkercoin.
Gewoon BTC.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef mike-amersfoort het volgende:
iemand hier al een idee over?
[..]
Duurt 30-45 minquote:Op zondag 1 december 2013 18:01 schreef xTraFresh het volgende:
Kut Crypsy. Half uur geleden BTC gedeposit. Is al 15 minuten 100% confirmed, en toch staat er bij Cryptsy nog dat ik geen BTC heb.
nee vrouwquote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Ticootje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan je nog wel ff wachten, gezien die sell wall voordat ie uberhaupt in de buurt van 7 komt
wachten op een pump
[/quote
Echt die sell walls zijn zo fake.
Ltcquote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef retorbrapi het volgende:
LTC houdt zich nog goed ondanks de sell wall
Dus morgen weer gewoon omhoog. Hoop ik danquote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef strbo het volgende:
De zondag dip wordt nu wel erg grootMaargoed, het volume is ook bizar laag nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |