Ja, heb ik gedaan. Ging goedquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft iemand hier wel eens direct op een BTC-e account laten storten door Bitonic?
Dus niet eerst via je eigen wallet, of kan dat niet?
Kan, maar wordt door Bitonic afgeraden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef MichaelScott het volgende:
Heeft iemand hier wel eens direct op een BTC-e account laten storten door Bitonic?
Heb uurtje geleden deze zeta coins gekocht...best een boelquote:
Hoe veel?quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heb uurtje geleden deze zeta coins gekocht...best een boel![]()
-------------------
Even wat anders, Cryptsy is niet de enige complete altcoin trader hé en is ook nog coinex.pw
Die site werkt zeer soepel en heeft een boel coins (niet zo veel als Cryptsy)
Aanrader dus
Ja, werkt perfect.quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef MichaelScott het volgende:
Hmm, ziet er wel goed uit op zich.quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
-------------------
Even wat anders, Cryptsy is niet de enige complete altcoin trader hé en is ook nog coinex.pw
Aanrader dus
Ik zit op Bterquote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
-------------------
Aanrader dus
Ja ik gil dat het omhoog moetquote:
Ohquote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zit op Bter
[..]
Ja ik gil dat het omhoog moet
Gil ook even voor PPC dan. Thanks!quote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja ik gil dat het omhoog moet
Nu hopen dat dat wat wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef S95Sedan het volgende:
Alles in ZET gegooid, tenminste niet 3 exchanges open
Kut ltc.quote:
Dan kunnen we zo dadelijk goedkoop inkopen voordat die morgen ontploft.quote:
Harder stijgen, op naar 1 USDquote:Op zondag 1 december 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stijgt nog steeds en dat tegen BTC in.
ik zit nog vast in mijn btc fmlquote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan kunnen we zo dadelijk goedkoop inkopen voordat die morgen ontploft.
kan je nog wel ff wachten, gezien die sell wall voordat ie uberhaupt in de buurt van 7 komtquote:Op zondag 1 december 2013 17:52 schreef Duuc-nl het volgende:
Wil nu wel is een keer van me ppc af die ik voor 0.00749 had ingekocht
Waar zie je die sell wall? die 42k?quote:Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kan je nog wel ff wachten, gezien die sell wall voordat ie uberhaupt in de buurt van 7 komt
wachten op een pump
Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik had wel meer van Zeta verwacht. Doet niet veel.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Toto69 het volgende:
Zeta BTC volume al met 200 afgenomen, is dat goed of slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |