quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastig
Jullie en mezelf martelen..quote:
lekker dik wordenquote:Op zondag 1 december 2013 15:25 schreef Snowbells het volgende:
Vrijdag all you can eat sushi met date.
Jaloersquote:Op zondag 1 december 2013 15:25 schreef Snowbells het volgende:
Vrijdag all you can eat sushi met date.
Niet eens 7quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij heeft deze week 6 dagen getraind.![]()
Ik ben zeker breder dan hem.quote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen rustdagenquote:Op zondag 1 december 2013 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kom mee posten.quote:Op zondag 1 december 2013 15:53 schreef Beach het volgende:
je hebt mn zegen om het te verkloten roro
quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
nou roald echt dikke rel hoor je lult gewoon lekker met ze mee
Gun mij een beetje tijd kut Brabander.quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef FL_Freak het volgende:
nou roald echt dikke rel hoor je lult gewoon lekker met ze mee
Jaquote:
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef Ezell het volgende:
LOBI SC
Zo moeten we deze sc voortaan noemen.
Jewel. Het is Zondag, ik ben brak en stoners is geen kinderopvang.quote:
Nou, dan ben je vast blij om te horen dat ik al mag stemmen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jewel. Het is Zondag, ik ben brak en stoners is geen kinderopvang.
OHGOD, WAT LEUK!quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, dan ben je vast blij om te horen dat ik al mag stemmen.
Waarom zou ik blij moeten worden daarvan? I don't give a fuck.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, dan ben je vast blij om te horen dat ik al mag stemmen.
Oh, ik heb nog zo'n dingetje der op zitten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja toch, inmiddels kan ik potloden normaal vasthouden.
Omdat je stoned bent. Staat in je ondertitel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zou ik blij moeten worden daarvan? I don't give a fuck.
Ik mag sinds gisteren zonder.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog zo'n dingetje der op zitten.
HELP ME BOLLEquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
Gta online![]()
mijn controller viel en ik sprong daardoor uit de auto dus ik weer in de auto stappen en hem sms'en dat mijn controller viel krijg ik terug gestuurd: "hahahah no worries mate"![]()
Ah, stoned, mogen stemmen. Nee ik geef nog steeds geen neukquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef Ezell het volgende:
Omdat je stoned bent. Staat in je ondertitel.
Top, want ik geef ook geen neuk.quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah, stoned, mogen stemmen. Nee ik geef nog steeds geen neuk
Yes, maar nu ga ik verder roti makenquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij voelt je nu ook wel thuis hier hè.
Zo lang geen tc gedaanquote:
Waar ergens woont je keuken? Ik heb honger.quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, maar nu ga ik verder roti maken
Nou, ik zou eerst maar even afwachten. Eerste keer dat ik het maak dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waar ergens woont je keuken? Ik heb honger.
rotiquote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, maar nu ga ik verder roti maken
Ik verwacht pics.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, ik zou eerst maar even afwachten. Eerste keer dat ik het maak dus ik ben benieuwd..
Thanksquote:
Glittergifjesquote:
Ik wel, een week ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
ben nog nooit geband met deze account
9 zelfsquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Dude je bent gewoon 8 maand verbannen geweest, wtf![]()
Zou hij alle mensen die hier zijn komen posten ook een DM hebben gestuurd?quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook dm, maar we doen toch niks verkeerds.Ik heb verder niks tegen ze hoor
Ik wel, iets met te vaak kanker zeggenquote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
Hahaha als je het zo brengt.. Damnquote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
9 zelfsIk had ondertussen gewoon een kind kunnen hebben.
Daar kan ik wel even voor zorgen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook geen DMquote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou hij alle mensen die hier zijn komen posten ook een DM hebben gestuurd?
Nee want vriendjespolitiekquote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
9 zelfsIk had ondertussen gewoon een kind kunnen hebben.
nopequote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ohquote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
als wij daar niet meer mogen posten is het fair als dat hier ook niet meer mag
Steam?quote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik ben ondertussen ook aan het gamen
Tjacka welquote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef Ro-ald het volgende:
LB heb je fok it wel een waarschuwing gegeven. Hij schold mij uit voor kankerkneusje.
Ik ben verdrietig nu
Thanksquote:
Donequote:
Sinds die slechte tweets niet zo meerquote:
dat speelt al een half jaar ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sinds die slechte tweets niet zo meer
quote:Op zondag 1 december 2013 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sinds die slechte tweets niet zo meer
ik ga een tieneraccount worden.quote:Op zondag 1 december 2013 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat speelt al een half jaar ofzo
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
"ja ze retweeten echt alles wat je zegt. is grappig man"
Wat?quote:Op zondag 1 december 2013 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaat ie doen alsof hij in een film en GTST gaat acteren.
wie?>quote:Op zondag 1 december 2013 16:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaat ie doen alsof hij in een film en GTST gaat acteren.
Dan ben je wel sneu, jaquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
doe gewoon normaal tering mongooltje
Niks tegen brabant jonge ik kill jequote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]En dan straks dm'en was maar een grapje. Kut Belg.
ga lekker je uitkering uitgeven aan drank en veel drugsquote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]En dan straks dm'en was maar een grapje. Kut Belg.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
doe gewoon normaal tering mongooltje
Daar zijn maar 3 leuke users de rest zijnquote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Amarantha het volgende:
GC / [GRTD #3099] wowe such lapo hier moet je zijn
Dit eigenlijkquote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar zijn maar 3 leuke users de rest zijn. Crack_, LB en Tchock waren enige waarom ik eventjes daar mee postte.
Heyquote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Daar zijn maar 3 leuke users de rest zijn. Crack_, LB en Tchock waren enige waarom ik eventjes daar mee postte.
Altijd kom je weer terug op die grapjes over hoe dik ik wel niet benquote:Op zondag 1 december 2013 17:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat het zo lijkt zal door het hoge gehalte "babyvet" komen
waarom zouden wij niet in grtd mogen komen en jullie dus wel hier?quote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
Ah hier bespreken jullie de spannende rel dus.
Ga jij (quote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
Ah hier bespreken jullie de spannende rel dus.
Tuurlijk mag je er komen graag zelfs.quote:Op zondag 1 december 2013 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zouden wij niet in grtd mogen komen en jullie dus wel hier?
waarom zei jij dan net van niet?quote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je er komen graag zelfs.
Er werd alleen maar gekloot toch. Even later werd dat niet meer gedaan, maar toen was iedereen al weer snel weg.quote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zei jij dan net van niet?
quote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er werd alleen maar gekloot toch. Even later werd dat niet meer gedaan, maar toen was iedereen al weer snel weg.
Wees blij dat ik het daarbij houdquote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Altijd kom je weer terug op die grapjes over hoe dik ik wel niet ben![]()
Mij nietquote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het doet mij pijn dat je mij uitkotst.
Nee, voldaan is te veel krediet voor jou.quote:Op zondag 1 december 2013 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan zou je nu wel een voldaan gevoel hebben dan, gefeliciteerd.
Van jouw geld ja.quote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ga lekker je uitkering uitgeven aan drank en veel drugs
quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wist gewoon dat FL een dm ging sturen.
gedroeg me altijd in r49 hoorquote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Viro het volgende:
[..]
4 woorden: verleden, radio sc, jankerd & medelijden.
quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wist gewoon dat FL een dm ging sturen.
Nee jij bent gewoon altijd een klootzak op het forum. Echt zo'n internetgangstertje ben jijquote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gedroeg me altijd in r49 hoor![]()
denk dat je de verkeerde hebt
Ja die wpquote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon altijd een klootzak op het forum. Echt zo'n internetgagstertje ben jij
Ik zeg jankerd ipv wanna-be internetganstertje.quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gedroeg me altijd in r49 hoor![]()
denk dat je de verkeerde hebt
Wat is er mis met wp dan?quote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg jankerd ipv wanna-be internetganstertje.
Nee. WP is lief.quote:Op zondag 1 december 2013 17:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
In het echt is ie nog meer een klootzak. Walgelijk ventje
Nah eerder vervelend en iedereen is blij als ie oprot. Een paul type is hijquote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon altijd een klootzak op het forum. Echt zo'n internetgangstertje ben jij
Van mij was het sarcasme. Wietparkiet is gewoon chill hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah eerder vervelend en iedereen is blij als ie oprot. Een paul type is hij
Je hebt ook prima argumenten, dat moet ik je nageven.quote:Op zondag 1 december 2013 17:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach eerlijkheid is niet altijd rozegeur en maneschijn
en jij bent zelf natuurlijk wel een topuserquote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Nah eerder vervelend en iedereen is blij als ie oprot. Een paul type is hij
Ik kende hem niet.quote:Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij bent zelf natuurlijk wel een topuser
sarcasmequote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Van mij was het sarcasme. Wietparkiet is gewoon chill hoor.
begint beetje vervelend te wordenquote:Op zondag 1 december 2013 17:55 schreef Viro het volgende:
[..]
sarcasme![]()
Dat weet ik niet maar maakt het niet minder leuk om te gallen
Dat zijn jouw woorden, ik vind mezelf een kutuser omdat ik weet dat ik er een benquote:Op zondag 1 december 2013 17:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij bent zelf natuurlijk wel een topuser
quote:
Doe eens lief viro.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, ik vind mezelf een kutuser omdat ik weet dat ik er een ben
Ik ben ook vervelendquote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
begint beetje vervelend te worden![]()
had verder geen beef met jou?
Altijd.quote:Op zondag 1 december 2013 18:02 schreef Viro het volgende:
[..]
gvd ama, jij moet het natuurlijk weer verpesten![]()
Need for Speedquote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga denk ik Need for Speed halen voor de PS3.
Ben GTAV nu wel alweer een beetje zat.
Hahaquote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.herbalists.be/
Heb 2 dealers en 4 plantjes.. nu nog even wachten tot ze gegroeid zijn, heb nu BlueBerry Haze te koop
politie ingelicht.quote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef Unscrewed het volgende:
http://www.herbalists.be/
Heb 2 dealers en 4 plantjes.. nu nog even wachten tot ze gegroeid zijn, heb nu BlueBerry Haze te koop
Mijn laptop kan dat niet aan.quote:Op zondag 1 december 2013 18:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben hem nu aan het downloaden haha
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kunnen we keertje samen spelen he.
Op elkaar schietenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Psst DEA + Patriot act is een beter optie
niiicequote:Op zondag 1 december 2013 19:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Was helemaal naar de klote, niet normaal![]()
Siep ging helemaal los
geen filmpjes zeker? :apquote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij zou dubbel hebben gelegen van het lachenIk
Nee, tenminste niet dat ik weet. Enige wat ik mij herinner is dat oud wijf dat heel veel leek Carrot Top opeens naast mij stond bij de bar en ik op mijn lippen moest bijten om niet te lachenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Trollscience het volgende:
"what happens at the north pole stays at the north pole" gvd
quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Trollscience het volgende:
"what happens at the north pole stays at the north pole" gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |