Altijd kom je weer terug op die grapjes over hoe dik ik wel niet benquote:Op zondag 1 december 2013 17:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat het zo lijkt zal door het hoge gehalte "babyvet" komen
waarom zouden wij niet in grtd mogen komen en jullie dus wel hier?quote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
Ah hier bespreken jullie de spannende rel dus.
Ga jij (quote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef Tjacka het volgende:
Ah hier bespreken jullie de spannende rel dus.
Tuurlijk mag je er komen graag zelfs.quote:Op zondag 1 december 2013 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zouden wij niet in grtd mogen komen en jullie dus wel hier?
waarom zei jij dan net van niet?quote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je er komen graag zelfs.
Er werd alleen maar gekloot toch. Even later werd dat niet meer gedaan, maar toen was iedereen al weer snel weg.quote:Op zondag 1 december 2013 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
waarom zei jij dan net van niet?
quote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Er werd alleen maar gekloot toch. Even later werd dat niet meer gedaan, maar toen was iedereen al weer snel weg.
Wees blij dat ik het daarbij houdquote:Op zondag 1 december 2013 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Altijd kom je weer terug op die grapjes over hoe dik ik wel niet ben![]()
Mij nietquote:Op zondag 1 december 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het doet mij pijn dat je mij uitkotst.
Nee, voldaan is te veel krediet voor jou.quote:Op zondag 1 december 2013 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan zou je nu wel een voldaan gevoel hebben dan, gefeliciteerd.
Van jouw geld ja.quote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ga lekker je uitkering uitgeven aan drank en veel drugs
quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wist gewoon dat FL een dm ging sturen.
gedroeg me altijd in r49 hoorquote:Op zondag 1 december 2013 17:29 schreef Viro het volgende:
[..]
4 woorden: verleden, radio sc, jankerd & medelijden.
quote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wist gewoon dat FL een dm ging sturen.
Nee jij bent gewoon altijd een klootzak op het forum. Echt zo'n internetgangstertje ben jijquote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gedroeg me altijd in r49 hoor![]()
denk dat je de verkeerde hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |