Ik hoop van welquote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef LETMEIN het volgende:
S. kan nu de hele OP manipuleren. Dat gaat ze vast niet doen
rom zou ze dat dan doen, zo kinderachtig lijkt ze me niet.quote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef LETMEIN het volgende:
Je mag gewoon Snowbells zeggen hoor, en nee dat ga ik niet doen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:21 schreef LETMEIN het volgende:
Ik breng mensen altijd op ideeën.quote:Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je mag gewoon Snowbells zeggen hoor, en nee dat ga ik niet doen.. Ik had daar nog niet eens bij nagedacht
Hey vriend, zie je mij hier rellen? Ik ben gewoon aan het sociaal doen met andere fokkers.quote:Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Snowbells je vriendjes zijn al weg. Het lijkt mij beter dat je er achter aan gaat.
Fijne dag. En misschien breng je onz de volgende keer wel iets bij.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Snowbells je vriendjes zijn al weg. Het lijkt mij beter dat je er achter aan gaat.
Fijne dag. En misschien breng je onz de volgende keer wel iets bij.
quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef Tjacka het volgende:
hahaha snapte je de grap onz voor ons. hahaha
Tuurlijk je mag posten. Maar niet gaan zitten stoken.quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hey vriend, zie je mij hier rellen? Ik ben gewoon aan het sociaal doen met andere fokkers.
hoezo moest die naar haarquote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog wel dat ik met roro aan het whatsappen was en dat hij opeens een foto van mij naar mij stuurde. Maar die moest dus eigenlijk naar Snowbells.
Hehequote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef supersof het volgende:
Ik weet nog wel dat ik met roro aan het whatsappen was en dat hij opeens een foto van mij naar mij stuurde. Maar die moest dus eigenlijk naar Snowbells.
Geen idee.quote:
Is een naaktfoto van beach ook goed?quote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tuurlijk je mag posten. Maar niet gaan zitten stoken.
Je kan mij trouwens inpalmen door naaktfoto's te sturen in DM.
Dat lijkt mij net verstandig.quote:Op zondag 1 december 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is een naaktfoto van beach ook goed?
Krullenbolletje mag ook.quote:Op zondag 1 december 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Is een naaktfoto van beach ook goed?
Fixedquote:Op zondag 1 december 2013 16:24 schreef Ezell het volgende:
Sowieso snap ik dat gehaat van die ONZ'ers niet, aangezien een deel van die users voorheen gewoon in PUB zat. Maar ok, het zal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |