rotiquote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, maar nu ga ik verder roti maken
Ik verwacht pics.quote:Op zondag 1 december 2013 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, ik zou eerst maar even afwachten. Eerste keer dat ik het maak dus ik ben benieuwd..
Thanksquote:
Glittergifjesquote:
Ik wel, een week ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
ben nog nooit geband met deze account
9 zelfsquote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Amarantha het volgende:
Dude je bent gewoon 8 maand verbannen geweest, wtf![]()
Zou hij alle mensen die hier zijn komen posten ook een DM hebben gestuurd?quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook dm, maar we doen toch niks verkeerds.Ik heb verder niks tegen ze hoor
Ik wel, iets met te vaak kanker zeggenquote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
Hahaha als je het zo brengt.. Damnquote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
9 zelfsIk had ondertussen gewoon een kind kunnen hebben.
Daar kan ik wel even voor zorgen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb ook geen DMquote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou hij alle mensen die hier zijn komen posten ook een DM hebben gestuurd?
Nee want vriendjespolitiekquote:Op zondag 1 december 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zou hij alle mensen die hier zijn komen posten ook een DM hebben gestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |