Nou, dan ben je vast blij om te horen dat ik al mag stemmen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jewel. Het is Zondag, ik ben brak en stoners is geen kinderopvang.
OHGOD, WAT LEUK!quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, dan ben je vast blij om te horen dat ik al mag stemmen.
Waarom zou ik blij moeten worden daarvan? I don't give a fuck.quote:Op zondag 1 december 2013 16:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, dan ben je vast blij om te horen dat ik al mag stemmen.
Oh, ik heb nog zo'n dingetje der op zitten.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja toch, inmiddels kan ik potloden normaal vasthouden.
Omdat je stoned bent. Staat in je ondertitel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zou ik blij moeten worden daarvan? I don't give a fuck.
Ik mag sinds gisteren zonder.quote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog zo'n dingetje der op zitten.
HELP ME BOLLEquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef wietparkiet het volgende:
Gta online![]()
mijn controller viel en ik sprong daardoor uit de auto dus ik weer in de auto stappen en hem sms'en dat mijn controller viel krijg ik terug gestuurd: "hahahah no worries mate"![]()
Ah, stoned, mogen stemmen. Nee ik geef nog steeds geen neukquote:Op zondag 1 december 2013 16:10 schreef Ezell het volgende:
Omdat je stoned bent. Staat in je ondertitel.
Top, want ik geef ook geen neuk.quote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah, stoned, mogen stemmen. Nee ik geef nog steeds geen neuk
Yes, maar nu ga ik verder roti makenquote:Op zondag 1 december 2013 16:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij voelt je nu ook wel thuis hier hè.
Zo lang geen tc gedaanquote:
Waar ergens woont je keuken? Ik heb honger.quote:Op zondag 1 december 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yes, maar nu ga ik verder roti maken
Nou, ik zou eerst maar even afwachten. Eerste keer dat ik het maak dus ik ben benieuwdquote:Op zondag 1 december 2013 16:14 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Waar ergens woont je keuken? Ik heb honger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |