Same herequote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat!hardlopen
lijkt wel of ik het nóg leuker vind nu ik even niet kán hardlopen![]()
Dit. En is er al meer bekend over die twee 22-jarige randdebielen?quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe gaat het herstel eigenlijk?
Pardon? Een 020-vest?quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Mine![]()
http://www.wiggle.nl/nathan-hpl-no-020-race-vest-2-litre/
Wel goed in de gaten houden, ik heb in 2010 1,5 maand met kapotte (tegen ontstoken aan) blaren op mijn hakken rondgelopen en dat was niet tof.. Ik heb mezelf eigenlijk nooit bedacht dat ik met zoiets ook naar de huisarts zou kunnen.. Ik heb er in ieder geval 2 "mooie" littekenen (standaard rode rondjes op mijn hakken) aan over gehouden. Maar het is toch nog goed gekomen met mequote:Op maandag 2 december 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Afhankelijk van het soort/type blaar .Bloedblaren schijn je heel te moeten laten, vochtblaren doorprikken.
De blaar die nu ontstoken is heb ik met rust gelaten, dat ging goed, want het was een bloedblaar. Tót de blaar dus zélf open ging..Pusblaar heb ik maar doorgeprikt, want die deed onmetelijk veel pijn. Daarna schoongemaakt, geweekt, etc. We komen er wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel, vertel...quote:Op maandag 2 december 2013 19:51 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn nieuwe project/baantje is hardlooptechnisch weer ideaaldat wordt dus weer lekker sporten deze winter
quote:Op maandag 2 december 2013 18:12 schreef hatsaflats het volgende:
PoempiedoemKwartet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sherlock heeft toch geen baard?quote:Op maandag 2 december 2013 18:03 schreef YUR het volgende:
[..]
HANDELLLLLLLLLLLLLLLLL!
* YUR zet zijn sherlockmuts op
Volgens mij moet ik gaan lopen... even al die hypere energie eruit gooien... viaduct here I come!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Beter dan een bomvest in ieder gevalquote:
als Post Hospital Emergency Care Fire Fighter moet ik me nu in houden om niet de vraag te stellen...quote:Op maandag 2 december 2013 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Pusblaar heb ik maar doorgeprikt, want die deed onmetelijk veel pijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
het schijnt, afgaande op de verhalen op FB, dat THIR met een speicale limited edition komt voor de Keplerquote:Op maandag 2 december 2013 19:41 schreef winterstorm666 het volgende:
gogo!!![]()
goed bezig!
pompons down voor de blaren van moblo![]()
en niet offtopic!
sinterklaas bedankt!!! buffje gekregen.
echt![]()
![]()
http://www.headwearwebsho(...)original-buff-104848
morgen weer lopen. naar het werk van mijn wederhelft lopen om de auto op te halen. korte afstand 5 kilometer of met een omweg 7 km. hmmm
quote:Op maandag 2 december 2013 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het schijnt, afgaande op de verhalen op FB, dat THIR met een speicale limited edition komt voor de Kepler
edit: even verder kijken dan je neus lang is.... middelste bij het onderste rijtje
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Mine![]()
http://www.wiggle.nl/nathan-hpl-no-020-race-vest-2-litre/
er waren ook wat positieve reviewsquote:Op maandag 2 december 2013 21:05 schreef Frsh het volgende:
[..]dus ik stuur jou een review van een meneer die m terugbrengt en je koopt m toch! Wat gaf de doorslag voor deze?
Enne, gefeliciteerd!
quote:Op maandag 2 december 2013 18:12 schreef hatsaflats het volgende:
PoempiedoemNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloopschoenen. Gewone schoenen boeit me dan weer niet zoveel
.
En ja, ik ga toch maar een tijdje rustig aan doen. Donderdag naar de fysio, als ze tijd hebben dan. En waarschijnlijk laat ik de schema's en de marathonplan maar even lekker voor wat het is. En gewoon lekker gaan genieten met trailen en de afstanden wat uitbouwen.
ah, dankje! die gaan op mijn verlanglijst ;-)quote:Op zondag 1 december 2013 21:56 schreef runninglinda het volgende:
[..]
http://www.hardloopaanbie(...)-active-dames/p1408/
ideale handschoenen, voor nu maar ook als het echt koud is, ze hebben nl een wind dichtte bovenkant, maar ademen ook dus geen zweethanden!
quote:Op maandag 2 december 2013 21:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice!
VerstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloopschoenen. Gewone schoenen boeit me dan weer niet zoveel
.
En ja, ik ga toch maar een tijdje rustig aan doen. Donderdag naar de fysio, als ze tijd hebben dan. En waarschijnlijk laat ik de schema's en de marathonplan maar even lekker voor wat het is. En gewoon lekker gaan genieten met trailen en de afstanden wat uitbouwen.
Net weer een best aantal hardlopers tegen gekomen, waarvan er maar 1 verlichting had, ik snap dat echt niet hoor
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ik heb ook nog geen verlichting tijdens het lopenquote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verstandig
Net weer een best aantal hardlopers tegen gekomen, waarvan er maar 1 verlichting had, ik snap dat echt niet hoor
quote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als Post Hospital Emergency Care Fire Fighter moet ik me nu in houden om niet de vraag te stellen...Waarbij 1 geen pijn is en 10 de ergst mogelijke pijn die u zich kunt voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Super dat je een reflectiehesje draagt! Dat helpt wel ietsquote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen verlichting tijdens het lopenwel een reflectievestje, en ik loop praktisch alleen over de stoep. Op 1 stuk na, maar dan loop ik tegen het verkeer in voor de zekerheid
De tering wat ging het slecht zeg. Les 13 van Evy, hakte er meteen goed in met 4 minuten lopen, daarna 2x 5. Bij de 2de x 5 minuten haakte mijn lichaam af. Last van m'n voeten, beide kuiten, heupen ... ik ben gaan lopen en naar huis gegaan.
Woensdag weer een poging
verlichting staat op m'n Sinterklaasverlanglijstjequote:Op maandag 2 december 2013 21:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Super dat je een reflectiehesje draagt! Dat helpt wel ietsMaar zeker op stukken waar je niet op de stoep loopt vind ik het niet te begrijpen dat er hardlopers zijn die zonder verlichting en in donkere kleding gaan lopen...
En zoniet, dan doe ik 'm vrijdag gewoon nog een keer, net zolang tot het wél gaatquote:En balen van je runMaar woensdag gaat het goed komen
quote:Op maandag 2 december 2013 21:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice!
Kinvaraboks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloopschoenen. Gewone schoenen boeit me dan weer niet zoveel
.
Klinkt wel goed, rustig aan doen. En goed luisteren naar wat de fysio zegt!
Ja mama..quote:Op maandag 2 december 2013 21:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kinvaraboks!
Klinkt wel goed, rustig aan doen. En goed luisteren naar wat de fysio zegt!
o'ja ik vergat dat te vragen...maar MoBlo mekkert nog steeds en onze stelregel is "als ze nog geluid maken leven ze nog... down the triage ladder...."quote:Op maandag 2 december 2013 21:38 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
[..]
Waarbij 1 geen pijn is en 10 de ergst mogelijke pijn die u zich kunt voorstellen?
Ik heb ook geen baard meerquote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vertel, vertel...
[..]
Kwartet!!!
[..]
Sherlock heeft toch geen baard?
Volgens mij moet ik gaan lopen... even al die hypere energie eruit gooien... viaduct here I come!
Dom dom dom, t begint net koud te worden.quote:
Het is niet koud, het is frshquote:Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dom dom dom, t begint net koud te worden.
Peer pressurequote:Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dom dom dom, t begint net koud te worden.
Doe jij nog mee met de Mescherbergloop op 15 december? Ik kan je ergens ophalen langs de A2 als we tussen Den Bosch en Roermond rijden?quote:Op maandag 2 december 2013 21:53 schreef streamnl het volgende:
![]()
Mijn verslag van de trail.
Het weer was top en de route ook. Elk "verhoging" die de omgeving heeft, heb ik gezien.![]()
Wel heb ik (volgens een hoop personen) 17 km gelopen ipv 15.
Ik durf mijn daadwerkelijke afstand niet te zeggen want mijn Garmin is nog steeds ter reparatie.
Persoonlijk vond ik het niet erg.
Geweldig gelopen en erg genoten. Zo zou elke loop moeten zijn.
Het shoppen op zondag was wel jammer. Maar dat heeft Jero al verteld.
In ieder geval, volgend jaar ben ik er weer bij.
Tijd 01:37 en ik was 24ste van de 75 personen
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef Frsh het volgende:
Doe jij nog mee met de Mescherbergloop op 15 december? Ik kan je ergens ophalen langs de A2 als we tussen Den Bosch en Roermond rijden?
Veranderingggggquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 20:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als Post Hospital Emergency Care Fire Fighter moet ik me nu in houden om niet de vraag te stellen...Nou, op blaren- en wondjesgebied heb ik zelden zo'n pijn gehad, zoveel spanning stond er op die blaar. Kon er met m'n vinger amper in de buurt komen. *kras*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, op blaren- en wondjesgebied heb ik zelden zo'n pijn gehad, zoveel spanning stond er op die blaar. Kon er met m'n vinger amper in de buurt komen. *kras*
Goede koffie heb je!quote:
nothing Entonox can't fix...quote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, op blaren- en wondjesgebied heb ik zelden zo'n pijn gehad, zoveel spanning stond er op die blaar. Kon er met m'n vinger amper in de buurt komen. *kras*
WD40 en ductape toch?quote:Op maandag 2 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nothing Entonox can't fix...
maar on-topic, als ik je horror stories zo lees mag ik mijzelf toch gelukkig prijzen dat ik bijna nooit last van blaren heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |