Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ajax
Wisten jullie overigens dat Ajax afgelopen dinsdag van Barcelona heeft gewonnen?
Maher leek in potentie toch een betere speler. Soms pakken die dingen gewoon goed uit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die dachten dat Duarte een dramatische aankoop was van Ajax en het laten varen van Maher een domme zet was![]()
Tja, achteraf praten is makkelijk natuurlijk, maar vooraf ook.quote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die dachten dat Duarte een dramatische aankoop was van Ajax en het laten varen van Maher een domme zet was![]()
Goed pakje ook, tettenquote:Op zondag 1 december 2013 13:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is ze goed he? Wat een topact.
Dit! Maar dan vooral omdat Cambuur drie punten moet hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vitesse moet verliezen van Cambuur
Sterker nog, Ajax was met 10 man sterker.quote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ajax
Wisten jullie overigens dat Ajax afgelopen dinsdag van Barcelona heeft gewonnen?
Mwah, ik zei vooraf al dat Duarte een goede speler was.quote:Op zondag 1 december 2013 13:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Tja, achteraf praten is makkelijk natuurlijk, maar vooraf ook.
nobuddiequote:Op zondag 1 december 2013 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
2-1.
Klaassen
Hoesen
En een of andere nobody
Ik wil eigenlijk gaan inzetten op dat ze de Champions League winnen, maar dat zal nu wel weinig meer opleveren.quote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef GGMM het volgende:
Ajax
quote:Op zondag 1 december 2013 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben aan het genieten. Ajax maar even uitgezet. Zlata op full HD
Hoi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |