quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus sexy mannen posten, godverredomme.
Leuk dat je er bent, Disaan.quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij zo boos doet, dan blijf ik nog even
Je kopje paste er zo al door?quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, maar de vagina van moems heb ik ook niet lopen spreiden voor ik eruit kwam.
Deurtje openmaken, linkerbeen naar buiten, rechterbeen naar buiten, uit de auto stappen, deurtje dicht maken en weglopen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd hoe je uitstapt dan.
Met een getrimde baard zou hij vroeger best leuk kunnen zijn geweest, maybe.quote:
Ja, ik heb geen waterhoofd.quote:
Die sociaaldemocraten aanbidden.quote:
Een grote kut heeft je moeder dan.quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, maar de vagina van moems heb ik ook niet lopen spreiden voor ik eruit kwam.
M'n autoportier is ook groot.quote:
Het is grappiger als je het minder grof en direct zegt.quote:
Verdomd, heb ik nog wat gewonnen ook.quote:Op zondag 1 december 2013 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij dat zegt, weet ik niet of ik het moet geloven.
Gefeliciteerd met je trolltrofee.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met een getrimde baard zou hij vroeger best leuk kunnen zijn geweest, maybe.
Die dan weer niet.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij zo boos doet, dan blijf ik nog even
Dan zit je toch aan de deurhendel van je auto gare VS.quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet grappig zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het is grappiger als je het minder grof en direct zegt.
HAHAHAHAAHA, hopen dat iemand die zo dogmatisch in z'n eigen wereldje verloren is nog iets leert.quote:Op zondag 1 december 2013 14:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Door te wijzen op de volkomen onzinnige dingen die je roept? Volgens mij hoort dat juist bij een discussie, hopelijk kan je er van leren
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel, Stalin was niet lelijk ofzo.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |