Blijf maar. Een beetje ratio kan geen kwaad.quote:
Alleen als je een plaatje post van een sexy man.quote:
Alleen als het de bedoeling is om een bedroevend niveau te handhaven.quote:
Haha, ik en ratio.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Blijf maar. Een beetje ratio kan geen kwaad.
Minstens 99% van Nederland is toch links? Dus allemaal geengageerd? Je komt steeds meer vast te zitten in de onzin die je uitkraamtquote:
Dus sexy mannen posten, godverredomme.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen als het de bedoeling is om een bedroevend niveau te handhaven.
Ik raak mijn auto aan, dus ik zit er al dan niet bedoeld aan.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er uitkomen is wat anders dan eraan zitten lijkt me, of betast jij ook je auto als je uitstapt?
Nou ben ik toch benieuwd hoe je uitstapt dan.quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik raak mijn auto aan, dus ik zit er al dan niet bedoeld aan.
Jij maakt je prijs weer eens meer dan waar.quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Minstens 99% van Nederland is toch links? Dus allemaal geengageerd? Je komt steeds meer vast te zitten in de onzin die je uitkraamt
Gast, je weet toch wel dat de seksualiteit van een persoon wordt bepaald door welke uitgang die is geboren?quote:
Een deurhendel heeft wel wat weg van een clitje.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er uitkomen is wat anders dan eraan zitten lijkt me, of betast jij ook je auto als je uitstapt?
Een waarom er iets uit de uitlaat druipt.quote:Op zondag 1 december 2013 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd hoe je uitstapt dan.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gast, je weet toch wel dat de seksualiteit van een persoon wordt bepaald door welke uitgang die is geboren?
Dan kun je deze vraag toch ook zelf beantwoorden.
Die raak ek nie aan nie als ek uitstap nie.quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een deurhendel heeft wel wat weg van een clitje.
Ja die mag er mee door.quote:
Graag. Want ondanks alles hou ik van jullie.quote:Op zondag 1 december 2013 14:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Alleen als het de bedoeling is om een bedroevend niveau te handhaven.
Jouw deur gaat vanzelf open?quote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die raak ek nie aan nie als ek uitstap nie.
Neuh, maar de vagina van moems heb ik ook niet lopen spreiden voor ik eruit kwam.quote:
Door te wijzen op de volkomen onzinnige dingen die je roept? Volgens mij hoort dat juist bij een discussie, hopelijk kan je er van lerenquote:Op zondag 1 december 2013 14:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jij maakt je prijs weer eens meer dan waar.
Als jij zo boos doet, dan blijf ik nog evenquote:Op zondag 1 december 2013 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee en nu moet je zeker opdonderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |