quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel, Stalin was niet lelijk ofzo.
[ afbeelding ]
Hij is ook niet lelijk nee.quote:
Ik blijf optimistquote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHA, hopen dat iemand die zo dogmatisch in z'n eigen wereldje verloren is nog iets leert.
Zou je een trio met hem en z'n vriendin doen? En ja, je moet dan ook z'n vriendin bewerken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is ook niet lelijk nee.
Op die foto wel dan, maar goed.
Ik zou wel eens zo'n kapsel willen hebben. Als het me niet bevalt, neem ik na twaalven weer een enorme bos haar.quote:Op zondag 1 december 2013 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is ook niet lelijk nee.
Op die foto wel dan, maar goed.
Het kapsel was wel een beetje gay.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou wel eens zo'n kapsel willen hebben. Als het me niet bevalt, neem ik na twaalven weer een enorme bos haar.
Maar je hebt er geen omkijken naar. In die zin is het allerminst gay.quote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het kapsel was wel een beetje gay.
Het is alleen de vraag of vrouwen ernaar omkijken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar je hebt er geen omkijken naar. In die zin is het allerminst gay.
In bepaalde uitgaansgelegenheden wel. Het is ideaal ramponeerhaar, natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 14:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of vrouwen ernaar omkijken.
http://www.encyclo.nl/begrip/Ramponerenquote:Op zondag 1 december 2013 15:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In bepaalde uitgaansgelegenheden wel. Het is ideaal ramponeerhaar, natuurlijk.
Ik bedoelde: ideaal haar om eens flink mee te ramponeren, in de betekenis die dit woord recentelijk gekregen heeft. Helemaal losgaan, weet je.quote:Op zondag 1 december 2013 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Ramponeren
Dat laat je toch niet toe.
Het wifebeater hemd ontbreekt.quote:Op zondag 1 december 2013 15:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ideaal haar om eens flink mee te ramponeren, in de betekenis die dit woord recentelijk gekregen heeft. Helemaal losgaan, weet je.
Dat vind ik dus ook altijd, maar mijn bankierskapsel is toch net een stukje makkelijker 's ochtends.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou wel eens zo'n kapsel willen hebben. Als het me niet bevalt, neem ik na twaalven weer een enorme bos haar.
Ach, nog een paar jaar en je bent er vanaf.quote:Op zondag 1 december 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook altijd, maar mijn bankierskapsel is toch net een stukje makkelijker 's ochtends.
Ik voel meer voor een kekke Adidas.quote:
Rampeneren?quote:Op zondag 1 december 2013 15:03 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik bedoelde: ideaal haar om eens flink mee te ramponeren, in de betekenis die dit woord recentelijk gekregen heeft. Helemaal losgaan, weet je.
Ja ik krijg al langzaam een monnikkenplek dus tsja.quote:Op zondag 1 december 2013 15:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach, nog een paar jaar en je bent er vanaf.
Oh dear. Slechte smaak heb je, heer Pullo.quote:Op zondag 1 december 2013 15:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik voel meer voor een kekke Adidas.
[ afbeelding ]
Nee hoor, maar in Verelendung betrachte men volledigheid.quote:Op zondag 1 december 2013 15:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dear. Slechte smaak heb je, heer Pullo.
Mooi setje ringen erbij:quote:Op zondag 1 december 2013 15:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar in Verelendung betrachte men volledigheid.
Ga nou niet zo para doen, als Voorschrift steelt jouw pensioen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:12 schreef Pokkelmans het volgende:
Mooi trouwens dat de stoere rappers die daar nog aan de mede feestgangers mee zeggen te delen dat hun vriendin hun "lala" wil groeten, en dat het "aerobic met erotiek" voor de dames een fluitje van een cent is zolang ze maar tien euro zien, tegenwoordig als Zappelin-rappers bij de NPO aan hun inkomen moeten komen.
En dan steekt het nummer nog heel leuk de draak met het feit dat Ali B door anderen is beschuldigd van het zijn van een "hard-true-man" en "een commerciële rattaplan".
Maar geen piercings.quote:Op zondag 1 december 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi setje ringen erbij:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |