Dat is dom en dan nu gaan klagen, ja, sorry hoorquote:Op zondag 1 december 2013 20:04 schreef liesje1979 het volgende:
Heel Penoza niet gevolgd dus de finale kijken is dan ook een beetje raar.
Ik klaag helemaal nergens!quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is dom en dan nu gaan klagen, ja, sorry hoor
Ik ben zelf niet zo'n fan van Hans Kraay jr.quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Om half 9 ga ik gewoon weer SBS kijken. En ik heb een kutbui.
/einde bericht
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Om half 9 ga ik gewoon weer SBS kijken. En ik heb een kutbui.
/einde bericht
Ik wel van Koosquote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo'n fan van Hans Kraay jr.
klinkt als iets wat ik zou bestellen in een Mexicaans resteaurantquote:Op zondag 1 december 2013 20:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daaag, dat gelooft echt niemand hoor.
Top serie! Gewoon beginnen met seizoen 1, is weer eens wat anders dan The Walking Dead ...quote:Op zondag 1 december 2013 20:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is. Dus misschien. En misschien = nee.
Je kan het gewoon terugkijken via uitzending gemist, ik zou het doenquote:Op zondag 1 december 2013 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal nergens!Ik heb wel begrepen dat het een goede serie is maar gewoon niet gevolgd. Veel plezier in ieder geval.
Ik zou het niet doenquote:Op zondag 1 december 2013 20:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
klinkt als iets wat ik zou bestellen in een Mexicaans resteaurant
Kan maar ik kijk niet graag dingen op mijn laptop.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan het gewoon terugkijken via uitzending gemist, ik zou het doen
Koos Spee, onwetende.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Koos, koos? Hans Kraay jr, presenteert toch alles bij SBS ?
heb je nog steeds die oude matige tv?quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan maar ik kijk niet graag dingen op mijn laptop.
Ik kan er niets aan doen, maar sinds een aflevering of 4 heb ik het een beetje gehad met dat ghnaaaarrgggg, gnooogaaahrrrrrrr, en die afvallende ledematen, zomaar opeens was het een beetje klaar.quote:Op zondag 1 december 2013 20:14 schreef sp3c het volgende:
oeh morgen weer Walking Dead
de guvner heeft een tank
ja maar dan kun je idd geen beelden naar je tv sturenquote:Op zondag 1 december 2013 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, ongeveer dezelfde als Karina. Doet het nog steeds prima.
goede grapquote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar sinds een aflevering of 4 heb ik het een beetje gehad met dat ghnaaaarrgggg, gnooogaaahrrrrrrr, en die afvallende ledematen, zomaar opeens was het een beetje klaar.
Dat lijkt me inderdaad wel handig, maar ik wacht gewoon nog even tot deze ermee op houdt.quote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar dan kun je idd geen beelden naar je tv sturen
superuitvinding is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |