Bert en Ernie?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef TLC het volgende:
And here are my votes for the Top 2000 ;
(in willekeurige volgorde)
Uit de lijst ;
Sandra - I'll never be Maria Magdalena
Stevie Wonder - I just called to say I love you
George Michael - Careless whisper
ABBA - I have a dream
Berlin - Take my breath away
Bangles - Walk like an Egyptian
Bangles - Eternal flame
Pet Shop Boys - It's a sin
The Buoys - Give up your guns
The Stranglers - Golden brown
Mary Hopkin - Those were the days
Dexy's Midnight Runners - Come on Eileen
Status Quo - In the army now
Rick Astley - Never gonna give you up
Earth Wind & Fire - Boogie wonderland
Vrije keuzes ;
Madness - House of fun
Mos Eisley - Cantina Band (Star Wars)
Bert en Ernie - lk ben een kerstbal
Rednex - Cotton Eye Joe
Village People - In the navy
Ik zeg toplijstje![]()
Met dit originele lijstje kan je ook zo meedoen aan de guilty pleasure rubriek in DWDD.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef TLC het volgende:
And here are my votes for the Top 2000 ;
(in willekeurige volgorde)
Uit de lijst ;
Sandra - I'll never be Maria Magdalena
Stevie Wonder - I just called to say I love you
George Michael - Careless whisper
ABBA - I have a dream
Berlin - Take my breath away
Bangles - Walk like an Egyptian
Bangles - Eternal flame
Pet Shop Boys - It's a sin
The Buoys - Give up your guns
The Stranglers - Golden brown
Mary Hopkin - Those were the days
Dexy's Midnight Runners - Come on Eileen
Status Quo - In the army now
Rick Astley - Never gonna give you up
Earth Wind & Fire - Boogie wonderland
Vrije keuzes ;
Madness - House of fun
Mos Eisley - Cantina Band (Star Wars)
Bert en Ernie - lk ben een kerstbal
Rednex - Cotton Eye Joe
Village People - In the navy
Ik zeg toplijstje![]()
Nee hoor. Modern Talking ontbreektquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met dit originele lijstje kan je ook zo meedoen aan de guilty pleasure rubriek in DWDD.
Dank je !quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bert en Ernie?![]()
Meest originele keuze van alle lijsten die ik tot nu toe gezien heb
en dan te bedenken dat ik Top Gun nog nooit gezien hebquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met dit originele lijstje kan je ook zo meedoen aan de guilty pleasure rubriek in DWDD.
Oh verdorie, dat doet me er aan denken dat ik The Righteous Brothers in mijn lijstje vergeten benquote:Op zondag 1 december 2013 00:28 schreef TLC het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik Top Gun nog nooit gezien heb
Fell on black days zou er inderdaad gewoon in moeten, en hoog ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is het uiteindelijk geworden...
Die keuzelijst is toch altijd wel klein geweest?quote:Op zondag 1 december 2013 02:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Fell on black days zou er inderdaad gewoon in moeten, en hoog ook.
Net even weer door de lijst met keuzes gescrolled, ik ga niet invullen dit jaar denk ik, teveel concessies door de vrij beperkte keuzelijst. Heb ook het gevoel dat er minder nummers in de voorkeuze staan, maar dat ligt wellicht aan mij??
Het origineel van Lays is beterquote:Op zondag 1 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Smiths staan er nu wel goed in.
Charlie Lownoise & Menthal Theoquote:
Tin Soldier van Small Faces met PP Arnoldquote:Op zondag 1 december 2013 11:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe heette die keuzeplaat van Spike met die donkere zangeres ook al weer?
2003 belde, ze wilden hun idee terug.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wordt tijd dat ze zo`n quiz met "gewone mensen" doen
Thanks!quote:Op zondag 1 december 2013 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tin Soldier van Small Faces met PP Arnold
Dan wordt `t tijd dat ze dat weer terug invoeren. Maar ja,dat levert natuurlijk niet zo veel kijkers op als wanneer zichzelf ontzettend leuk vindende "B"N-ers meedoenquote:Op zondag 1 december 2013 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2003 belde, ze wilden hun idee terug.
Heeft nog een FOK-er aan meegedaan.
Klopt, na 1 seizoen gingen ze over op BN-ers.quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan wordt `t tijd dat ze dat weer terug invoeren. Maar ja,dat levert natuurlijk niet zo veel kijkers op als wanneer zichzelf ontzettend leuk vindende "B"N-ers meedoen
opzich dat niet zo erg, maar die interessantemakers als diequote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, na 1 seizoen gingen ze over op BN-ers.
Eéntje maar?quote:Op zondag 1 december 2013 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2003 belde, ze wilden hun idee terug.
Heeft nog een FOK-er aan meegedaan.
1,5. Case_Kissed is niet zo heel actief.quote:
Had anderen voor ogen, maar dat is dus niet juist.quote:Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1,5. Case_Kissed is niet zo heel actief.
Ging grotendeels via de inschrijflijst van de Nationale Popquiz destijds.quote:Op zondag 1 december 2013 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had anderen voor ogen, maar dat is dus niet juist.
Kon je je destijds daarvoor inschrijven of hadden ze geronseld bij andere Pop quizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |