quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
quote:
Neequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar ik ben je minnaaaaaaaaaaaaaaaaaar
QFTquote:
Ik nietquote:
Snel, dichtkittenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:20 schreef Roburtt het volgende:
Update: het voelt niet als vertrouwd
Neequote:
De gifbeker moet leegquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snel, dichtkitten![]()
Of eh, kurk erin!
Jaquote:
jaquote:
Neequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:21 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat ik bbq fap voor een avondje, in ruil voor LB
Hihihihi noquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh ja, bbq mag 't niet weten hihi
Ik heet geen Dennisquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Dennis, ga iemand anders hosselen plx
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:25 schreef Roburtt het volgende:
Gelukt ik leef nog. Wel met een schrale anus ja.
ditquote:
Uzumaki Narutoquote:
Ik weet, blij dat de 2 weken pauze er op zitquote:
Manga volgerquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik weet, blij dat de 2 weken pauze er op zit
Ik ben er altijd. Zelfs als je denkt dat ik niet meekijk over je schouder en dan kan zien wat voor ranzige sites je opent.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
D8 dat bittrlmn me quotte maar het was bbq #sad
En dan gaf je je vriendin je w8woord. M'n ex heeft nog hyvesquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was dan weer net na mijn tijd.
Deze G is de ecktequote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tr gemacht,<--- deze is offensief
Ben ik te min?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
D8 dat bittrlmn me quotte maar het was bbq #sad
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ik volg 't pas 4 jaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Deze G is de eckte
Zal leeg voelen, na 7 jaar kijken/lezen
Mijn ex niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan gaf je je vriendin je w8woord. M'n ex heeft nog hyves!
Ik heb naruto echt al 3 keer gezien, alleen dit arc nog niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik volg 't pas 4 jaar. Ja zeker wel
!! Ik ga het niet nalezen ofzo, tweede keren zijn altijd minder.
Nee, maar BL zou ook wel 'n leuke toevoeging zijn. Wist al dat jij er was, natuurlijk ben je niet te minquote:
quote:
Je bent een e vergeten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef Beach het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, maar BL zou ook wel 'n leuke toevoeging zijn. Wist al dat jij er was, natuurlijk ben je niet te min
Bitterlemon is echt een baasquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:31 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, maar BL zou ook wel 'n leuke toevoeging zijn. Wist al dat jij er was, natuurlijk ben je niet te min
Correct. Hij snapt mij als geen ander.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bitterlemon is echt een baas
Gewoon hacken toch.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kan er niet meer op inloggen![]()
![]()
___
Zal haar wachtwoord wel aan een ander hebben gegeven
Heil Bitterlemonquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Correct. Hij snapt mij als geen ander.
Ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alsof ik kennis heb van computah
mwahquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:34 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bevestiging van mijn bestaan
Im sorry beachquote:
Glappig hèquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
muehheheehhe hehehee hehehehe
Sorryquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar gaat dit over, whatsapp?
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom likken jullie je rechteroog?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Waarom likken jullie je rechteroog?
Goed bezigquote:
quote:
Lang verhaalquote:
Feli BlueJeansquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
ONZ / Feliciteer hier HaywoodJablome
Allemaal ff feliciteren.
Geakkie XDXDquote:
Niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als jullie de tijd konden terugdraaien, naar welke dag zou je gaan & y?
Dan wil ik eerst weten of ik mezelf dan tegen kan komen, of dat ik het dan ook echt zelf ben die terug in de tijd is gegaan, want dan zou je op dat moment niet meer weten wat je in de toekomst hebt gedaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Je vervangt jezelf als het warequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst weten of ik mezelf dan tegen kan komen, of dat ik het dan ook echt zelf ben die terug in de tijd is gegaan, want dan zou je op dat moment niet meer weten wat je in de toekomst hebt gedaan natuurlijk.
Hm jawel maar ja levenservaring is toch wel belangrijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:50 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij hebt nooit spijt gehad van een keuze?
Met de kennis van nu?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je vervangt jezelf als het ware
11 september 2001 om te juichenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Klopt, maar dat kun je ook krijgen door iets te veranderenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hm jawel maar ja levenservaring is toch wel belangrijk
quote:
Lastige, ik denk dat ik ergens zo'n beetje 10 jaar geleden terug in de tijd zou willen. Brugklas, en vanaf dat moment zou ik een aantal dingen wel anders gedaan willen hebben.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lastige, ik denk dat ik ergens zo'n beetje 10 jaar geleden terug in de tijd zou willen. Brugklas, en vanaf dat moment zou ik een aantal dingen wel anders gedaan willen hebben.
Wat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zou ook wel vroeg in de ochtend op m'n verjaardag in 2002 over willen doen. Dan zou ik naar Hilversum gebeld hebben om te melden dat ze die afspraak met Pimmetje maar even af moesten zeggen, of een body double in moesten zetten.
Relnicht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pim FortuynDie is op m'n verjaardag neergeknald op 't mediapark. In 2002.
Door iemand die op m'n middelbare school zatquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pim FortuynDie is op m'n verjaardag neergeknald op 't mediapark. In 2002.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Door iemand die op m'n middelbare school zat
Maar waarom?
Waarom ik zou bellen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Door iemand die op m'n middelbare school zat
Maar waarom?
Serieusquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon, omdat anders m'n verjaardag verpest was.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon, omdat anders m'n verjaardag verpest was.
Ligt het aan de school?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat voor school was dat nou weer
Heeft er ook eentje zich opgehangen voor m'n oude school vorige week.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat voor school was dat nou weer
Ik wou net zeggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef BBQSausage het volgende:
Beetje verkeerd PI gebruik, maar goed.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heeft er ook eentje zich opgehangen voor m'n oude school vorige week.
Zegt niks over de school.
Is dat niet meer dé locatie met de grootste invloed op jequote:
Denk het nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet meer dé locatie met de grootste invloed op je? Waar je 8u/dag spendeert voor 40 wekenlang, met mensen die meer impact op jouw toekomst hebben dan jijzelf?
't Is inmiddels een jaar of 15 geleden voor mij, dus vergeef me g
Op mij echt belachelijk veelquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Heeft wel invloed op je maar zoveel? Nah
Nu misschienquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Op mij echt belachelijk veel
Ik was ook wel behoorlijk stonedquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik keek net, maar ik ben niet echt gek op jazzy muziek.
8 uur per dag, op school?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:01 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Is dat niet meer dé locatie met de grootste invloed op je? Waar je 8u/dag spendeert voor 40 weken/jaar, met mensen die meer impact op jouw toekomst hebben dan jijzelf?
't Is inmiddels een jaar of 15 geleden voor mij, dus vergeef me g
Huh? Je zit toch standaard 08.30-16.00 ofzo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
8 uur per dag, op school?
Da's tegenwoordig meer 8 uur per week.
33quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh? Je zit toch standaard 08.30-16.00 ofzo?
Rond die leeftijd zit ik ookquote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh? Je zit toch standaard 08.30-16.00 ofzo?
Lul nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Rond die leeftijd zit ik ook. Dan begin je juist alles wat tegen je is gezegd in de puberteit te herhalen in je hoofd.
quote:
't Is echt zoquote:
w0t? Op de middelbare???quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso geen volle dagen meer, af en toe zelfs maar een paar dagen in de week.
Ik ben ouder dan jij, Donnie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
't Is echt zo. Je wordt serieus gek, denk dat het me allemaal net ná de middelbare minder uitmaakte dan nu.
1040 uren in de onderbouw, 40 weken. Dus 5,2 uur per dag gemiddeldquote:
Dat lijkt me heel stugquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij, Donnie.
Ja.quote:
Plus 1 gedeeld door 2quote:
Kleine spijbelaarsquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn kinderen zitten twee dagen in de week thuis, roostervrij of iets van lerarenoverleg. De rest van de week vaak middagen vrij.
Of dat maken ze er zelf van.
Twee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kleine spijbelaarsHoeveel heb je er lopen?
a/s/l?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee.
Zo klein zijn ze niet trouwens, hebben ze van hun pa.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Ik ben dronken en kan niet rekenen.
Bierbaasquote:
Lijken op hun vaderquote:
Bloedneus?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nu heb ik een bloedneus+lachbui
Ogen en haar van jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen qua lengte.Qua looks hebben ze het van jou.
Ik moest lachenquote:
Nee.quote:
komt met de leeftijd, dan word je kwetsbaar en gaat je neus bloedenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik ben een slecht persoon
Oogkleur alleen hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moeten ze binnenkort dus ook aan de bril?
Klinkt goedquote:
Blauwquote:
Ik heb ook bruinquote:
Serieus?quote:
Blauwe ogenquote:
Ik ben bang dat dat lastig gaat worden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
kan ik ook kinderen met je krijgen?
y u no kids sex hef w * DonnieDarknoquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat lastig gaat worden.
Coolquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blauwe ogen
Wel kut dat je nu een bril hebt
Wat?quote:
beter dan lulquote:
Soms staan brillen wel cutequote:
Ahquote:
15quote:
Bij meisjes ja, bij jongens niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Soms staan brillen wel cute
FOK!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
ik kom alleen op fok! om seksuele frustraties kwijt te raken.
Bij mannen welquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bij meisjes ja, bij jongens niet.
Lieg niet plxquote:
strugglesquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
bloedneus, kan geen hfdlttr g
Bewijs hetquote:
Het kan echt leuk staan hoorquote:
Geef je fbquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
bloedneus, kan geen hfdlttr g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |