w0t? Op de middelbare???quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso geen volle dagen meer, af en toe zelfs maar een paar dagen in de week.
Ik ben ouder dan jij, Donnie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
't Is echt zo. Je wordt serieus gek, denk dat het me allemaal net ná de middelbare minder uitmaakte dan nu.
1040 uren in de onderbouw, 40 weken. Dus 5,2 uur per dag gemiddeldquote:
Dat lijkt me heel stugquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan jij, Donnie.
Ja.quote:
Plus 1 gedeeld door 2quote:
Kleine spijbelaarsquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn kinderen zitten twee dagen in de week thuis, roostervrij of iets van lerarenoverleg. De rest van de week vaak middagen vrij.
Of dat maken ze er zelf van.
Twee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kleine spijbelaarsHoeveel heb je er lopen?
a/s/l?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Twee.
Zo klein zijn ze niet trouwens, hebben ze van hun pa.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Ik ben dronken en kan niet rekenen.
Bierbaasquote:
Lijken op hun vaderquote:
Bloedneus?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Nu heb ik een bloedneus+lachbui
Ogen en haar van jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Alleen qua lengte.Qua looks hebben ze het van jou.
Ik moest lachenquote:
Nee.quote:
komt met de leeftijd, dan word je kwetsbaar en gaat je neus bloedenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ik ben een slecht persoon
Oogkleur alleen hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moeten ze binnenkort dus ook aan de bril?
Klinkt goedquote:
Blauwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |