jaquote:
Tja wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je wat te compenseren, ja?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
maar eigenlijk ook weer niet want als ze dan gaan praten dan kan ik er niet tegen
daar gaan ze meestal niet voor want ze zijn altijd zo van 'ik laat me door niemand inperken! niemand!!1!!! blablabla'quote:
Ow ja, beter snel wegtiefen ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vroeg haar eerst gewoon wie ze was, omdat het nummer van een maat van me was. Begon gelijk arrogant te doen, denkend dat het een of andere versierpoging was vermoed ik.
Snel geblokkeerdZo bijzonder was ze niet overigens. 13-in-een-dozijn-high-class-met-de-neus-in-de-lucht clubsletje
Doe dan maar een mediumquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat ik wel aan jou over
Ik kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Niet goed voor je fax, geef maar aan mij
Ik heb liever een McKroket danquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Niet goed voor je fax, geef maar aan mij
Gekkie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
maar eigenlijk ook weer niet want als ze dan gaan praten dan kan ik er niet tegen
Moderne versies van 'Altijd is Kortjakje ziek' en 'Ik zag 2 beren' ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk het Junior Songfestival.
koffie haal ik liever ergens waar ik iemand nog alles met de hand zie maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen koffie haal ik er tegenwoordig
[..]
Vind je dat normaal
whoa dat wou ik ook kijken maar ik was vergeten dat het was!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk het Junior Songfestival.
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whoa dat wou ik ook kijken maar ik was vergeten dat het was!
snel zappen
Showbiz he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.
Paar jaartjes wachten nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
Dat meisje van Oekraine is best knap. #nopedo
oh ja maar dat overzichtje is wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.
ga je nu voor de kindertjes omdat je geen legale vrouwen kan krijgen?quote:
Ik zeg dat zij nog een paar jaartjes moet wachten, lompe drolquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu voor de kindertjes omdat je geen legale vrouwen kan krijgen?
Vond je 'm lekker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
Faxie maakt al cakes met een gat erin.
Whehehehe.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
natte appeltaart zoals in Americam Piequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
Dat glazuur zag er wel nasty uit.quote:
Cake, geen taart.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
natte appeltaart zoals in Americam Pie
Hij wilde wel erg graag dat C_M het op zou eten....quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat glazuur zag er wel nasty uit.
[..]
Cake, geen taart.
Whut?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zat zo vol dat ik er niks van heb gegeten
Ik heb 'm aan Fokkers gevoerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
natte appeltaart zoals in Americam Pie
Ja het was lastig om het netjes recht op de cake te laten lopen, sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat glazuur zag er wel nasty uit.
[..]
Cake, geen taart.
Ja, zo een vieskees is het wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde wel erg graag dat C_M het op zou eten....
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?
Je hebt 'm toch wel opgemaakt zeker?
Verdorie, dan had ik 'm beter zelf mee terug kunen nemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo een vieskees is het wel.
[..]
Nee.
Tegen de tijd dat ik weer enige trek ontwikkelde liep dat ding uit zichzelf al weg.
Waarschijnlijk zat hij zondag thuis weer te rukken op de gedachtequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo een vieskees is het wel.
Mja volgende keer haal ik niks meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdorie, dan had ik 'm beter zelf mee terug kunen nemen
Hij was keilekker
Onderweg al waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat hij zondag thuis weer te rukken op de gedachte
foto?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Goeie tieten op dat songfestivalmens dat nu aan het optreden is!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssk, wat een viespeuk is het toch ook.
Knappe vrouw, he.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Goeie tieten op dat songfestivalmens dat nu aan het optreden is!
Trainen voor wat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te gaan. Trainen voor morgen. M'n eerste competitiewedstrijd dit seizoen in TilburgFijn om als reserve te staan
Toch niet zo'n kutweekend?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ready to preparty at my houseWijntje, jointje, muziekje
huh? we hebben hier toch geen zee?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te gaan. Trainen voor morgen. M'n eerste competitiewedstrijd dit seizoen in TilburgFijn om als reserve te staan
Deed je eerder geen competitie dan? Anyway, succesquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
quote:
Nicequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ready to preparty at my houseWijntje, jointje, muziekje
Ik heb nog andere hobbies hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? we hebben hier toch geen zee?
Jawel, maar dit is m'n eerste wedstrijd dit seizoen. Sinds dit jaar doe ik het rustig aan, en sta ik reservequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deed je eerder geen competitie dan? Anyway, succes
[..]'
[..]
Nice
oh poolen danquote:
Nouja. Morgen denk ik daar heel anders over dan straks..quote:
donkere krullenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezien het lied dat ze zong denk ik dat zij het is
[ afbeelding ]
maar dat weet ik niet zeker
Ah vandaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is m'n eerste wedstrijd dit seizoen. Sinds dit jaar doe ik het rustig aan, en sta ik reserve
Dat zijn geen krullen hoorquote:
oh veel plezier en succes!quote:
maar we hadden 2 jaar geleden toch al gewonnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef Fascination het volgende:
Geeft dat kuthoertje Nederland twee punten.
Dm eens terug.quote:
oh ik heb helemaal niet zo'n pop upje gekregen!quote:
Nog een dag dan is het weer voorbij hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. Morgen denk ik daar heel anders over dan straks..
Ja, maar morgen wordt voor mij wel een heeeeeeeeeeeeeele lange dagquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog een dag dan is het weer voorbij hoor
Morgen duurt langer dan de gebruikelijke 24?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar morgen wordt voor mij wel een heeeeeeeeeeeeeele lange dag
Voor mij wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Morgen duurt langer dan de gebruikelijke 24?
Meestal is het probleem van die dagen dat ze dus niet meer dan 24 uur hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Morgen duurt langer dan de gebruikelijke 24?
Whehehehequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Baggerzooi
Luxaflex verzaagt, kom ik erachter dat ie te kort is
En het feit dat ze langzaam korter worden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal is het probleem van die dagen dat ze dus niet meer dan 24 uur hebben.
Ja ja, stiekem een gluurrandje gemaakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Baggerzooi
Luxaflex verzaagt, kom ik erachter dat ie te kort is
???quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het feit dat ze langzaam korter worden.
Ja lach maar, verdommequote:
Je kan er niet onderdoor kijken dus dat scheeltquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, stiekem een gluurrandje gemaakt. [ afbeelding ]
Het gaat opvallen, geloof mij maar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ja lach maar, verdomme
Naja scheit je kan er toch niet onderdoor kijken
Ik zei niet dat het niet ging opvallen, ik zei dat je er niet onderdoor kan kijken vanaf buiten. Althans, wel er onderdoor maar er is niet echt iets zichtbaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat opvallen, geloof mij maar.
Ow ja, helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niet ging opvallen, ik zei dat je er niet onderdoor kan kijken vanaf buiten. Althans, wel er onderdoor maar er is niet echt iets zichtbaar.
Terugbrengen gaat niet meer, is al verzaagd/knipt namelijk
Dagen worden ieder jaar een beetje korter. Ook enorme aardbevingen hebben zulke effecten.quote:
Hoe werkt dat dan? Een enorme aardbeving slaat de "000-mode" wel aan van de aarde (gaat als een ballon groter en kleiner worden) maar dan zou een tijdelijke versnelling maar ook vertraging tot gevolg hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dagen worden ieder jaar een beetje korter. Ook enorme aardbevingen hebben zulke effecten.
Ik weet het fijne er niet van, daarvoor zul je iemand moeten raadplegen die meer van aardwetenschappen of natuurkunde af weet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Een enorme aardbeving slaat de "000-mode" wel aan van de aarde (gaat als een ballon groter en kleiner worden) maar dan zou een tijdelijke versnelling maar ook vertraging tot gevolg hebben.
Kun je het iets meer uitleggen?
Als de aarde kleiner wordt gaat hij sneller draaien omdat er een bepaalde draaiende energie constant gehouden moet worden. Kun je zelf ook doen door op een draaistoel te gaan zitten en dan je benen in te trekken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van, daarvoor zul je iemand moeten raadplegen die meer van aardwetenschappen of natuurkunde af weet.
Maar een grote aardbeving laat de aarde sneller door de ruimte bewegen, kennelijk door de massa te herschikken. Waarom zou er een vertraging achteraan komen? Er is toch niks dat de aarde afremt?
Maar de aarde wordt niet kleiner of groter. Verplaatsen van massa houdt niet per definitie in dat iets groter of kleiner wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de aarde kleiner wordt gaat hij sneller draaien omdat er een bepaalde draaiende energie constant gehouden moet worden. Kun je zelf ook doen door op een draaistoel te gaan zitten en dan je benen in te trekken.
Maar als hij dan groter wordt zal hij weer langzamer draaien totdat een ruststand wordt bereikt waarna er weinig is verloren.
Tijdens een sterke aardbeving wordt de aarde wel degelijk kleiner en groter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de aarde wordt niet kleiner of groter. Verplaatsen van massa houdt niet per definitie in dat iets groter of kleiner wordt.
Maar dat is geloof ik niet wat er bedoeld wordt met het verplaatsen van massa in de aarde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijdens een sterke aardbeving wordt de aarde wel degelijk kleiner en groter.
Nee, dit was gewoon puur het opwekken van een aardresonantie. Als door een subductie er een radiale aardverplaatsing is kan ik me alsnog voorstellen dat de aarde wel sneller gaat draaien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat is geloof ik niet wat er bedoeld wordt met het verplaatsen van massa in de aarde.
Dat is inderdaad wat ik er van dacht te begrijpen. Lang geleden dat ik subductie heb gelezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon puur het opwekken van een aardresonantie. Als door een subductie er een radiale aardverplaatsing is kan ik me alsnog voorstellen dat de aarde wel sneller gaat draaien.
+1quote:
Neequote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Word ook zo vrolijk van Watertornado?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is fucked up als de maandag.
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu weer met de vinger in een sodabadje.... auw
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan niet want m'n broek heb ik niet aan
En terecht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik haat niet. Ik lach je uit.
Ja. Je mond heeft niets te maken met je broek. Of wel soms?quote:
pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien he? Misschien kan hij zichzelf oraal bevredigen......quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Je mond heeft niets te maken met je broek. Of wel soms?
Straks loopt 'ie in zo'n verschrikkelijke one-piece-relax-pyjama ofzo.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien he? Misschien kan hij zichzelf oraal bevredigen......
GMTAquote:Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien he? Misschien kan hij zichzelf oraal bevredigen......
quote:Op zondag 1 december 2013 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te hard mee gevingerd
Weet ik veel. Nagelriem is ontstoken. Doet zeer dit dat
Nog nooit benen gezien?quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Straks loopt 'ie in zo'n verschrikkelijke one-piece-relax-pyjama ofzo.
Slaap zachtquote:Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
Weet je wat ik lekker ga doen?
Slapen. Daar ben ik nou echt aan toe![]()
![]()
Slaap lekker![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 1 december 2013 00:13 schreef LovelyLady het volgende:
Weet je wat ik lekker ga doen?
Slapen. Daar ben ik nou echt aan toe![]()
![]()
Slaap lekker![]()
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 1 december 2013 01:41 schreef PeuRac het volgende:
Thuistoch nog langer vol gehouden dan ik had verwacht.
Heb al de hele dag last van mn ogen. In de schemering gaat het gelukkig wel beter
Vanmiddag/begin van de avond met een vriendin gehangen, gegeten en ff naar de bar en daarna een housewarming waar ik niet zo'n zin in had. Omdat mn ogen zo'n pijn deden dat ik ze nauwelijks nog open kon houden.quote:
Ah oke, dat is niet erg prettig neequote:Op zondag 1 december 2013 01:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanmiddag/begin van de avond met een vriendin gehangen, gegeten en ff naar de bar en daarna een housewarming waar ik niet zo'n zin in had. Omdat mn ogen zo'n pijn deden dat ik ze nauwelijks nog open kon houden.
Dat zou kunnen jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
Oeh nu kan ik wel Faxie morgen gaan bespieden
Een sabbatical, ken veel mensen die er een moord voor willen doen.quote:
quote:
Voelde best raar om de duer achter me dicht te trekken en de nog aanwezige collega's gedag te zeggen..quote:Op zondag 1 december 2013 01:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een sabbatical, ken veel mensen die er een moord voor willen doen.
Maar snap dat het onvrijwillig een stuk minder fijn is.
Nope, merk dat ik nu ook weer last krijg.quote:Op zondag 1 december 2013 01:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke, dat is niet erg prettig nee
Snap ik, dat is altijd raar op zo'n laatste werkdag.quote:Op zondag 1 december 2013 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Voelde best raar om de duer achter me dicht te trekken en de nog aanwezige collega's gedag te zeggen..
Mja dat is altijd wel apartquote:Op zondag 1 december 2013 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Voelde best raar om de duer achter me dicht te trekken en de nog aanwezige collega's gedag te zeggen..
Ontstoken oog ofzo?quote:Op zondag 1 december 2013 01:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, merk dat ik nu ook weer last krijg.
Als dit zo blijft, ga ik maandag maar ff naar de dokter
Waarschijnlijk wel ja, dat zei die vriendin iig, mn ogen schijnen hard en rood te zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 02:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat is altijd wel apart
[..]
Ontstoken oog ofzo?
Dat klinkt als een ontstoken oogquote:Op zondag 1 december 2013 02:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, dat zei die vriendin iig, mn ogen schijnen hard en rood te zijn.
Inderdaad, is erg kut. Morgen maar de hele dag de gordijnen dicht en wanneer ik t nodig heb, mn scherm minder fel. Heb ik nu ook.quote:
Nu is het toch wel donker buitenquote:Op zondag 1 december 2013 02:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, is erg kut. Morgen maar de hele dag de gordijnen dicht en wanneer ik t nodig heb, mn scherm minder fel. Heb ik nu ook.
Morgen naar de Autosalonquote:Op zondag 1 december 2013 02:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu is het toch wel donker buiten
Zou eigenlijk niet weten wat je tegen een ontstoken oog kunt doen.
Hmm, morgen koopzondag.... toch nog even kijken of ik een langere luxaflex kan vinden
Klopt, rijden was ook best prettig nu, veel fijner dan vanmiddag.quote:Op zondag 1 december 2013 02:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu is het toch wel donker buiten
Zou eigenlijk niet weten wat je tegen een ontstoken oog kunt doen.
Hmm, morgen koopzondag.... toch nog even kijken of ik een langere luxaflex kan vinden
Kan ik me voorstellen ja. Hmm ja hopen dat het snel beter wordtquote:Op zondag 1 december 2013 02:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, rijden was ook best prettig nu, veel fijner dan vanmiddag.
Ik weet het verder ook niet eigenlijkdenk antibiotica of zo? Hoor het maandag wel als het dan niet al minder is iig.
is dat niet voor wanneer je er iets in gekregen hebt?quote:Op zondag 1 december 2013 02:22 schreef Faxie het volgende:
Spoelen met gekookt (en afgekoeld, duh) water
Nee hoor, ook om schoon te maken bij ontsteking.quote:Op zondag 1 december 2013 02:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is dat niet voor wanneer je er iets in gekregen hebt?
Mogguh.quote:
Not surprisedquote:Op zondag 1 december 2013 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.
Ik moest vanochtend googlen om te zien wie dat was.
En dan de manier waaropquote:
Truste.quote:Op zondag 1 december 2013 09:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan de manier waarop. Karma ofzoiets
. Wel erg voor de familie enzo
.
Ik ga slapen, mijn weekend is zojuist begonnen. Donderdag weer werken.
Waarom? Wat deed hij?quote:Op zondag 1 december 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in mijn joggingbroek nasrcde supermarkt gegaan![]()
Ik behoor nu tot het tokkietuig.
En ik had een gast op zijn bek willen slaan... wat een lul
Vertel.quote:Op zondag 1 december 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Spanning, senstatiequote:Op zondag 1 december 2013 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
Hij ging tekeer tegen zijn zoontje....quote:
Bluh zo iemand verdient inderdaad een tik!!quote:Op zondag 1 december 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij ging tekeer tegen zijn zoontje....
Maar ach gelukkig had hij een sicpack bier bij zich kon hij zich vast b weer rustig drinken
Ugh, some peoplequote:Op zondag 1 december 2013 10:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij ging tekeer tegen zijn zoontje....
Maar ach gelukkig had hij een sicpack bier bij zich kon hij zich vast b weer rustig drinken
‘Fast and Furious’ actor Paul Walker dead after car crashquote:
Ik had al zo'n vermoeden dat je zoiets zou zeggenquote:Op zondag 1 december 2013 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Zonde... weer een lekker ding minder op de wereld
Ik loop wel een keer extra langs hoorquote:Op zondag 1 december 2013 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Zonde... weer een lekker ding minder op de wereld
Nou het is toch zoquote:Op zondag 1 december 2013 10:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je zoiets zou zeggen
oh pleasequote:Op zondag 1 december 2013 10:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik loop wel een keer extra langs hoor
Misschien, als ik vrouw was geweest dat ik het wel met je eens had geweestquote:
Alsof je als man een andere man niet knap kan vindenquote:Op zondag 1 december 2013 10:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien, als ik vrouw was geweest dat ik het wel met je eens had geweest
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof je als man een andere man niet knap kan vinden
quote:Op zondag 1 december 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
En dan keihard hommo roepen![]()
Dat zou ik dan wel weer doen
Zeker weten?quote:Op zondag 1 december 2013 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij ben ik vrijdag gevallen.
Ik heb een blauwe bips en het doet pijn!
Ik weet niet veel meer van vrijdagnachtquote:
Een stukje bevestiging van haar stelling waar ze ongetwijfeld geen enkele behoefte aan heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
En dan keihard balen dat ie hommo isquote:Op zondag 1 december 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
En dan keihard hommo roepen![]()
Dat zou ik dan wel weer doen
Turk?quote:
Whahaha zo'n foute opmerkingquote:
Ghehequote:
LOL, dat is het eerste wat je kooptquote:Op zondag 1 december 2013 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
Godver, tot 3x toe peper en zout vergeten te kopen. Gelukkig is het koopzondag vandaag
.
Ik las t op 9gagquote:
Die reed vast geen 50 als ik de foto's zo zie. Vooral treurig voor de dochter die hij achterlaat, denk ik dan.quote:
Oh ja, jij doet graag kleine meisjes hequote:
Hij zat er nog naast ook, reed niet eens zelfquote:Op zondag 1 december 2013 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die reed vast geen 50 als ik de foto's zo zie. Vooral treurig voor de dochter die hij achterlaat, denk ik dan.
Niet luisteren naar die onzin Faxie!quote:Op zondag 1 december 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met lieve meisjes moet je lief doen Faxie
Lief raken danquote:Op zondag 1 december 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
Met lieve meisjes moet je lief doen Faxie
Ziet er cute uit.quote:
Waarom toch dat altijd en eeuwige gezeik over leeftijd.quote:
Zo klein is haar voorgevel niet andersquote:Op zondag 1 december 2013 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, jij doet graag kleine meisjes he
Pics van je zusjequote:Op zondag 1 december 2013 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja, jij doet graag kleine meisjes he
Goedemorgen kaneel, lekker geslapen kaneel?quote:Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er cute uit.
[..]
Waarom toch dat altijd en eeuwige gezeik over leeftijd.
Er komen 12-jarige de disco binnen omdat mensen die ervoor betaald worden om minderjarigen te weren het niet kunnen zien.
Er zitten kinderen in de brugklas die er gvd ouder uitzien dan ik.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Volgens mij moet jij wel blij zijn dat je twee jongens hebtquote:Op zondag 1 december 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen kaneel, lekker geslapen kaneel?
I dont give a fuck kaneel. Ik zeg wat ik denk.
quote:Op zondag 1 december 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]Heeft zij de goede of de slechte genen gekregen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat dat als moeder ook wel anders is.quote:Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij wel blij zijn dat je twee jongens hebt
Ik zou een oogje dichtknijpen in het laatste geval, denk ik. Dat richt makkelijker met een geweer.quote:Op zondag 1 december 2013 11:55 schreef Royco1 het volgende:
Ik denk dat dat als moeder ook wel anders is.
Als vader ga je samen een biertje drinken, en heel triomfantelijk kijken als hij op zijn 15e met een lekker ding de trap af komt.
Als je 15 jarige dochter de trap af komt met 1 of andere kutpuber ga je heel anders kijken.
Mocht ik ooit perongeluk kinderen krijgen, dan hoop ik echt niet dat het een dochter is, ik zou echt zo'n vader als in Bad Boys 2 wordenquote:Op zondag 1 december 2013 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat als moeder ook wel anders is.
Als vader ga je samen een biertje drinken, en heel triomfantelijk kijken als hij op zijn 15e met een lekker ding de trap af komt.
Als je 15 jarige dochter de trap af komt met 1 of andere kutpuber ga je heel anders kijken.
Jongens durven meer, hard rijden op brommers, drinken, experimenteren meer met drugs..quote:Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij wel blij zijn dat je twee jongens hebt
Ja ik weet welke scene je bedoelt jaquote:Op zondag 1 december 2013 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mocht ik ooit perongeluk kinderen krijgen, dan hoop ik echt niet dat het een dochter is, ik zou echt zo'n vader als in Bad Boys 2 worden![]()
Btw, hadden we het hier laatst niet over houten dildo's? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)houten-dildo-s.dhtml
Jongens doen vooral zichtbare dingen heb ik altijd het idee. Meisjes doen dingen meer stiekem.quote:Op zondag 1 december 2013 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongens durven meer, hard rijden op brommers, drinken, experimenteren meer met drugs..
Ja heel blij. Voor elk geslacht valt wel wat voor te zeggen
oh wauwquote:Op zondag 1 december 2013 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mocht ik ooit perongeluk kinderen krijgen, dan hoop ik echt niet dat het een dochter is, ik zou echt zo'n vader als in Bad Boys 2 worden![]()
Btw, hadden we het hier laatst niet over houten dildo's? http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)houten-dildo-s.dhtml
Gezellig samen zijn brommer opvoeren, en aan zijn auto klotenquote:Op zondag 1 december 2013 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jongens durven meer, hard rijden op brommers, drinken, experimenteren meer met drugs..
Ja heel blij. Voor elk geslacht valt wel wat voor te zeggen
Er zijn altijd uitzonderingenquote:Op zondag 1 december 2013 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jongens doen vooral zichtbare dingen heb ik altijd het idee. Meisjes doen dingen meer stiekem.
Ik snap trouwens wel waarom ze dildo's is gaan maken, gezien hoe ze eruit zietquote:
Normaal gesproken wel jaquote:
Vast een of ander raar plaatje:{quote:
Hij reed zelf niet eens, maar goed. Blijft tragisch.quote:Op zondag 1 december 2013 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die reed vast geen 50 als ik de foto's zo zie. Vooral treurig voor de dochter die hij achterlaat, denk ik dan.
Waarschijnlijk nog geen 1 goede pik gehadquote:Op zondag 1 december 2013 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap trouwens wel waarom ze dildo's is gaan maken, gezien hoe ze eruit ziet
Idd. En ik heb er geen verstand van, maar is de dildo niet een beetje vreemd van vorm?quote:Op zondag 1 december 2013 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog geen 1 goede pik gehad![]()
Ze zijn allemaal verschillend...quote:Op zondag 1 december 2013 12:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idd. En ik heb er geen verstand van, maar is de dildo niet een beetje vreemd van vorm?
Ze zeggen dat wijsheid met de jaren komt. Ik merk er weinig van.quote:Op zondag 1 december 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen kaneel, lekker geslapen kaneel?
I dont give a fuck kaneel. Ik zeg wat ik denk.
Is goed hoor mopquote:Op zondag 1 december 2013 12:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat wijsheid met de jaren komt. Ik merk er weinig van.
Maak daarvan wat je wilt.
Meer dan ik denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal verschillend...
Dus geen idee
Zolang het voor haar werkt
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zondag 1 december 2013 12:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Pak je kans om mij goed voor lul te zetten nu het nog kanNo joke
Straks ga je met een bomvest rondlopen?quote:Op zondag 1 december 2013 12:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Pak je kans om mij goed voor lul te zetten nu het nog kanNo joke
quote:Op zondag 1 december 2013 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Straks ga je met een bomvest rondlopen?
Heel eerlijk, wat had je dan verwacht?quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is maar goed dat de Autosalon niet zo duur bleek qua entree..
Weer wat kunnen klussen vandaag?quote:
Alleen goedkope auto-tjes nu met de crisis?quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is maar goed dat de Autosalon niet zo duur bleek qua entree..
De RAI heeft tenminste nog echt iets te bekijken voor een goeie ronde van een paar uur.. Hier in Ahoy was het 1 hal met kunst, sieraden en wat oudere auto's en dingen..quote:Op zondag 1 december 2013 15:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel eerlijk, wat had je dan verwacht?
Ik ging al jaren niet naar de RAI zonder vrijkaarten, omdat ik de entree geen cent waard vond.
Wat was de entree?quote:Op zondag 1 december 2013 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De RAI heeft tenminste nog echt iets te bekijken voor een goeie ronde van een paar uur.. Hier in Ahoy was het 1 hal met kunst, sieraden en wat oudere auto's en dingen..
En dan 1 hal waar de rest stond.. Ik miste veel merken, zoals Alfa, Porche etc.. De Amerikanen waren alleen vertegenwoordigd door Pietersen US Cars hier uit Rotterdam, hadden geen eigen merk stands etc..
Aan de deur 14,50 via internet 12 euro.. Maar ik kreeg van iemand een internet kaartje in m'n hand gestopt "hier, ik heb er eentje over m'n vrouw is toch niet mee gegaan"quote:
Mooiquote:Op zondag 1 december 2013 15:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aan de deur 14,50 via internet 12 euro.. Maar ik kreeg van iemand een internet kaartje in m'n hand gestopt "hier, ik heb er eentje over m'n vrouw is toch niet mee gegaan"
Dus uiteindelijk was het voor mij nog gratis ook![]()
Was brakquote:Op zondag 1 december 2013 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja
Want ik snap het niet: 'nu het nog kan'
Zelfs 100% tuning trekt meer publiek en heeft meer te zienquote:Op zondag 1 december 2013 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooidie 12 euro was het nooit waard geweest als ik het zo hoor
Vond de naam ook al wat overdreven "Autosalon Rotterdam"
Ander soort publiek he.quote:Op zondag 1 december 2013 15:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zelfs 100% tuning trekt meer publiek en heeft meer te zien
Maar goed, wel wat mooie plaatjes gemaakt.. M'n vader de Subaru BRZ en de Toyota GT86 laten zien.. Het eerste wat hij zei: "Dat zijn gewoon dezelfde toch?"
Maar goed, m'n vader is gevallen voor de Ford B-Max geloof ik![]()
Ja heb de te korte luxaflex vervangen voor een lange, moet er nu nog 2 op maat.maken en ophangen. Kut werk is dat zegquote:
Je bent niet de enige die het niet snapt. Alsof ie over een x aantal uur dood gaatquote:Op zondag 1 december 2013 15:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja
Want ik snap het niet: 'nu het nog kan'
Is waardeloos idd, heb je geen gordijnen dan?quote:Op zondag 1 december 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja heb de te korte luxaflex vervangen voor een lange, moet er nu nog 2 op maat.maken en ophangen. Kut werk is dat zeg
Dan nog, het was iig minder dan verwacht wel..quote:
Nope, bewust niet gedaan gezien als ik gordijnen neem, de ramen aan de zijkanten al voor een halve meter bedekt zijn, omdat ik geen stuk muur naast de ramen heb.quote:Op zondag 1 december 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is waardeloos idd, heb je geen gordijnen dan?
Ik rij liever naar Essen, Frankfurt oid.quote:Op zondag 1 december 2013 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, het was iig minder dan verwacht wel..
2015 wellicht weer een AutoRAI lees ik net.. Maarja..
Hmm, je kan ook gordijnen uit 2 delen nemen, en dan een smal en een breed deel, met het smalle deel aan de muur zijde. Maar snap je keuze welquote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, bewust niet gedaan gezien als ik gordijnen neem, de ramen aan de zijkanten al voor een halve meter bedekt zijn, omdat ik geen stuk muur naast de ramen heb.
Essen Motorshow wil ik ook nog eens heen ja, schijnt geniaal te zijn volgens m'n paquote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij liever naar Essen, Frankfurt oid.
Is het ookquote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Essen Motorshow wil ik ook nog eens heen ja, schijnt geniaal te zijn volgens m'n pa
En het is vlakbij, 2,5u rijden voor jou vermoed ik.quote:Op zondag 1 december 2013 16:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Essen Motorshow wil ik ook nog eens heen ja, schijnt geniaal te zijn volgens m'n pa
En het is nuquote:Op zondag 1 december 2013 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En het is vlakbij, 2,5u rijden voor jou vermoed ik.
Hmm, dat is wel geinig, ff nieuwe perskaart regelen morgen.quote:
Links zit een muur, rechts staat nog een raamquote:Op zondag 1 december 2013 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, je kan ook gordijnen uit 2 delen nemen, en dan een smal en een breed deel, met het smalle deel aan de muur zijde. Maar snap je keuze wel
Ik ga vrijdag denk ik.. met de trein waarschijnlijk.. kost me dan 70 euro ongeveer.. Ik heb niet zo'n emissie sticker nog op de Honda..quote:Op zondag 1 december 2013 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel geinig, ff nieuwe perskaart regelen morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |