jaquote:
Tja wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je wat te compenseren, ja?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
maar eigenlijk ook weer niet want als ze dan gaan praten dan kan ik er niet tegen
daar gaan ze meestal niet voor want ze zijn altijd zo van 'ik laat me door niemand inperken! niemand!!1!!! blablabla'quote:
Ow ja, beter snel wegtiefen ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vroeg haar eerst gewoon wie ze was, omdat het nummer van een maat van me was. Begon gelijk arrogant te doen, denkend dat het een of andere versierpoging was vermoed ik.
Snel geblokkeerdZo bijzonder was ze niet overigens. 13-in-een-dozijn-high-class-met-de-neus-in-de-lucht clubsletje
Doe dan maar een mediumquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat ik wel aan jou over
Ik kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Niet goed voor je fax, geef maar aan mij
Ik heb liever een McKroket danquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Niet goed voor je fax, geef maar aan mij
Gekkie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
maar eigenlijk ook weer niet want als ze dan gaan praten dan kan ik er niet tegen
Moderne versies van 'Altijd is Kortjakje ziek' en 'Ik zag 2 beren' ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk het Junior Songfestival.
koffie haal ik liever ergens waar ik iemand nog alles met de hand zie maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen koffie haal ik er tegenwoordig
[..]
Vind je dat normaal
whoa dat wou ik ook kijken maar ik was vergeten dat het was!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk het Junior Songfestival.
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whoa dat wou ik ook kijken maar ik was vergeten dat het was!
snel zappen
Showbiz he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.
Paar jaartjes wachten nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
Dat meisje van Oekraine is best knap. #nopedo
oh ja maar dat overzichtje is wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.
ga je nu voor de kindertjes omdat je geen legale vrouwen kan krijgen?quote:
Ik zeg dat zij nog een paar jaartjes moet wachten, lompe drolquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu voor de kindertjes omdat je geen legale vrouwen kan krijgen?
Vond je 'm lekker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
Faxie maakt al cakes met een gat erin.
Whehehehe.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
natte appeltaart zoals in Americam Piequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
Dat glazuur zag er wel nasty uit.quote:
Cake, geen taart.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
natte appeltaart zoals in Americam Pie
Hij wilde wel erg graag dat C_M het op zou eten....quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat glazuur zag er wel nasty uit.
[..]
Cake, geen taart.
Whut?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zat zo vol dat ik er niks van heb gegeten
Ik heb 'm aan Fokkers gevoerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
natte appeltaart zoals in Americam Pie
Ja het was lastig om het netjes recht op de cake te laten lopen, sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat glazuur zag er wel nasty uit.
[..]
Cake, geen taart.
Ja, zo een vieskees is het wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde wel erg graag dat C_M het op zou eten....
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?
Je hebt 'm toch wel opgemaakt zeker?
Verdorie, dan had ik 'm beter zelf mee terug kunen nemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo een vieskees is het wel.
[..]
Nee.
Tegen de tijd dat ik weer enige trek ontwikkelde liep dat ding uit zichzelf al weg.
Waarschijnlijk zat hij zondag thuis weer te rukken op de gedachtequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo een vieskees is het wel.
Mja volgende keer haal ik niks meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdorie, dan had ik 'm beter zelf mee terug kunen nemen
Hij was keilekker
Onderweg al waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat hij zondag thuis weer te rukken op de gedachte
foto?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Goeie tieten op dat songfestivalmens dat nu aan het optreden is!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssk, wat een viespeuk is het toch ook.
Knappe vrouw, he.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Goeie tieten op dat songfestivalmens dat nu aan het optreden is!
Trainen voor wat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te gaan. Trainen voor morgen. M'n eerste competitiewedstrijd dit seizoen in TilburgFijn om als reserve te staan
Toch niet zo'n kutweekend?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ready to preparty at my houseWijntje, jointje, muziekje
huh? we hebben hier toch geen zee?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
Tijd om te gaan. Trainen voor morgen. M'n eerste competitiewedstrijd dit seizoen in TilburgFijn om als reserve te staan
Deed je eerder geen competitie dan? Anyway, succesquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Faxie het volgende:
quote:
Nicequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ready to preparty at my houseWijntje, jointje, muziekje
Ik heb nog andere hobbies hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
huh? we hebben hier toch geen zee?
Jawel, maar dit is m'n eerste wedstrijd dit seizoen. Sinds dit jaar doe ik het rustig aan, en sta ik reservequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deed je eerder geen competitie dan? Anyway, succes
[..]'
[..]
Nice
oh poolen danquote:
Nouja. Morgen denk ik daar heel anders over dan straks..quote:
donkere krullenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gezien het lied dat ze zong denk ik dat zij het is
[ afbeelding ]
maar dat weet ik niet zeker
Ah vandaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, maar dit is m'n eerste wedstrijd dit seizoen. Sinds dit jaar doe ik het rustig aan, en sta ik reserve
Dat zijn geen krullen hoorquote:
oh veel plezier en succes!quote:
maar we hadden 2 jaar geleden toch al gewonnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef Fascination het volgende:
Geeft dat kuthoertje Nederland twee punten.
Dm eens terug.quote:
oh ik heb helemaal niet zo'n pop upje gekregen!quote:
Nog een dag dan is het weer voorbij hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja. Morgen denk ik daar heel anders over dan straks..
Ja, maar morgen wordt voor mij wel een heeeeeeeeeeeeeele lange dagquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog een dag dan is het weer voorbij hoor
Morgen duurt langer dan de gebruikelijke 24?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar morgen wordt voor mij wel een heeeeeeeeeeeeeele lange dag
Voor mij wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Morgen duurt langer dan de gebruikelijke 24?
Meestal is het probleem van die dagen dat ze dus niet meer dan 24 uur hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Morgen duurt langer dan de gebruikelijke 24?
Whehehehequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Baggerzooi
Luxaflex verzaagt, kom ik erachter dat ie te kort is
En het feit dat ze langzaam korter worden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal is het probleem van die dagen dat ze dus niet meer dan 24 uur hebben.
Ja ja, stiekem een gluurrandje gemaakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
Baggerzooi
Luxaflex verzaagt, kom ik erachter dat ie te kort is
???quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het feit dat ze langzaam korter worden.
Ja lach maar, verdommequote:
Je kan er niet onderdoor kijken dus dat scheeltquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja, stiekem een gluurrandje gemaakt. [ afbeelding ]
Het gaat opvallen, geloof mij maar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ja lach maar, verdomme
Naja scheit je kan er toch niet onderdoor kijken
Ik zei niet dat het niet ging opvallen, ik zei dat je er niet onderdoor kan kijken vanaf buiten. Althans, wel er onderdoor maar er is niet echt iets zichtbaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat opvallen, geloof mij maar.
Ow ja, helaas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het niet ging opvallen, ik zei dat je er niet onderdoor kan kijken vanaf buiten. Althans, wel er onderdoor maar er is niet echt iets zichtbaar.
Terugbrengen gaat niet meer, is al verzaagd/knipt namelijk
Dagen worden ieder jaar een beetje korter. Ook enorme aardbevingen hebben zulke effecten.quote:
Hoe werkt dat dan? Een enorme aardbeving slaat de "000-mode" wel aan van de aarde (gaat als een ballon groter en kleiner worden) maar dan zou een tijdelijke versnelling maar ook vertraging tot gevolg hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dagen worden ieder jaar een beetje korter. Ook enorme aardbevingen hebben zulke effecten.
Ik weet het fijne er niet van, daarvoor zul je iemand moeten raadplegen die meer van aardwetenschappen of natuurkunde af weet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Een enorme aardbeving slaat de "000-mode" wel aan van de aarde (gaat als een ballon groter en kleiner worden) maar dan zou een tijdelijke versnelling maar ook vertraging tot gevolg hebben.
Kun je het iets meer uitleggen?
Als de aarde kleiner wordt gaat hij sneller draaien omdat er een bepaalde draaiende energie constant gehouden moet worden. Kun je zelf ook doen door op een draaistoel te gaan zitten en dan je benen in te trekken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het fijne er niet van, daarvoor zul je iemand moeten raadplegen die meer van aardwetenschappen of natuurkunde af weet.
Maar een grote aardbeving laat de aarde sneller door de ruimte bewegen, kennelijk door de massa te herschikken. Waarom zou er een vertraging achteraan komen? Er is toch niks dat de aarde afremt?
Maar de aarde wordt niet kleiner of groter. Verplaatsen van massa houdt niet per definitie in dat iets groter of kleiner wordt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als de aarde kleiner wordt gaat hij sneller draaien omdat er een bepaalde draaiende energie constant gehouden moet worden. Kun je zelf ook doen door op een draaistoel te gaan zitten en dan je benen in te trekken.
Maar als hij dan groter wordt zal hij weer langzamer draaien totdat een ruststand wordt bereikt waarna er weinig is verloren.
Tijdens een sterke aardbeving wordt de aarde wel degelijk kleiner en groter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de aarde wordt niet kleiner of groter. Verplaatsen van massa houdt niet per definitie in dat iets groter of kleiner wordt.
Maar dat is geloof ik niet wat er bedoeld wordt met het verplaatsen van massa in de aarde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijdens een sterke aardbeving wordt de aarde wel degelijk kleiner en groter.
Nee, dit was gewoon puur het opwekken van een aardresonantie. Als door een subductie er een radiale aardverplaatsing is kan ik me alsnog voorstellen dat de aarde wel sneller gaat draaien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat is geloof ik niet wat er bedoeld wordt met het verplaatsen van massa in de aarde.
Dat is inderdaad wat ik er van dacht te begrijpen. Lang geleden dat ik subductie heb gelezen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon puur het opwekken van een aardresonantie. Als door een subductie er een radiale aardverplaatsing is kan ik me alsnog voorstellen dat de aarde wel sneller gaat draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |