jaquote:
Tja wie zal het zeggen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je wat te compenseren, ja?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
maar eigenlijk ook weer niet want als ze dan gaan praten dan kan ik er niet tegen
daar gaan ze meestal niet voor want ze zijn altijd zo van 'ik laat me door niemand inperken! niemand!!1!!! blablabla'quote:
Ow ja, beter snel wegtiefen ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vroeg haar eerst gewoon wie ze was, omdat het nummer van een maat van me was. Begon gelijk arrogant te doen, denkend dat het een of andere versierpoging was vermoed ik.
Snel geblokkeerdZo bijzonder was ze niet overigens. 13-in-een-dozijn-high-class-met-de-neus-in-de-lucht clubsletje
Doe dan maar een mediumquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat ik wel aan jou over
Ik kan het wel hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Niet goed voor je fax, geef maar aan mij
Ik heb liever een McKroket danquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
Niet goed voor je fax, geef maar aan mij
Gekkie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
maar eigenlijk ook weer niet want als ze dan gaan praten dan kan ik er niet tegen
Moderne versies van 'Altijd is Kortjakje ziek' en 'Ik zag 2 beren' ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk het Junior Songfestival.
koffie haal ik liever ergens waar ik iemand nog alles met de hand zie maken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen koffie haal ik er tegenwoordig
[..]
Vind je dat normaal
whoa dat wou ik ook kijken maar ik was vergeten dat het was!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:10 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk het Junior Songfestival.
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whoa dat wou ik ook kijken maar ik was vergeten dat het was!
snel zappen
Showbiz he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.
Paar jaartjes wachten nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:16 schreef Fascination het volgende:
Dat meisje van Oekraine is best knap. #nopedo
oh ja maar dat overzichtje is wel genoeg hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al de optredens zijn al geweest, maar puntentelling komt nog. Veel gaylords in de dop.
ga je nu voor de kindertjes omdat je geen legale vrouwen kan krijgen?quote:
Ik zeg dat zij nog een paar jaartjes moet wachten, lompe drolquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ga je nu voor de kindertjes omdat je geen legale vrouwen kan krijgen?
Vond je 'm lekker?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
Faxie maakt al cakes met een gat erin.
Whehehehe.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
natte appeltaart zoals in Americam Piequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
Dat glazuur zag er wel nasty uit.quote:
Cake, geen taart.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
natte appeltaart zoals in Americam Pie
Hij wilde wel erg graag dat C_M het op zou eten....quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat glazuur zag er wel nasty uit.
[..]
Cake, geen taart.
Whut?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zat zo vol dat ik er niks van heb gegeten
Ik heb 'm aan Fokkers gevoerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
natte appeltaart zoals in Americam Pie
Ja het was lastig om het netjes recht op de cake te laten lopen, sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat glazuur zag er wel nasty uit.
[..]
Cake, geen taart.
Ja, zo een vieskees is het wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde wel erg graag dat C_M het op zou eten....
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Whut?
Je hebt 'm toch wel opgemaakt zeker?
Verdorie, dan had ik 'm beter zelf mee terug kunen nemenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo een vieskees is het wel.
[..]
Nee.
Tegen de tijd dat ik weer enige trek ontwikkelde liep dat ding uit zichzelf al weg.
Waarschijnlijk zat hij zondag thuis weer te rukken op de gedachtequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zo een vieskees is het wel.
Mja volgende keer haal ik niks meer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdorie, dan had ik 'm beter zelf mee terug kunen nemen
Hij was keilekker
Onderweg al waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat hij zondag thuis weer te rukken op de gedachte
foto?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Goeie tieten op dat songfestivalmens dat nu aan het optreden is!
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssk, wat een viespeuk is het toch ook.
Knappe vrouw, he.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
Goeie tieten op dat songfestivalmens dat nu aan het optreden is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |