Die is mooi inderdaadquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
Deze heb ik grijs gedraaid in het buitenland, werd er altijd semi emotioneel en heimwee-achtig van.
Ja moest er wel een traantje bij pinken aan de andere kant van de planeet zolang. Maar dat heb ik nog steeds wel eigenlijk, in hart en nieren ben ik gewoon Noord-Hollander, m'n geboortestekkie.quote:
Ik had dat altijd als ik gevlogen had en dan in de auto zat op weg naar huis over de A4, dan dacht ik: he ik ben weer thuis, lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja moest er wel een traantje bij pinken aan de andere kant van de planeet zolang. Maar dat heb ik nog steeds wel eigenlijk, in hart en nieren ben ik gewoon Noord-Hollander, m'n geboortestekkie.
Elke keer dat ik in Amsterdam kom, of Alkmaar, of door de polders rijd dan voel ik me simpelweg thuis.
Westside! Westside!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja moest er wel een traantje bij pinken aan de andere kant van de planeet zolang. Maar dat heb ik nog steeds wel eigenlijk, in hart en nieren ben ik gewoon Noord-Hollander, m'n geboortestekkie.
Elke keer dat ik in Amsterdam kom, of Alkmaar, of door de polders rijd dan voel ik me simpelweg thuis.
Dat heb ik altijd al bij de ruzie voor het instappen van de bus naar P3.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had dat altijd als ik gevlogen had en dan in de auto zat op weg naar huis over de A4, dan dacht ik: he ik ben weer thuis, lekker
Haha. Die bus is wel erg ja. Iedereen met zijn koffer tegen je aan en dringen, stel dat je hem mistquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al bij de ruzie voor het instappen van de bus naar P3.
Precies, vorige keer dat ik terug kwam op Schiphol ging ik voor een ander staan (was geen plek meer) en kreeg meteen ruzie met die gozer achter me. Lekker weer terug in Nederland dacht ik, nog geen kwartier terug in het kikkerland en weer lekker ouderwets kankeren op elkaar meteen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha. Die bus is wel erg ja. Iedereen met zijn koffer tegen je aan en dringen, stel dat je hem mist
Waarom? Ze hebben fastlanes en lounges, dat kan je van de rest van Nederland niet zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
gewoon niet vanaf schiphol vliegen, das super lame
Wel lekker dichtbij voor mij he? En het vliegveld is niks mis mee verder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef sp3c het volgende:
gewoon niet vanaf schiphol vliegen, das super lame
omdat iedereen er altijd druk zit te doen en ruzie zit te maken en omdat het in Amsterdam is natuurlijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom? Ze hebben fastlanes en lounges, dat kan je van de rest van Nederland niet zeggen.
Grote maatschappijen vliegen ook niet internationaal vanaf de rest, dan moet ik alsnog overstappen in Amsterdam.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat iedereen er altijd druk zit te doen en ruzie zit te maken en omdat het in Amsterdam is natuurlijk
Wel extreem groot, maar alles is wel goed aangegeven dus ben er nog niet verdwaaldquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lekker dichtbij voor mij he? En het vliegveld is niks mis mee verder.
Heb jij weer he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:53 schreef sp3c het volgende:
1 keer vanaf schiphol gevlogen
bagage verdwenen
vanaf Eindhoven vliegt een vrij behoorlijke, vliegt de hele wereld over en je hoeft niet overstappen nix maar verwacht geen nootjes tijdens de vluchtquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Grote maatschappijen vliegen ook niet internationaal vanaf de rest, dan moet ik alsnog overstappen in Amsterdam.
Dat laatste zou dus voor mij al meer dan genoeg reden zijn niet vanaf daar te vliegen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
vanaf Eindhoven vliegt een vrij behoorlijke, vliegt de hele wereld over en je hoeft niet overstappen nix maar verwacht geen nootjes tijdens de vlucht
je mag niet eens mee tenzij de marechaussee je het land uit wil zettenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laatste zou dus voor mij al meer dan genoeg reden zijn niet vanaf daar te vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |