quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
Je hoofd 5 minuten onder water houden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand tips om van die vervelende verkoudheid af te komen? #durftevragen
je hoofd van je romp scheiden helpt ook wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hoofd 5 minuten onder water houden.
doe in een pannetje, een gesneden ui, twee tenen gesneden knoflook, een flinke theelepel sambal, dat met boter een beetje bakken tot het nog net niet bruin begint te kleuren, halve liter water erbij, boullionblokje, tien minuten laten doorkoken en opeten, alles komt losquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
Iemand tips om van die vervelende verkoudheid af te komen? #durftevragen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef Barcaconia het volgende:
OP die ik gemaakt kon hebben [14.gif]
Zeker weer Feiertag in Duitschlandquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
@Lexxxxx: je site is weer eens niet vooruit te branden
Daar kan nooit veel/groot ongedierte in zitten. Of ben je zo bang uitgevallenquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:33 schreef densmee het volgende:
Volgende keer die foto graag in een spoiler, wie weet wat voot ongedierte er nog allemaal in dat haar zit
Bij een evt. sollicitatie gaat dat ding er natuurlijk af. Of hij moet volgroeid zijn tot een prachtige, volle, sierlijke baard. En dan sluit ik afscheren nog niet uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Beperk de mogelijkheid op een baan nog meer.
didn't work.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hoofd 5 minuten onder water houden.
welke? heb met beide problemen iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
@Lexxxxx: je site is weer eens niet vooruit te branden
UWV gaat geen baan voor je vinden he?quote:Op zondag 1 december 2013 01:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij een evt. sollicitatie gaat dat ding er natuurlijk af. Of hij moet volgroeid zijn tot een prachtige, volle, sierlijke baard. En dan sluit ik afscheren nog niet uit.
Maar nu probeert de meneer die mij aan het werk helpt eerst het UWV te overtuigen mij een ander soort uitkering te geven. Daar schiet ik financieel niets mee op, maar voor een werkgever is het voordeliger.
Zo heeft die pluk haar wel een paar maanden de tijd om een baard te worden. Als dat al lukt ...
Feierabend heet dat toch??quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zeker weer Feiertag in Duitschland
Blog op alexmiedema.nl, duurt een seconde of 10quote:Op zondag 1 december 2013 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
welke? heb met beide problemen idd
dan deed ie het ten minst evenquote:Op zondag 1 december 2013 11:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Feierabend heet dat toch??
[..]
Blog op alexmiedema.nl, duurt een seconde of 10
Tijd voor een nieuwe host, weet niet welke je nu zit?quote:Op zondag 1 december 2013 11:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan deed ie het ten minst evenis om te janken de laatste tijd
dat zei ik ook al tegen mn neef die de site beheert, maar daar was ie het niet zo mee eens... Terwijl er verder op de server vooral zijn webshops staan, is op dit moment voor hem dus ook niet HEEL handig dat die telkens traag en down zijnquote:Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe host, weet niet welke je nu zit?
tijd voor wat goed en vast ook nog op te voeren als bedrijfskostenquote:Op zondag 1 december 2013 11:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zei ik ook al tegen mn neef die de site beheert, maar daar was ie het niet zo mee eens... Terwijl er verder op de server vooral zijn webshops staan, is op dit moment voor hem dus ook niet HEEL handig dat die telkens traag en down zijn
Feierabend = klaar met werken (einde van de dag).quote:
Ah juistquote:Op zondag 1 december 2013 12:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Feierabend = klaar met werken (einde van de dag).
Feiertag = feestdag. En die zijn er nogal wat in DL.
* Alfisti wijst naar ome Lexxxxx en tante Anniequote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef daNpy het volgende:
Ook als "alles in die Hose geht" is het vaak Feierabend
Ja I know, maar die liggen nog in bed ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 12:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti wijst naar ome Lexxxxx en tante Annie
Dat zijn de reserve Duitsers hier
quote:Op zondag 1 december 2013 12:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja I know, maar die liggen nog in bed ofzo
Ja ligt gewoon in bed jongequote:
Nu ben ik dat met opzet gaan kijkenquote:Op zondag 1 december 2013 12:21 schreef Alfisti het volgende:
Bij het eerste filmpje moet Anne 2:20 tot 2:32 even overslaan.
Ik ookquote:
Je mag eigenlijk pas doorrijden als je 100% zeker bent dat er geen gewonden zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 13:22 schreef .Neovo. het volgende:
Als degene voor mij de vangrail kust, ben ik dan ook verplicht om zoiets door te geven? Want ik zie in het filmpje sommige netjes stoppen, andere gaan weer verder.
Even vanaf hier lezen (en ook echt even verder lezen): PTA / Touristen Fahrten (Nürburgring) deel 4quote:Op zondag 1 december 2013 13:22 schreef .Neovo. het volgende:
Tsja, gelukkig alleen blikschade bij de meeste gevalletjes. Toch wel zuur. Ik hoef i.i.g. niet thuis te komen als ik met mijn autootje een smakker maak op de Ring.![]()
.
Als degene voor mij de vangrail kust, ben ik dan ook verplicht om zoiets door te geven? Want ik zie in het filmpje sommige netjes stoppen, andere gaan weer verder.
Linkje?quote:Op zondag 1 december 2013 18:15 schreef .Neovo. het volgende:
Zo herkenbaar.
Ik ben eens in een teletubbie pak naar een kinderdisco geweest. Daarna als 'mezelf', en die kids heel enthousiast zeggen dat de teletubbies er waren.![]()
Hiervan staat een filmpje op YouTube
quote:
sinds afgelopen maandag ben ik weer in NL en vor mij begon het 5 minuten terug dacht ik, maar het uploaden lukt niet echt dus ik denk dat t nog ff op zich laat wachtenquote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
In Nederland begon het weekend gisteren al.
Mwaoah, ook pas ergens halverwege de middagquote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
In Nederland begon het weekend gisteren al.
'Het weekend' is de vrije tijd die je tussen werkweken hebt, en dus geldt een gewerkte zaterdag niet als 'weekend'quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef Anne het volgende:
Njet. Dat jullie moeten werken, betekent niet dat het weekend niet begonnen is.
eensch, tevens, weekends zijn voor ambtenaren en kantoormenschenquote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Het weekend' is de vrije tijd die je tussen werkweken hebt, en dus geldt een gewerkte zaterdag niet als 'weekend'
Nee, het staat voor "weekeinde" en het zijn de 2 dagen waarop de meeste mensen vrij hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Het weekend' is de vrije tijd die je tussen werkweken hebt, en dus geldt een gewerkte zaterdag niet als 'weekend'
Wat een onzinquote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
eensch, tevens, weekends zijn voor ambtenaren en kantoormenschen
Een beetje loodgieter zorgt ervoor dat dat niet hoeftquote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
In mijn telefoon kan ik zelf aangeven op welke dag de week begint![]()
En een beetje loodgieter klust gewoon bij op zaterdag
en heeft storingsdienst op zondagquote:Op zondag 1 december 2013 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
In mijn telefoon kan ik zelf aangeven op welke dag de week begint![]()
En een beetje loodgieter klust gewoon bij op zaterdag
Kwestie van vraag en aanbod meestal. Loodgieters willen ook wel eens op vakantiequote:Op zondag 1 december 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Een beetje loodgieter zorgt ervoor dat dat niet hoeft.
scherpquote:
als de brievenbus opeens vol zit moet die op zondag leeg gemaakt worden?quote:Op zondag 1 december 2013 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat hebben een hoop 'kantoormensen' ook.
Uhuh. Ga jij nou maar weer boompjes hakken.quote:Op zondag 1 december 2013 20:52 schreef densmee het volgende:
[..]
als de brievenbus opeens vol zit moet die op zondag leeg gemaakt worden?
die rekeningen en reclames mogen ze houdenquote:Op zondag 1 december 2013 20:57 schreef Anne het volgende:
Nee, hakken. Anders kunnen we geen post maken wat de brievenbus moet vullen op zaterdag of zondag.
Dan mag je wel eens opschieten. Je hebt nog 30 dagen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef densmee het volgende:
Bomen zijn niet onuitputtelijk dus we gaan weer 50000 nieuwe planten dit jaar
De rekeningen vooralquote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
die rekeningen en reclames mogen ze houden
per dag een groot gat graven en daar 10000 boompjes in planten. Massagraf maar dan omgekeerdquote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan mag je wel eens opschieten. Je hebt nog 30 dagen.
stuur je hem nu voor straf naar Flora en Fauna?quote:Op zondag 1 december 2013 21:05 schreef Anne het volgende:
Jullie met jullie rare jaren en weekenden.
ik denk dat ik met mijn nieuwe ding niet hoef t rekenen op vrije weekenden tussen april en oktober, en de rest van de maanden ook minder dan de helftquote:Op zondag 1 december 2013 20:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een onzin. Loodgieters (ik noem maar wat) hebben ook gewoon vrij op zaterdag en zondag.
En als je naar Duitsland gaat verhuizen, mag je de vrijdagmiddag ook nog even meerekenen, aangezien het meeste om 2 of 4 uur dicht zit.
Klopt, dat was ook niet het plan.quote:Op zondag 1 december 2013 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
UWV gaat geen baan voor je vinden he?
het industrieterrein, duhuhquote:Op maandag 2 december 2013 09:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zwaai even als je langs het industrieterrein rijdt
Waar moet je heen dan?
Tja,leuk is anders. Dat zijn van die dingen die je hoopt elke ochtend niet tegen te komen.quote:Op maandag 2 december 2013 09:17 schreef Anne het volgende:
En daar gaat wéér mijn net bijeen gesprokkelde beetje spaargeld.
Ik ben deze kutzooi echt kotsbeu![]()
![]()
!!%^!@%$!
Tuig bij jullie door de straat?quote:Op maandag 2 december 2013 09:17 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
!!%^!@%$!
Aai, dat is behoorlijk kut. Zo blijf je bezig. Is er weer opzet in het spel of was dit een "ongelukje".quote:Op maandag 2 december 2013 09:17 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
!!%^!@%$!
aan de a7 of de haven? Ik zit aan de a7.quote:Op maandag 2 december 2013 09:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het industrieterrein, duhuhzwaai maar naar de zwarte cordoba met BIG truck en nurburgringsticker
A7 noord, zuid en haven geweest. En een bijzonder fijne bespreking gehadquote:Op maandag 2 december 2013 10:27 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
aan de a7 of de haven? Ik zit aan de a7.
Huh? Welk ander forum?quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef daNpy het volgende:
Spiegel afgetrapt?
Las het op een ander forum ook al.
Kutjeugd
Als jij als laatste thuis komt en als eerste weg gaat is er toch geen probleem?quote:Op maandag 2 december 2013 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
Niet afgetrapt, gereden denk ik, we wonen aan een redelijk smalle straat waar uiteraard redelijk stevig door wordt gereden. Je kunt er wel met 2 auto's langs elkaar, maar tis krap, zeker als er een geparkeerde tweety staat. Mijn auto staat doorgaans op de oprit, 2 past ook, maar dan hebben we elke dag autoschaak, want ik kom doorgaans als laatste thuis, en ga weer als eerste weg.
We kunnen wel ruilen, dan zet ik de mijne voortaan wel voor de deur, maar op de oprit moet je heel krap parkeren ivbm overpad.
Misschien is het te verhalen via het waarborgfonds, maar ik geloof dat het alleen maar het glas is wat stuk is, dus een hoop gedoe en gezeik met aangiftes voor een paar tientjes.
klopt inderdaad, maar 2 auto's op de oprit is lastig, dan wordt het heeeeel krap voor degenen die ook gebruik maken van de oprit, en die moeten er meestal met een viedz langs, dus dan zie je de bui meteen alweer hangen heahquote:Op maandag 2 december 2013 13:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als jij als laatste thuis komt en als eerste weg gaat is er toch geen probleem?In Übach klap ik de spiegels trouwens in, kan dat bij de nieuwere generatie niet meer? voorkant Ibiza en Cordoba is toch identiek?
![]()
Ja, dat ken ik wel, als ik de auto iets te ver naar rechts zet klaagt de buuf ook dat ze over steentjes moet fietsen ipv tegelsquote:Op maandag 2 december 2013 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
klopt inderdaad, maar 2 auto's op de oprit is lastig, dan wordt het heeeeel krap voor degenen die ook gebruik maken van de oprit, en die moeten er meestal met een viedz langs, dus dan zie je de bui meteen alweer hangen heah
Ik mag toch hopen dat het niet regelmatig gaat gebeuren dat er een spiegel vanaf wordt gereden, want dan komen er digitale maatregelen, legaal of niet, dat boeit me dan geen kont..
Mja, op zich is het klagen bij ons wel terecht, want 2 achterburen hebben recht van overpad.quote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel, als ik de auto iets te ver naar rechts zet klaagt de buuf ook dat ze over steentjes moet fietsen ipv tegels
Katapult een optie?quote:Op maandag 2 december 2013 16:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja, op zich is het klagen bij ons wel terecht, want 2 achterburen hebben recht van overpad.
Een ander forum, was ook bij iemand anders in de straat gebeurd..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh ik heb ook een boekhouder nodigquote:Op maandag 2 december 2013 19:52 schreef Paladijn het volgende:
Dat kun je beter aan Lipje's eega vragen
Jaloezie?quote:Op maandag 2 december 2013 09:17 schreef Anne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
!!%^!@%$!
Boekhouden voor dummies + wat in excel kunnen knutselen bespaart je geld tenzij je aardige sommen per maand binnenkrijgt of exotische dingen doet...quote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh ik heb ook een boekhouder nodig
Nieuwegein, mutsquote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef daNpy het volgende:
Of die kraan die omgevallen is in Nijmegen oid?
en een paar duizend inwonersquote:
hoef je nog niet bij mijn eega te zijn. Die is belastingadviseusequote:Op maandag 2 december 2013 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh ik heb ook een boekhouder nodig
ik verstuur op 1 (of 2) januari mn eerste factuur, dat is de datum dat ik van start ga officieel. nuttige sites e.d. zijn altijd welkom!quote:Op maandag 2 december 2013 20:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Boekhouden voor dummies + wat in excel kunnen knutselen bespaart je geld tenzij je aardige sommen per maand binnenkrijgt of exotische dingen doet...
Ik neem aan dat je al aangifte over een kwartaal hebt gedaan dit jaar? Voor jou moet het niet al te ingewikkeld zijn qua inkomsten met alles in euro'sAlleen uitgaven/aftrekposten is wat moeizaam. Als je wat nuttige sites wilt weten moet je me maar even pmen of mailen.
ook goedquote:Op maandag 2 december 2013 21:49 schreef lipje het volgende:
[..]
hoef je nog niet bij mijn eega te zijn. Die is belastingadviseuse
quote:
Ik kon/kan mobiel niet reageren (versturen knop doet niks), maar ik wilde zeggen:quote:
ik werk buiten, daar gaat dat dingegie niet veel aan verhapstukkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vind je? koop anders onderstaand voor je ruimte.( niet dus want het is een hype ding
)
[ afbeelding ]
Morgen trouwens.
verfbrander op batterijen in je broek!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik werk buiten, daar gaat dat dingegie niet veel aan verhapstukken![]()
er staan hier verwarmde containers in de put, goed zatquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verfbrander op batterijen in je broek!
Ruil dat ding in voor een BX. Dan zal jaloezie de oorzaak niet zijn van dat soort akkefietjes.quote:Op maandag 2 december 2013 13:33 schreef Anne het volgende:
En het is waarschijnlijk inderdaad alleen maar het glas (15 euro), hoop ik.
Voor zover ik kon zien zag ik verder geen schade aan de deur.. Wel ranzigheid/modder.
Volgens mij moet ik een nummerplaat met "pechauto" aanschaffen ofzo.
Moet ik ook nog doen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef .Neovo. het volgende:
Joepie, belastingaangifte doen.
Krijg geld terug![]()
Ik zou niet weten waarom de oorzaak jaloezie zou zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 04:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ruil dat ding in voor een BX. Dan zal jaloezie de oorzaak niet zijn van dat soort akkefietjes.
Geeft niet, je bent toch stout geweest.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn kachel is er even uit omdat ik de huiskamer verbouw. Net nu... kan Sinterklaar vannacht niet mijn huiskamer in
Misschien kun je bij de IKEA solliciteren daar. Oh nee, dat kan niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
Een tripje Spanje zou ook niet verkeerd zijn
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 19:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Echt wel. Je hebt nog geen leuk topic in PTA geopend dit jaar.
Hoe exporteer ik mijn auto naar Spanje-topic zeker?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Dan toch maar naar Spanje, dan heb ik ook weer tijd om na te denken over een leuk topic.
Ik heb voorlopig wel genoeg gehad van importeren en exporteren van mijn autoquote:Op woensdag 4 december 2013 19:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe exporteer ik mijn auto naar Spanje-topic zeker?
OP waardige postquote:Op woensdag 4 december 2013 20:17 schreef Alfisti het volgende:
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is een Alfa Romeo.
in Bels is hij er pas overmorgenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn kachel is er even uit omdat ik de huiskamer verbouw. Net nu... kan Sinterklaar vannacht niet mijn huiskamer in
hij woont niet in holland, maar in Nederlandquote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt wat gemist! Barca is alweer ff terug in Holandia.
Nope. Daar krijgt ze echt nog niks van mee!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:17 schreef Anne het volgende:
Gaan de papa's morgen verplicht Sinterklaas vieren? lipje? Duvel?
Ik ook niet, maar dan weet je wel zeker dat in de toekomst dat NIET de oorzaak zal zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 10:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom de oorzaak jaloezie zou zijn.
zaterdag al gevierd. Het uitpakken van de kado's was interessanter dan de kadootjes zelf. De nichtjes beleefden de dag van hun leven.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nope. Daar krijgt ze echt nog niks van mee!
woont ie weer bij paps en mams?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij hebt wat gemist! Barca is alweer ff terug in Holandia.
Beetje een overdreven maatregel voor een iets wat in de toekomst eventueel zou kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dan weet je wel zeker dat in de toekomst dat NIET de oorzaak zal zijn
"Ik moet een BX zitten terwijl die andere mensen in de straat wel in degelijke auto's rijdenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom de oorzaak jaloezie zou zijn.
serious request jonguh! sinds maandag al allemaal mediaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:59 schreef Paladijn het volgende:
Er stond ook een NOS tv wagen bij het station, is er wat gebeurd of zitten er vanavond diepte-interviews met treingangers in het journaal?
There I fixed it for you.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"Ik moetmag een BX zitten terwijl die andere mensen in de straat welook in degelijke auto's rijden![]()
![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:05 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn woordvoerder heeft al gesproken dus ik hoef niets meer te zeggen.
Bij mij maakt dat niet zo veel uit, maar ik kan me voorstellen dat jij niet wilt dat iedereen zomaar weet wie jij IRL bent.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Lief toch, dat je privé gegevens ongevraagd openbaar neergezet worden?
Nee, inderdaad, de eerste die vertelt dat ik Alex Miedema ben sla ik op zn bekquote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij mij maakt dat niet zo veel uit, maar ik kan me voorstellen dat jij niet wilt dat iedereen zomaar weet wie jij IRL bent.
Dan moet je wel eerst weten waar ik woon.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, de eerste die vertelt dat ik Alex Miedema ben sla ik op zn bek
gevondenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
2de hint: je bent al ooit langs mijn huis gereden, want ik heb een foto daarvan op jouw website gezien.
Maar je bent wel rijk ?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Maargoed, brandstof is er om verbruikt te worden, ik ben geen greenpeace hippie.
Je bent zo rijk als je je voelt.quote:
"ja, sorry dat ik er pas om 17.00 ben, ik moest met de bus vandaag "quote:Op donderdag 5 december 2013 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Zou nogal een eind rijden zijn iedere ochtend.
ik voel mn ballen, wat een rijkdomquote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je bent zo rijk als je je voelt.
Kan je met je gevoel ook brandstof betalen ?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je bent zo rijk als je je voelt.
Ik heb daar wel eens morfine voor gekregen. Dat was echt fantastisch !quote:Op donderdag 5 december 2013 19:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik voel mn ballen, wat een rijkdom
Even in mijn portemonnee voelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Kan je met je gevoel ook brandstof betalen ?
En ? Zit er nog wat gevoel in je portemonnee ? Of zal je toch echt met geld moeten betalen ?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even in mijn portemonnee voelen.
Ik voel een rijkdom waarmee ik een volle tank kan betalenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
En ? Zit er nog wat gevoel in je portemonnee ? Of zal je toch echt met geld moeten betalen ?
Was dit zo'n gevoelige informatie?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Lief toch, dat je privé gegevens ongevraagd openbaar neergezet worden?
Mooi hèquote:Op donderdag 5 december 2013 07:16 schreef lipje het volgende:
[..]
zaterdag al gevierd. Het uitpakken van de kado's was interessanter dan de kadootjes zelf. De nichtjes beleefden de dag van hun leven.
Zo'n.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo'ne goeie hebben wij nog niet gehad.
quote:
en ook voor je blikje?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:05 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn woordvoerder heeft al gesproken dus ik hoef niets meer te zeggen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:05 schreef .Neovo. het volgende:
Wie gaat er mee trampolinespringen?Wat een boefjes, dat ze'm daar neergegooid hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Ik ben niet zo gevoelig.quote:
Zo'ne goeie opmerking.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:50 schreef Anne het volgende:
Barca vindt zo'ne ook goed in die zin. Denk ik.
ja vooral Aafke die bang is voor de treinquote:
zit een doekje in het ringetjequote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat een boefjes, dat ze'm daar neergegooid hebben!
U is nie zone gevoelig?quote:
Zo'ne vreemde post.quote:
Haha, wat is het, een Brio trein?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ja vooral Aafke die bang is voor de trein, maar wel met de rest van de spoorbaan wil spelen
nee Duploquote:
Ik heb mijn Brio trein ooit in duurzame bruikleen gegeven, ben benieuwd of ie daar nog op zolder ligt. De dochter des huizes is inmiddels tweedejaars studente in Utrecht.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:21 schreef lipje het volgende:
[..]
nee Duplo
Die Briotreinen zijn nog verrekte duur ook
en passen op de Ikea en Hema setjes
is zeker leuk aan te kledenquote:
ach ja dat is een eend ui elkaar trekken, en dan niet meer op kunnen bouwen ook ...quote:
Yes, al rond half 8. Ik had bedacht er morgen ook nog van te kunnen eten, maar dat gaat hem niet worden!quote:
was het gezellig?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Yes, al rond half 8. Ik had bedacht er morgen ook nog van te kunnen eten, maar dat gaat hem niet worden!
Sinds wanneer doen kabouters een steengrillen?quote:
Hier ligt het nog steeds, ondanks de regen zelfs.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
De laatste sneeuw doe ik zag was vanmorgen om half 6 tot aan Venlow, daarna werd het droog en tot een uurtje of half 12 heeft zelfs de zon volop geschenen. Nu is het aan het betrekken, we gaan het zien
Whehe. Joe wur checking jor meel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
http://www.diks.nl/auto-n(...)euw+kentekenbewijs-2
Op de weg is het er af gereden en geregendquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:27 schreef Sounddragon het volgende:
Tis wel dik donkergrijs hier, maar nog geen spatje of vlokje gezien de hele dag.
Ik hoop dat het geen puinzooi is op de snelweg straks; heeeelemaal geen zin an.
Ben jij al 18 dan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:18 schreef Anne het volgende:
En ik had een knurft van de vriendeloterij aan de deur die denkt dat ik nog geen 18 ben.
En dan 'gratis' een lot uitdelen zonder verdere haken en ogen. Uhuh, ik heb even zelf het blaadje doorgelezen en je wordt dus gewoon automagisch lid, tenzij je opzegt.
Doei! (en dan nog zeggen "Ow, je bent een van de weinige die het niet wilt" -> er wonen bijna alleen maar bejaarden om ons heen, die trappen wel in die mooie praatjes van je ja, met je "Nee hoor! Geen verdere consequenties!").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |