Eerst nog de nieuwjaarsduikquote:
Vooral leuk om op tv naar te kijken, met een warme chocomelk in je klauwenquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooral leuk om op tv naar te kijken, met een warme chocomelk in je klauwen![]()
Stijve tepels van dat koude water
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Vooral leuk om op tv naar te kijken, met een warme chocomelk in je klauwen![]()
Stijve tepels van dat koude water
Precies, veel beter!quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik krijg het al koud als ik er aan denk.
Op 1 januari naar het schansspringen kijken daarentegen
Oh ja, natuurlijk.quote:
RTquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk blijft #DeMint hier wel rondhangen.
#teamminthy
RTFTquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
#teamminthy
Gezellig, tong.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef tong80 het volgende:
Ik ben om 19.00 uur naar Langs de Lijn.
Maar jullie zullen me hier vaker gaan zien. Was leuk vanmiddag.
Wederzijds Tongquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef tong80 het volgende:
Nu is mijn leven compleet met een eigen team. Ik voel mij een Johannesquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
#teamminthy
Top!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:43 schreef tong80 het volgende:
Mooi zo, Minthy.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu is mijn leven compleet met een eigen team. Ik voel mij een Johannes
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi zo, Minthy.
Je wordt zeer gewaardeerd.
Een ode aan Bronson.quote:
Noesje is blij dat wolfje blij wordt van die gekleurde posts en eet vol vreugd een paar mandarijntjesquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie een mooi kleurtje bij diverse posts in dit topic
wolfje is blij daarom
wolfje heeft ook een hertog jan in zijn hand #swag
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie een mooi kleurtje bij diverse posts in dit topic
wolfje is blij daarom
wolfje heeft ook een hertog jan in zijn hand #swag
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Noesje is blij dat wolfje blij wordt van die gekleurde posts en eet vol vreugd een paar mandarijntjes![]()
#yolo
Saaie huishoud-avond en ik ben nogal snel blijquote:
nja, het merendeel wat ik kan inpakken is wel ingepakt. keuken en electronica moeten nog. zit nog met pc en monitor. geen doos waar dat in past. misschien maar gewoon lopend vervoeren in een grote shopperquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Saaie huishoud-avond en ik ben nogal snel blij![]()
Hoe gaat het met inpakken?
1 uit de koeling van de jumbo. met salami. was lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef wolfrolf het volgende:
ROCKJEN!!!
Ik ben vergeten te vragen welke pizza jij gisteren had
Mooi! Kan je geen karretje regelen daarvoor?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, het merendeel wat ik kan inpakken is wel ingepakt. keuken en electronica moeten nog. zit nog met pc en monitor. geen doos waar dat in past. misschien maar gewoon lopend vervoeren in een grote shopper
[..]
1 uit de koeling van de jumbo. met salami. was lekker
wat voor karretje? ik heb mijn shopper die ik kan gebruiken, maar ik ga kijken of het in zo'n grote boodschappentas past. ach, komt wel goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi! Kan je geen karretje regelen daarvoor?
Gewoon zo'n plat karretje met een duw/trekbeugel, geen idee of het een naam heeftquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat voor karretje? ik heb mijn shopper die ik kan gebruiken, maar ik ga kijken of het in zo'n grote boodschappentas past. ach, komt wel goed
mm, zou niet weten waar ik die vandaan zou moeten halen.....maar komt vast goed allemaalquote:Op zondag 1 december 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon zo'n plat karretje met een duw/trekbeugel, geen idee of het een naam heeft
beetje laat....Kletsmeisjequote:
het wordt weer magischquote:
Dat ik een vooruitziende blik had kan je niet ontkennen Pienquote:
Hai Roflquote:Op zondag 1 december 2013 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ik een vooruitziende blik had kan je niet ontkennen Pien
Haaaii neosj0nquote:
Arme jijquote:Op zondag 1 december 2013 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Haaaii neosj0n
ik moet sinterklaasgedicht(en) gaan schrijven vandaag
FFffuuuuuuuuuuuuuu
ah, jij begrijpt hemquote:Op zondag 1 december 2013 11:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik heb 'm hier net al aangeslingerd
.
quote:Op zondag 1 december 2013 11:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ik een vooruitziende blik had kan je niet ontkennen Pien
toppertjequote:
als ze haar bek houdt wel jaquote:
Self-Inflicted is het oneens met je.quote:
Je UI is kapot.quote:
Nee.quote:
Domien vast.quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef rubbereend het volgende:
was er überhaupt iemand op de afterparty?
Klopt. Ik kende die hele knakker niet maar dankzij Facebook/iedereen die berichten deelt heb ik 26 pagina's bij kunnen lezen over hem.quote:Op zondag 1 december 2013 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
Wattefak
Paul Walker (Fast & Furious) is overleden in een auto ongeluk op 40 jarige leeftijd.
Heftig!
quote:Op zondag 1 december 2013 12:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt. Ik kende die hele knakker niet maar dankzij Facebook/iedereen die berichten deelt heb ik 26 pagina's bij kunnen lezen over hem.
Oei?quote:
Gaat hij de updates doen? En Timur dan?quote:
quote:
Ik vind het wel een geldige vraag, maar hij reageert niettwitter:NLRolf twitterde op zondag 01-12-2013 om 12:39:55@Domien Draag je dan ook een grote bril? reageer retweet
Michiel = TV updatesquote:Op zondag 1 december 2013 12:59 schreef remcoP het volgende:
[..]
Gaat hij de updates doen? En Timur dan?
Redactie sport?quote:
Pas 3 maandenquote:Op zondag 1 december 2013 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Redactie sport?
Ik heb niet erg opgelet, sinds wanneer is dat? Gefeliciteerd!
1 september.quote:Op zondag 1 december 2013 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Redactie sport?
Ik heb niet erg opgelet, sinds wanneer is dat? Gefeliciteerd!
Ah, dan hoor ik hem gelukkig niet vaak.quote:Op zondag 1 december 2013 13:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Michiel = TV updates
Domien = radioverslag op het plein
Want?quote:Op zondag 1 december 2013 13:17 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ah, dan hoor ik hem gelukkig niet vaak.
Mjah ik weet niet eigenlijk, als ie er de hele dag staat doet ie dat vast niet voor 3x per dag ofzo.quote:Op zondag 1 december 2013 13:21 schreef remcoP het volgende:
[..]
Zo vaak schakelen ze toch niet over naar het plein?
Nou ja, we zullen zien. Waarschijnlijk komt WAT EEN SFEER, WAT EEN SFEER wel een keer voorbij.quote:Op zondag 1 december 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet eigenlijk, als ie er de hele dag staat doet ie dat vast niet voor 3x per dag ofzo.
Is het niet op TV dan wel in een tweet.quote:Op zondag 1 december 2013 13:26 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nou ja, we zullen zien. Waarschijnlijk komt WAT EEN SFEER, WAT EEN SFEER wel een keer voorbij.
http://seriousrequest.3fm(...)-3fm-serious-requestquote:Op zondag 1 december 2013 13:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Domien doet het toch al voor het derde jaar? Heeft ook zijn eigen jingle.
Domien heeft ook een jingle.quote:Op zondag 1 december 2013 13:31 schreef JDude het volgende:
Paul heeft een "plein-jingle", maar die zit aan de andere kant van het glas dit jaar.
Jawel, deed ook verslag op het plein samen met Tjitse als hulpje. Deelde toen ook Chocomel uit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm(...)-3fm-serious-request
Vorig jaar iig niet.
Dan is me dat helemaal niet bijgeblevenquote:Op zondag 1 december 2013 13:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Jawel, deed ook verslag op het plein samen met Tjitse als hulpje. Deelde toen ook Chocomel uit.
Pot.quote:
Herman.quote:Op zondag 1 december 2013 18:12 schreef MarijeH het volgende:
Wie vervangt Barend en Wijnand vandaag?
En die van Muis en Rock dan? Je mag maar een top 3 insturen, dan moet ik iemand teleurstellenquote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen allemaal op mijn UI stemmen.
En op die van Rolf
Ik wil concurreren met Daley Blind.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En die van Muis en Rock dan? Je mag maar een top 3 insturen, dan moet ik iemand teleurstellen
Mijndes ook. Groetjes.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen allemaal op mijn UI stemmen.
En op die van Rolf
Zorg jij ervoor dat Tjackie niet wint?quote:
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 1 december 2013 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zorg jij ervoor dat Tjackie niet wint?
Ja ik kijk, topshowquote:
Patrick Stoofquote:Op zondag 1 december 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik kijk, topshow
Nu zit de mol er.
Baas inderdaad.quote:
Mjah, ach.quote:Op zondag 1 december 2013 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Baas inderdaad.
Behalve dat ie jokers aan Art kado deed.
Tsja, ja, noujaquote:
Ik kan niet meer kijken op donderdag trouwensquote:
Ik heb altijd band op donderdag zoals je weet, dus moest altijd daarna terugkijken. Zwaar irritant als je toevallig een spoiler las.quote:Op zondag 1 december 2013 21:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer kijken op donderdag trouwensElke keer WIDM terugkijken dus en FOK! en Twitter negeren.
Ohja ik dus nu ook.quote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb altijd band op donderdag zoals je weet, dus moest altijd daarna terugkijken. Zwaar irritant als je toevallig een spoiler las.
Jij hebt het dweilorkest.quote:
Wat speel jij eigenlijk?quote:
Tis dweilen met de kraan open zo, Pinoquote:
Rhap werd gedraaid ivm Mega Top 100quote:
WEEKAGENDAtwitter:giel3fm twitterde op zondag 01-12-2013 om 21:59:02Zoo, eindelijk weer eens een week vol Hollands glorie! Wat een talent is Nederland toch rijk he! Check de weekagenda: http://t.co/3qISvd0xzs reageer retweet
Die ken ik van gezicht, geen idee waarvan...quote:Op zondag 1 december 2013 22:46 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh deze knakker.
[ afbeelding ]
Dat is wel een droogkloot
Goed gedaan jong, respect!!quote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een 8 voor mijn stageopdracht.. nu de presentatie nog.
En dat terwijl ik afgelopen maanden steeds in de top 5 meeste posters van FOK! stondquote:
Mexgodquote:Op zondag 1 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een 8 voor mijn stageopdracht.. nu de presentatie nog.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat terwijl ik afgelopen maanden steeds in de top 5 meeste posters van FOK! stond
Nog meer respect!quote:Op zondag 1 december 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat terwijl ik afgelopen maanden steeds in de top 5 meeste posters van FOK! stond
50k ga ik nog wel halen met SR/Top 2000. Misschien zelfs wel 60k, maar dan moet ik enorm doorposten de komende 2 weken.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaarcijfers 2013 t/m november(tussen haakjes t/m oktober)
001 (001) 95750 Stuart
002 (002) 87985 Karina
003 (003) 78848 Ajacied422
004 (005) 59931 Pino112
005 (004) 58640 JR-Style-93
006 (006) 51600 Kally
007 (007) 51429 Rezania
008 (008) 49855 LompeHork
009 (011) 45491 Mexicanobakker
Pino
Dat ga je niet halen dus.quote:Op zondag 1 december 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50k ga ik nog wel halen met SR/Top 2000. Misschien zelfs wel 60k, maar dan moet ik enorm doorposten de komende 2 weken.
Mwah, ben komende 5 dagen vrij. Alleen die simulatieweek gaat me wel parten spelen denk ik, dan kan ik 4 dagen wel eens niet boven de 100 uit komen.quote:
Wow...quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaarcijfers 2013 t/m november(tussen haakjes t/m oktober)
001 (001) 95750 Stuart
002 (002) 87985 Karina
003 (003) 78848 Ajacied422
004 (005) 59931 Pino112
005 (004) 58640 JR-Style-93
006 (006) 51600 Kally
007 (007) 51429 Rezania
008 (008) 49855 LompeHork
009 (011) 45491 Mexicanobakker
Pino
GC, Maandcijfersquote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wow...![]()
Nieuwsgierig; waar staat die lijst? Eens kijken of die paar maand anti-Fok wat hebben geholpen
Gast, je max is 7600 in een maand. Vorig jaar augustus. Als je niet gaat spammen haal je dat nooit.quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ben komende 5 dagen vrij. Alleen die simulatieweek gaat me wel parten spelen denk ik, dan kan ik 4 dagen wel eens niet boven de 100 uit komen.
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wow...![]()
Nieuwsgierig; waar staat die lijst? Eens kijken of die paar maand anti-Fok wat hebben geholpen
500 per dag haal ik niet nee.quote:Op zondag 1 december 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, je max is 7600 in een maand. Vorig jaar augustus. Als je niet gaat spammen haal je dat nooit.
[..]
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
luister je sky rolfjen?quote:
raarquote:Op zondag 1 december 2013 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neen, ik luister naar LINK
Als je wilt lachen, luisteren
Nee jongeh epische radioquote:
ik heb pino113.ru geregistreerdquote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier een plaatje van www.pino112.nl
Baasjequote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik waardeer het dat de Mint hier weer wat vaker te vinden is.
Ik hoop dat ze zich niet aan ons gedrag stoort.
Tevens hoop ik dat het beter met haar gaat dan enkele maanden terug.
Hierbij een persoonlijke boodschap aan De Mint:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier een plaatje van www.pino112.nl
RT QFT #TeamMintquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je ook even buiten, mis je maar zo weer een groots en meeslepend momentquote:
Mjah ik ben er nogquote:Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Sta je ook even buiten, mis je maar zo weer een groots en meeslepend moment![]()
Slaap lekker pientje
Zeker beter, opgaande spiraal ftw enzulksquote:Op zondag 1 december 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moest je weer roken Mint?quote:Op zondag 1 december 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Sta je ook even buiten, mis je maar zo weer een groots en meeslepend moment![]()
Slaap lekker pientje
Ik stond even te roken, vanochtend voor het laatst gedaan. Had er even weer zin inquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah ik ben er nog
Heb je wel goed gezwaaid?
M'n derde van vandaag, gaat best goed vergeleken met de 25 die ik er een paar maanden geleden nog doorheen paftequote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest je weer roken Mint?
DAT IS SLECHT VOOR JE
Ik ben zeer begaan met je gezondheid.
Meer niet?quote:Op zondag 1 december 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik stond even te roken, vanochtend voor het laatst gedaan. Had er even weer zin in![]()
Holy shitquote:Op zondag 1 december 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n derde van vandaag, gaat best goed vergeleken met de 25 die ik er een paar maanden geleden nog doorheen pafte
Een verbetering.quote:Op zondag 1 december 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n derde van vandaag, gaat best goed vergeleken met de 25 die ik er een paar maanden geleden nog doorheen pafte
Meer details krijg je niet. Je doet het er maar meequote:
Burnout, depressie, angststoornis, dan gaat het soms best hard qua spanningquote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Holy shitGoed bezig dan in elk geval nu
Ik waardeer het dat jij het waardeert. Nu ga ik weer een mandarijntje etenquote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een verbetering.
Ik waardeer dit.
Dit is discriminatie tegen alle Chinezen in dit topic.quote:Op zondag 1 december 2013 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat jij het waardeert. Nu ga ik weer een mandarijntje eten
Ik weet genoeg.quote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Meer details krijg je niet. Je doet het er maar mee
Ik moest enorm grinniken, dank jequote:Op zondag 1 december 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is discriminatie tegen alle Chinezen in dit topic.
quote:Op maandag 2 december 2013 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik weet genoeg.
Nu echt slapen, trusten
Goeie grap hèquote:
nee, goeie glap!quote:
Aiaiai...quote:Op maandag 2 december 2013 00:18 schreef 3rdRock het volgende:
morgen verhuisvrij. denk je lekker te kunnen uitslapen....nope....het grofvuil moet om 7.30u aan de straat staan en dat mag niet al 's avonds aan de straat gezet worden. daarna mijn bed weer in? nee...matras gaat ook weg en mijn nieuwe matras ligt in mijn nieuwe huis
mwoah. morgen de keukenzooi inpakken (stelt weinig voor) vriezer ontdooien (schijnt ook niet moeilijk te zijn), wat losse zooi in een doos pleuren, wasmachine aftappen en zo laat mogelijk alle electronica afkoppelen. daarna naar mijn nieuwe woning om daar te slapen en dan dinsdagochtend weer om half9 hier zijn want dan komen de verhuizers. die denken eind vd ochtend klaar te zijn. dan mag ik 's middags gaan uitpakken (nou ja, vooral de electronica, de rest komt "ooit") en hopen dat tv en internet het doen. zo niet...dan komt er vrijdag pas een monteur en hoop ik dat die alles werkend krijgt voor Ekstra Weekend...lukt dat niet...dan ga ik naar De Jeugd van Tegenwoordig en enorm zitten balen....quote:Op maandag 2 december 2013 00:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Aiaiai...![]()
Gelukkig hoef je je tijdens een verhuizing niet te vervelen
Niet al te druk om maken, het komt zoals het komt. Er zal heus het één en ander tegenzitten maar ook mee! Het komt goedquote:Op maandag 2 december 2013 00:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah. morgen de keukenzooi inpakken (stelt weinig voor) vriezer ontdooien (schijnt ook niet moeilijk te zijn), wat losse zooi in een doos pleuren, wasmachine aftappen en zo laat mogelijk alle electronica afkoppelen. daarna naar mijn nieuwe woning om daar te slapen en dan dinsdagochtend weer om half9 hier zijn want dan komen de verhuizers. die denken eind vd ochtend klaar te zijn. dan mag ik 's middags gaan uitpakken (nou ja, vooral de electronica, de rest komt "ooit") en hopen dat tv en internet het doen. zo niet...dan komt er vrijdag pas een monteur en hoop ik dat die alles werkend krijgt voor Ekstra Weekend...lukt dat niet...dan ga ik naar De Jeugd van Tegenwoordig en enorm zitten balen....
Slaap lekker en succes!quote:Op maandag 2 december 2013 00:30 schreef 3rdRock het volgende:
goed...ik ga maar eens pitten. trusten
had je dan ook een schoorsteen op je hoofd?quote:Op zondag 1 december 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
http://radiobox2.omroep.nl/broadcaststream/file/399597.mp3quote:Op maandag 2 december 2013 08:54 schreef Qunix het volgende:
Hoi!
Wat is de podcast link naar de mp3 van EW?
De flashplayer werkt namelijk nooit bij mij op de 3FM site
Bvd!
Gr gr
Thanks!quote:Op maandag 2 december 2013 08:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://radiobox2.omroep.nl/broadcaststream/file/399597.mp3
Gr gr.
Heb je ook Stenders toevallig?quote:Op maandag 2 december 2013 08:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://radiobox2.omroep.nl/broadcaststream/file/399597.mp3
Gr gr.
http://radiobox2.omroep.nl/broadcaststream/file/399610.mp3quote:Op maandag 2 december 2013 09:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heb je ook Stenders toevallig?
Dan luister ik vandaag tijdens het werken dat.
Niks.quote:Op maandag 2 december 2013 09:15 schreef Qunix het volgende:
Thanks Pino! Wat moet ik zonder jou (en jullie)...
Datquote:
en datquote:
Bronquote:Kijk op 3 december de hele uitzending met Michiel mee
2 december 2013 -
Michiel geeft 3 december 2013 de ultieme kijk achter de schermen bij 3FM; je kunt de hele avond lang meekijken door de ogen van de DJ!
Het ziet er niet uit, maar het resultaat is bijzonder: Michiel presenteert dinsdagavond 3 december zijn 3FM programma MetMichiel met een kleine camera (Gopro camera) op zijn hoofd. Op die manier kunnen luisteraars die de uitzending volgen via de 3FM webcam of de mobiele 3FM app hem letterlijk de hele avond op de vingers kijken tijdens zijn werkzaamheden.
Michiels meekijk-experiment
Michiel over het meekijk-experiment: “De 3FM studio hangt al vol met webcams die onze uitzendingen volledig registreren, maar dan nog krijg je niet alle finesses mee van het radiomaken. Door een uitzending lang vanuit het oogpunt van de DJ te filmen is pas goed te zien wat er allemaal komt kijken bij een live radio-uitzending”
Niks missen van MetMichiel
Je ziet die avond alles wat Michiel doet. “Elke knop die wordt ingedrukt, alle schuiven die open en dichtgaan en elke muisklik die ik maak zal in beeld komen”, belooft Michiel. “Ik hoop alleen dat ik die avond niet veelvuldig naar de wc hoef”.
Na afloop van de live uitzending komen de beelden on demand online, waarbij ze bijvoorbeeld als studiemateriaal voor beginnende radiomakers geraadpleegd kunnen worden. Je vindt de beelden t.z.t. onder andere hier op deze pagina.
Eens.quote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte winter zou net zolang moeten duren als dit nummer. Dan is het allemaal voorbij in 5 min en dat zou heel fijn zijn.
#wakemeupwhenJanuaryends
Bronson wil gewoon net zo smooth zijn als hem, maar het lukt hem maar niet.quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef 3rdRock het volgende:
zo, even wat pizzadozen platgemaakt.....ik schat zo'n 30
Klopt,helemaal als je van die goedkope rommel hebt( = bocht )wat toch al naar een "dood watertje" smaakt.quote:
ja, ik hoop echt dat de oudpapierophalers een extra karretje hebben. 2-3 incomplete jaargangen tijdschriften allerlei en een sloot pizzadozenquote:
Winterquote:Op maandag 2 december 2013 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Echte winter zou net zolang moeten duren als dit nummer. Dan is het allemaal voorbij in 5 min en dat zou heel fijn zijn.
#wakemeupwhenJanuaryends
Lentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |