jij bent van de verkeerde kantquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Betfair
[..]
Denk eerder andersom, maar ja...
[..]
Ik kies altijd Wood elf.
jij bent dikquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben tegen jou, dat is wat anders.
Ik na het eten van een zak patatquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Tyron het volgende:
ik voel me na het eten van een toetje ook altijd dik
Geeft niks lieverd. Je bent zoals je bent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:15 schreef Tyron het volgende:
happel sorry ik wilde niet gemeen zijn
Dit had Kapiteintje kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Geeft niks lieverd. Je bent zoals je bent.
Wat een liefde!quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:15 schreef Tyron het volgende:
happel sorry ik wilde niet gemeen zijn
Pics van je pop!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Tyron het volgende:
alleen iedereen blijft zeggen dat mijn poppetje genaamd Tyronianer ziek uitziet stelletje teri gleijers
Goeie koalsquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:50 schreef tong80 het volgende:
http://i.minus.com/idy7NPkoJKfVH.gif
http://i.minus.com/icXRMXARy7F5J.gif
Robben
Nu 5, maar heb het volgens mij ooit wel tot seizoen 7 gezien. Of 8, hij had iig zo'n Aziatisch meiske als hulpje, maar ik vond het toen even niks meer aan.quote:
Heerenveen was slecht zegquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik twijfel of ik vanavond wel wil uitgaan
Zo slecht spelen en alsnog winnen, het teken van een kampioenskandidaat.quote:
Go Ahead was aantal keren erg dichtbij 2-2, Joppie met zijn vrije trappen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zo slecht spelen en alsnog winnen, het teken van een kampioenskandidaat.
Het verhaal rond House in het laatste seizoen is wel geniaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu 5, maar heb het volgens mij ooit wel tot seizoen 7 gezien. Of 8, hij had iig zo'n Aziatisch meiske als hulpje, maar ik vond het toen even niks meer aan.
Dat gedeelte waar hij eindelijk een mental breakdown krijgt en naar dat psycho instituut moet is ook geniaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het verhaal rond House in het laatste seizoen is wel geniaal.
quote:
Als ie uit de gevangenis komt en Thirteen hem komt ophalenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gedeelte waar hij eindelijk een mental breakdown krijgt en naar dat psycho instituut moet is ook geniaal
Mwoh, zit weer eens in de editor van FM13 te rommelen, bezig aan m'n zoveelste teamquote:
Aha ook nog geen FM14 dus?quote:Op zondag 1 december 2013 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwoh, zit weer eens in de editor van FM13 te rommelen, bezig aan m'n zoveelste team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |